Зелените релси на "Руски паметник" в кал. Некачествен ремонт?

Столичната община контрира: Всички е обновено, няма и тапи!
16 фев 2016 18:00, Василия Пейчева
25
Зелените релси на "Руски паметник" в кал. Некачествен ремонт?
Снимка: Dnes.bg

Няколко месеца след ремонта на "Руски паметник" в медийното пространство се появяват информации, че състоянието на новия участък не е добро. Граждани съобщават, че има счупени и липсващи плочки, а прочутото зелено трамвайно трасе е кално и не съвсем зелено.

Още по темата

"Насочваме вниманието към "Руски паметник", защото смятаме, че това е поредният некачествено изпълнен проект от страна на Столична община. Говорим за проект, за задание, за самото изпълнение, за използваните материали и за поддръжката", обвини Христо Илиев от гражданската инициатива "Спаси София" в ефира на Bulgaria ON AIR.

Той разказа, че гражданската инициатива се е допитала до международни експерти, които изразили съмнение за качеството на изпълнението на проекта.

"Има проблем както в бетонната основа на трамваите, така и в поставянето на самите трамвайни релси към бетона. Има проблеми в арматурата, в изолацията. Това са притеснителни забележки, които започнаха и да се проявяват. Вече зеленото трасе не изглежда особено зелено, което не се случва в Западна Европа дори и посред зима. Столична община скри проекта от гражданите и доказа, че не работи в партньорство с тях", критикува още Христо Илиев.

Инж. Васил Начевски, директор на Дирекция "Транспортна инфраструктура" към Столична община, уточни, че ремонтът на "Руски паметник" има 5 години гаранционен срок, при който изпълнителят е длъжен да поддържа обекта в изправност.

Той допълни, че новата организация на движение вече намалява задръстванията и ефектът се вижда.

"Тука преди не можеше да се минава - имаше деформирана настилка, пропадания, задръствания.  Всичко се подмени - водопроводи и канали. Има и ново улично осветление, има нова организация на движение, преместиха се и трамваите", отчете инж. Начевски.

Зелените релси той подчерта, че са експериментален участък и снегът също е оказал влияние върху тревната настилка.

"Преминаването на автомобили през зелената площ също нарушава целостта на настилката", отбеляза експертът.

Вижте още във видеото на Bulgaria ON AIR


25
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
1
 
2
 
! Отговори
ПП преди 4 години
Какво общо има качеството на ремонта с прасетата, които обикалят столицата и си мислят, че като видят тревичка някъде задължително трябва да минат с барутника върху нея...
12
1
 
8
 
! Отговори
Б. БОРИСОВ преди 4 години
Пак ще има повод да се режат лентички
11
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 12

Винаги ще се намери някой 3-ен Хаш (Н), спор няма!

Но не забравяй, че всяко начинание си има инвеститор - и тъй като той е човекЪт с парите, обикновено се налага неговата гледна точка, а не както е предложено за разумно, логично, съгласно практиката и т.н.
10
6
 
5
 
! Отговори
ГЕРБ е дъ бест! преди 4 години
Боко+Фандъка=Руски паметник :)
9
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До HEX

защото в големия брой случаи се оказва, че натвореното е резултат от творческото виждане, спестовността и особеното чувство за хумор на изпълнителя, което най-често не кореспондира с първоначалната концепция, но за сметка на това строителството се изпълнява при всякакви неблагоприятни условия : ниски температури, горещо време, пороен дъжд, сняг и т.н. без да се полагат елементарни грижи и да се осъществява някакъв макар и формален контрол на изпълнението на работите и работния процес
8
1
 
14
 
! Отговори
Кратун преди 4 години
Отговорът на Столична обшина е като в онзи виц от времето на соц-а, дето американците питали руснаците колко гори новата Волга, а руснаците вместо да отговорят питали; "А вие защо биете ***?".
7
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Живея в Саарбрюкен от 20 години. Тук има 30 км. трамваен релсов път който е озеленен преди повече от 30 години. Когато преди 20 години дойдох в града и видях озеленените релси си помислих че наскоро са правени. Но се оказа че бяха правени преди много време.Така е направено озеленяването че под самата трева лятно време блика вода която полива тревата. И през зимата и през лятото тревата е винаги зелена. Поради недобросъвестни имигранти има шипове които не позволяват коли да минават през тревата.
6
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До "до 10"
Е то краденето е основната причина и се знае, ама аз исках да засегна и темата с проектантите, че и там има доста некадърници, дето само вземат пари. И тяхното е вид крадене и усвояване.
5
3
 
7
 
! Отговори
HEX преди 4 години
И защо винаги проблема е некачествено строителство? Може да е некачествено проектиране.
4
11
 
7
 
! Отговори
Петър преди 4 години
Аз лично съм много доволен от ремонта няма тапи хубаво се минава,а доколкото това че хората не харесват Фандъкова си е лично техен проблем вижда се какво прави все нодоволни сме еииии нямамаме угодия
3
2
 
20
 
! Отговори
Хм преди 4 години
за тапи не знам, обаче всеки път като трябва да мина оттам се кръстя... абсолютна простотия с трамвая направиха - като тръгна да излизам с колата от кръговото към НДК - другите коли ли да гледам, за трамвая ли да гледам, пешеходната пътека ли да гледам...
2
1
 
32
 
! Отговори
Ники преди 4 години
Столична община са уникални събирачи и уреждачи. Вижте последното им изобретение: ще назначават гл.експерт по "Отчуждаване и обезщетяване" в тяхната строителна дирекция и това няма да е строителен инженер или архитект, а забележете "специалист по електротехника, електроника и автоматика" ! Хващам бас, че е поредния случай на
1
0
 
29
 
! Отговори
отново ремонт преди 4 години
До журналистите отидете и снимайте цариградско при спирката на окръжна болница и в двете посоки пукнатините по новото покритие вече са по два пръста широчина . Мисля си какви ли ще са на пролет все пак още е зима и предстоят снегове и студове.