Две жени са в тежко състояние след влаковата катастрофа

Шестима са ранени, първият вагон е смачкан до неузнаваемост
Обновена: 7 май 2014 21:40 | 7 май 2014 21:01, Илиян Велков
38

Катастрофата край Септември. Снимка Dnes.bg.

Виж други галерии »
По последни данни при инцидента край Септември са ранени шестима души - петима, които са пътували във влака, сред тях е и машинистът, както и шофьорът на камиона. Две жени са в много тежко състояние, като една от тях е с опасност за живота.
Още по темата
И двете пострадали са с мозъчна контузия. Другият тежко пострадал е шофьорът на камиона. Той е с рани по гърдите и главата.

Животът на останалите пострадали е вън от опасност, те са с леки наранявания.

Всички пострадали пътници са се возили в първия вагон на пътническия влак. Това е вагонът, който е смачкан до неузнаваемост от силния удар. Прозорците на вагона са изпочупени, а един от тях е разцепен от метална колона.

Шофьорът на камиона е пренебрегнал червения сигнал и е преминал през жп прелеза, така се е сблъскал с влаковата композиция, съобщи за Dnes.bg говорителят на  пазарджишката полиция Милослав Стоянов.

Тежкият инцидент стана около 16:45 ч. Тежкотоварният камион е ударил пътнически влак, пътуващ по маршрут София – Пловдив. Влакът е бил обслужван от тривагонна електрическа мотриса "Дезиро”.
 

 


38
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Звуков сигнал и светофар да се махне народа е глух и слуп!!само бариера!!!Лошото е, че *** краде бариерите без значение дали са метални, алуминиеми, дървени или пластмасови!
20
0
 
4
 
! Отговори
Гъгри преди 7 години
"...Това е вагонът, който е смачкан до неузнаваемост от силния удар..."Аз единственото, което виждам да е смачкано до неузнаваемост е камиона?! Драги драскачо, би ли хвърлил едно око на снимките?
19
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Сега да плати лечението на всички пострадали, обезщетения за преживени психически травми и ремонта на мотрисата. Ама как ще стане със заплата от 500-1000лв не знам.
18
0
 
21
 
! Отговори
димитко преди 7 години
Най-редовно си минават камионите на задействана звукова и светлинна сигнализация от прелеза. Скороста на влака там е 80км. а през прелеза минават тирове натоварени с колооси за Вагоно-ремонтния завод. Има охрана на входа на ВР завода на 20 метра от прелеза и въпреки че прелеза сигнализира за идването на влак охраната отваря и пуска камионите към прелеза.
17
0
 
26
 
! Отговори
Lukavia преди 7 години
За жалост най-големия ***, шофьора, ще се оцелее
16
6
 
7
 
! Отговори
men преди 7 години
язък за хората, а колкото до дезирото, сименс ще се радва да ни продаде ново като предното, на десеторна цена, пак като предното. да жиевеят *** ценности.
15
3
 
20
 
! Отговори
Г. преди 7 години
Язък за Дезирото...
14
0
 
45
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Камен Камене, защо да го е... в Турция, Румъния, Сърбия, да не говорим за Италия, Германия, Белгия, Франция - никой не смее да не спре да прелез със задействан звуков и светлинен сигнал, дори и да няма бариери... Аз съм за разполагането на снайперисти - който пробва да мине на червено на прелеза - разстрел на място - ще е най евтино и ще се чисти България от негодно семе!
13
16
 
9
 
! Отговори
Камен преди 7 години
А ремонта на влака по-евтин ли е? А загубите от спряното движение? А човешките животи? Най-скъпия и безопасен начин за ЖП надлезите. Като пестим от надлези може поне едни бариери да сложим. Тия светофари по прелезите са на 100 години. В София защо всички светофари по кръстовищата се смениха със светодиодни? Защото старите като светнеше слънцето срещу тях и нищо не се виждаше. Не мога да повярвам, че някой ще види работеща сигнализация и въпреки това ще мине без да се огледа.
12
10
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Нима една бариера е по скъпа от един светофар? Да не говорим за човешки живот.За светофара се намират оправдания - или, че не е работел, или, че не са го видели, че свети червено...., но бариерата няма как да не я видят. И тогава няма как да няма виновен.
11
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Пътник
10
0
 
31
 
! Отговори
az преди 7 години
До АнонименДа бе, да се харчат милиони левове да се сложат бариери на безумни места, защото има шепа ***, които пресичат прелез, без да се огледат. Има си закон, преди прелез (охраняван, неохраняван) задължително трябва да спреш. Навремето така един приятел го скъсаха на шофьорския изпит, защото не спрял на един прелез, защото не бил спрял, въпреки че той си знаел, че там от 10 години или повече не минава влак. Хиляди прелези не могат да се обезопасят, а и няма смисъл
9
4
 
48
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
11А БДЖ да разположат ли по един картечар на прелезите??*** проста селска.
8
2
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Какъв вагон е смачкан до неузнаваемост !?От снимките се вижда, че смачкан до неузнаваемост е камиона, а на първия вагон са му строшени само 2 стъкла.
7
2
 
38
 
! Отговори
Пешо преди 7 години
До Анонимен 5 УТРЕ АКО СЕ БЛЪСНЕ В ЖИЛИЩЕН БЛОК АРХИТЕКТА ЛИ ЩЕ Е ВИНОВЕН?КАКТО КАЗВА Х ТОЙ НЕ Е ВИДЯЛ ВЛАК.АКО БЕШЕ МИКРОБУС С ДЕЦА?
6
37
 
17
 
! Отговори
kamen преди 7 години
Охраняем, ама само със светофар, който я работи, я не. И да работи, ако слънцето свети срещу него може да не се вижда добре. Толкова инциденти станаха и все на такива охраняеми прелези. Как пък един инцидент не стана на прелез с бариери? Кога най-после на някой ще му дойде акъла в главата, че трябва да се сложат бариери навсякъде.
5
4
 
69
 
! Отговори
Аз преди 7 години
Какво е виновно БДЖ в случая ве слабоумен ли си? Простия шофер на тира е виновен!!!
4
1
 
32
 
! Отговори
Знаещ преди 7 години
Прелеза е охраняем. Не можахте ли да разберете вече?
3
13
 
18
 
! Отговори
невярващия преди 7 години
господа,управляващи нещо не ви се връзват нещата,миналата седмица четох че населението в БГ,е седем милиона и незнам си колко хиляди.а ние несме повече от пет,шест милиона,после писахте че по празниците се пускат допълнително влакове че видете ли,много желаещи да пътуват,и сега накрая излиза че във влака пътували само ПЕТ човека,ма кого лъжите така,вас самите държавата си загива както сега отписват села след някоя година ще изчезне и държавата бъдете сигурни в това,ай много ви здраве.
2
17
 
12
 
! Отговори
жп преди 7 години
ако се изградят надлези на неохраняваните жп прелези ще се спасят много животи и много средсва от щети