Osiris-Rex откри вода на Бену – астероидът, който ще ни заличи!?

Теория: Животът на Земята е възникнал от удар с астероид!
11 дек 2018 17:45, Нели Христова
Osiris-Rex откри вода на Бену – астероидът, който ще ни заличи!?
Снимки: Reuters

Само преди няколко дни Osiris-Rex достигна до своята крайна цел, астероидът Бену, за да отговори на въпросите  - дал ли е той животът на Земята и... ще го отнеме ли?

За толкова кратко време, космическата сонда вече успя да прати първата информация към Земята и тя допринася изключително много в полза на първото твърдение.

Osiris-Rex открива молекули водород и кислород по повърхността на Бену – основните съставки на водата. А както всички знаем, водата от своя страна е основната съставка за формирането на живот.

За да се даде пълен отговор на въпроса, дошъл ли е животът на Земята след удар с астероид, са нужни още много изследвания, но това е огромна крачка за астрономите по пътя към истината.

Все още не отпада варианта, в който палавника Бену заличава расата ни. Той лети 60 хил. километра в час и е по-голям дори от небостъргач. Споделя подобна орбита с тази на Земята и това го прави изключително опасен.

През 2135 г. той ще бъде по-близо до планетата ни отколкото Луната, а няколко десетилетия по-късно или след 160 години ако започнем да броим от днес, може да се превърне в последното нещо, което хората ще видят, преди да разбие Земята на пух и прах.

... преди 5 години
Да я разбие на прах - разбирам, ама откъде толкова пух?!?!?!

Уууу! преди 5 години
Няма пух и прах,земята е жива и ще трябва Ноев ковчег.Глобалното затопляне ще направи сградите на инките на първа линия.Водата ще поеме удара,цунамито ще е огромно след като цамбурне метеорита.

Тиквоптимус Прайм

Бистришките тигри преди 5 години
За боко, този астероид е една обикновена фудболна топка, която така ще я ритне че сигора ще я прати обратно в космоса! Тьй че този проблем го мислете като решен. При ония няма тьн мьн!

Бай Иване, ако не слушаш ще викна КиКи !

Това е важна мисия за евентуално бъдещо отклоняване на астероиди заплашващи земята. Първо ще се реши въпроса с кацането на астероида при изключително слаба гравитация и здравото прикрепване на апарата към повърхността му което пък ще гарантира че ако има достатъчно мощен двигател и гориво траекторията на астероида може да бъде отклонена на стотици хиляди километри.

бай Иван преди 5 години
Задава се световна финансова криза,това е отработена маниполация!Бонуси за чиновниците,които крепят властта,независимо кой управлява.По Тошово време ни занимаваха с Ети,снежният човек,после с чудовището от онова езеро,летящи чинии,тарелки и т.н.Сега ни плашат с Бену.Следва да се отвори пак озоновата дупка или да ни залее океана от затоплянето.В същото време НАСА казва,че идва ледената епоха.В щатите от такива писания си правят бункери с аспирации,независими водоизточници и мноого консерви.

Астероидът, който според Нелито щял да направи Земята "на пух и прах" е около 200 метра и лети с 60 000 км/ч. Астероидът, който изпотроши стъклата в Челябинск Русия беше около 20 метров и летеше със същата скорост. Давам ви груб мащаб, по който да умножите пораженията, за да не си убивате мозъчни клетки с фантасмагориите на автора.

Коментара ти дето го изтриха ме накара да се замисля. Колко ли хора имат запек точно в момента?

"а няколко десетилетия по-късно или след 160 години ако започнем да броим от днес, може да се превърне в последното нещо, което хората ще видят, преди да разбие Земята на пух и прах."***, вече от гимназията ли ви назначават на работа? Наясно ли си, че астероид като Бену ще причини само локални щети и минимални за човечеството като цяло? Онзи, който е убил динозаврите е бил 11 километров, а ти ми говориш глупости за някакво 200 метрово камъче. На пух и прах е образованието, което си получила.

Щот той умре заедно със совалката

шматка преди 5 години
Що не пратят Брус Уилис.....

До тогава аз ще съм на оня свят, да му мисли Бойко БорисовКибертиква 2189

Тази мисия струва на NASA около милиард долара и ще завърши на 24 септември 2023 когато ще достави материал от Бену на земята.

Ако не гледахте по цял ден планета, щяхте да знаете, че за да има сериозна опасност за човечеството, астероида трябва да надхвърля 10км в диаметър. Астероид около километър ще има сериозни последствия, но да разбие Земята на пух и прах, това не е едно от тях.

Астероидът избил динозаврите е бил около 11 километра в диаметър и не е успял да заличи напълно живота на Земята. А тоя е 200 метра...

аха преди 5 години
Нибиру вече колко пъти ни заличава.

Астероид колкото небостъргач не може да заличи Земята дори и с 60 хил км/час. Ще вдигне доста пушилка в радиус от 100-200 км ,но дотам...

До тогава аз ще съм на оня свят, да му мисли Бойко Борисов.

След удара ще оцелеят само две неща- *** и Нокия 3310.