Първият изцяло обновен локомотив на БДЖ вече е на линия

До края на годината се чакат общо 20 обновени локомотива
12 яну 2021 17:37, Красимир Ангелов
35

Снимка: БДЖ

Изцяло обновеният електрически локомотив 44 205 вече обслужва бързи влакове по железопътната мрежа в страната, съобщават от БДЖ.

Той е първият готов, пилотен за проекта локомотив, след извършен капитален ремонт в Чехия, напълно възстановен от силно амортизирано състояние и трайно спиране от движение. Целта на пробната експлоатация, стартирала в началото на годината, е да бъдат констатирани евентуални проблеми, които да бъдат отстранени в кратки срокове от изпълнителя по договора.

БДЖ сключи два договора за извършване на капитален ремонт на общо 20 електрически локомотива от серия 44, които се реализират след проведени процедури в края на 2019 г. от ДЗЗД „Обединение „Рейл Сървисис”, Р Чехия и „Жос Врутки” А.С., Р Словакия. Капиталният ремонт включва цялостна подмяна на всички елементи в локомотивите с чисто нови части и оборудване.

Въпреки забавянето в първоначално обявените срокове, породено от въведените ограничителните мерки срещу разпространението на COVID-19, до края на текущия месец се очаква да бъде готов още един локомотив и поетапно всеки месец до края на 2021 г. ще излизат изцяло ремонтирани локомотиви.

Ремонтната програма на БДЖ, която включва ремонт и рециклиране на вагони, капитални ремонти на локомотиви, основен ремонт и поддръжка на мотрисни влакове, както и закупуването и доставката на нов подвижен състав, значително ще повишат качеството на обслужване за клиентите на БДЖ и ще подобрят изпълнението на Графика за движение на влаковете през 2021 г., отчитат от железницата.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


35
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
0
 
2
 
! Отговори
Инкогнито преди 3 години
До този дето не разбира от самолети. Хей Смотльо ти изобщо служил ли си. Две години бях във Ввс, миг 21 от 58 година. Ти ли ще ми говориш за самолети бе *** такъв. Най големия завод за ремонт на вагони в Европа се намира в България в момента. Правят се колела и оси за цял свят. Синът ми работи в него. Ти си един комунистически ***
29
0
 
1
 
! Отговори
Георги преди 3 години
Всичко е добре, но не съвсем. Когато вали, вътре в машинното отделение на локомотива тече. Не знам колко струва ремонта, но явно е " мижай , да те лъжем" работата. Локомотива пристигна в България на 28.12.2020г. Днес се появи снимка в жп групите, на която ясно се вижда как тече вътре в локомотива, от дъждовете които валят от няколко дена.
28
2
 
3
 
! Отговори
Бай Баяни преди 3 години
Чехите и словаците са бели хора, запазиха заводите си. Казва тук един. Но не казва, че след демократичните промени в Чехословакия прехода направиха първите години демократични правителства, а у нас от първите седем- шест години управляваха червените кхмери и ошушкаха страната ни като марокански скакалци.
27
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Шкодите се оказаха страшно здрави машини, предвид инфраструктурата, по която се движат.
26
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До ШОКПрави и ти бе.Кой ти пречи?С нещо да си помогнал?Освен с мрънкането си?
25
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 11То така или иначе няма никой да се вози на БДЖ щото тия дето искат да се возят искат евтино.Евтина железница в Европа няма.
24
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До AzХубави, хубави, колко да са хубави?Като за текезесари от 70-те години ставаха.Ама като за Европа?
23
1
 
4
 
! Отговори
Рая преди 3 години
Комунистите разчитаха на локомотивите от Живкововреме,като ги смятаха за вечни,съсипаха БДЖ като я вкараха в дългове и забележете никакни ремонти и подновяване на локомотивния парк,за да дойдат по-добри от тях и към днешно време да предприемат нещо смислено за да не убият или закрият локомотивното депо.С такива червени некадърници държавата не може да се управлява ,защото мързелуват и не мислят за работа ,а за кражби.
22
3
 
7
 
! Отговори
До анонимен преди 3 години
Имахме локомотиви при социализма,всичко ремонтирахме, дойде демокрацията. Правителства на социалистите извършиха прехода, крадяха като за последно,после оня със сините венци и той рушеше и крадеше и така 20 годинки и дойде Бойко, ремонтира 20 локомотиви не пипани 30-40 години, но тези червените кхмери и техните производни озверели от глад, ревнаха "мутра", "корупция" , застой. Не знам това не е ли гьонсуратлък?
21
3
 
9
 
! Отговори
Az преди 3 години
До анонименВ Дряново правеха хубави вагони!
20
2
 
10
 
! Отговори
Червенотъпие преди 3 години
Преди години г-жа Нинова ремонтира приходите на "Техноимпекс". Ремонтът се оказа сполучлив, тя стана олигарх, а фирмата така и не потегли от работилницата, за сметка на бедния народ. По-късно стана зам.министър и в уволниха за какво- КОРУПЦИЯ. Но тя е загрижена за управлението на държавата, надява се пак да ръководи,но като Министър-председател. Тогава никой няма да може да я уволни нали се сещате за какво. Президентът е много честен човек, ще мълчи като шаран за такава корупция. Нали са ортаци.
19
0
 
19
 
! Отговори
Генерала преди 3 години
Факт е ,че шкодите се доказаха като успешни локомотиви .
18
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Кръпки кръпки оставаме си прошляците на Европата
17
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Шкода 44 е една не лоша серия. За чий ви трябва да я "обновявате". Работи си добре, не пипайте нищо.
16
11
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Браво! Нека позная - парен на въглища?
15
1
 
12
 
! Отговори
Ямболски цървул преди 3 години
До 15Коментарът ти е -изстрел в 10-та! Поздравления!
14
8
 
31
 
! Отговори
с 2-та милиарда преди 3 години
дето *** ви ги даде на американския окупатор за 8 бръкми дето така и няма да ги видите, можеха да се купят локомотиви и вагони за цяла България заедно с основен ремонт на релситеобаче понеже сте много демократични за това западните гадове все ще ви прибират меда
13
5
 
20
 
! Отговори
aa1830 преди 3 години
Почти като нов е на има няма 50 години...
12
5
 
29
 
! Отговори
анонимен преди 3 години
Имахме си вагоно-ремонтни заводи, депа....всичко навремето! Ремонтираха се и вагони и локомотиви! Ако има любопитни за подробности къде и какво - може да се разходи до Горна Оряховица! На най-големия ж.п.възел в Северна България някой стар от тоталитарно време кадър пред пенсия ще му разкаже!
11
3
 
16
 
! Отговори
кръпел преди 3 години
стара баба с нов костюм