Кога ще се промени философията по пътна безопасност у нас?

Христо Радков: От голямо значение е добрата организация на движението
17

Кошмарен трафик заради почивните дни. Какво да очакваме на 9 май, когато българинът ще се прибира от почивка?

"Ако очакваме същата бройка МПС да се приберат към големи градове, то ще гледаме абсолютно същото. "Пътна полиция" заяви в началото на почивните дни, че ще изкарат всичките си "играчки", за да могат да санкционират повече и да спомогнат за по-доброто движение. Видяхме по-доброто движение - София- Бургас по магистрален път  - 7 часа", заяви Христо Радков от "Българското обединение на шофьорите" в ефира на "Денят ON AIR".

Той е сигурен, че това, което трябва да се направи, е да се промени философията по пътна безопасност в България.

Още по темата
"Виждаме, че в продължение на много години един министър се сменя, на негово място застава заместник-министърът. Той си отива и на негово място застава началникът на отдела. Линията, която е поета от всички тези хора, е една и съща и не се променя", коментира председателят на "Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка" Йонко Иванов.

Радков подчерта, че от изключително значение е добрата организация на движението, както и че полицаите не са само там да санкционират, а да спомагат да няма жертви, да няма тапи.

По думите на Иванов едни и същи хора са във ведомствата (Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, АПИ, Министерството на вътрешните работи) години наред .

"Четири години се дундуркаме с тази скорост от 90 км. Актовете и фишовете ни идват. След това, като тръгнем на почивка, някой ни спира и казва: "Няма да отидеш, докато не си платиш актовете", отбеляза той в ефира на Bulgaria ON AIR.

И посочи, че администрацията е пречка за положителни неща, които обществото предлага.

"Никой не иска да потърси актуализация на това, което се случва. Някой да извади статистика и да каже кой е виновен и защо тези автомобили на "Пътна полиция" не са в трафика. Те представляват една предпоставка за ПТП", каза още Иванов.


17
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
4
 
! Отговори
Ристьо, бъркаш..... преди 1 месец
От голямо значенбие са възпитанието, културата и личната дисциплина на водачите.....Такиава НЯМА..... Много хора слезнаха от магаретата и мулетата и седнаха в автомобилите. Какво очаквате от такива хора ?
13
0
 
1
 
! Отговори
Случаен минувач преди 1 месец
Българските шофьори карат като башибозук. Преди 2 години се возех по Цариградско. И на детелината преди Горубляне, един слезе от моста и най-спокойно се завъртя на 180 градуса точно пред нас. В един момент колата му беше на по-малко от 5 метра от нас. Стана толкова бързо че нямах време дори да се уплаша.После, като се връщахме, карахме в третата лента с 80. Един от втората лента ни задмина и се преустрои рязко пред нас, взе ни преднина. Добре, че шофьорът не наби спирачки,щеше да стане верижна.
12
1
 
3
 
! Отговори
Моля преди 1 месец
Преди години имаше един отдел в КАТ - организация на движението. "Умници", по времето на Костов го махнаха и вмениха тази дейност на пътищарите. На апи-то организацията и безопасността на движението им е през оная работа. КАТ-аджиите не им се работи. И те виждат огромните недостатъци на пътищата ни, разбити, без банкети и отводнителни канавки, неподдържана настилка. И те предпочитат да сложат камерата да следи за скорост и да си траят, скрити зад някой ъгъл. И те така караме на самотек.
11
1
 
2
 
! Отговори
пак аз преди 1 месец
Като се въведе на всеки километър над разрешената скорост по една тояга,и ТВ да излъчва в реално време,и всички демократически джигити ще втреперат баджаците!И тогава гледай вой до небесата!Същото и за джебчиите!На всеки откраднат лев-по едно дърво!После да си вървят!А който е мераклия пак да заповяда,няма проблем!Тогава ще разберете колко са честни,кротки и възпитани българите!:)))))))
10
1
 
10
 
! Отговори
Елементарно преди 1 месец
Когато върнат милиционерите на кръстовищата, където им е мястото, а не да философстват в министерския съвет, парламента и държавната администрация.
9
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Като начало, за да има пътна безопасност трябват качествени пътища. Но тях ги няма, въпреки снимките до разни багери и *** на на нашия пръв ръководител и учител.
8
8
 
4
 
! Отговори
Bonus Malus преди 1 месец
Когато бръкнеш в джоба на нарушителите и поощриш спазващите закона и правилата.
7
2
 
17
 
! Отговори
на 45 преди 1 месец
През живота си не съм виждал регулировчик в натоварен момент на кръстовище. Но сврени в храстите съм виждал безчет. Бе на комисион ли са? Сериозно питам.
6
6
 
6
 
! Отговори
123 преди 1 месец
Хайде с тези глупости. Задръствания има на всякъде по света. Със сигурност има много неща които да се подобрят но да се дава пример с пътуването преди Великден е несериозно. Все път включително и магистралите имат пропусквателен способност и когато има извънреден инцидентен трафик неколкократно надхвърлящ пропускателната способност се получава задръстване. Проблем щеше да е ако всеки ден се пътуваше 7 часа от София до Бургас.
5
8
 
7
 
! Отговори
дедо преди 1 месец
камери на всеки километър,после няма заплата и нама книжка. Хората са го измислисли преди 20 години за възпитание на плоските елементи и джигити!
4
4
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Пътна безопасност може да има с работеща полиция, а не със сто хилядно котило потомствени корумпирани трудоустроени младопенсиониращи шуробадженакорушветчийски лапачи на държавна хранилка, създадено по съветски тертип. Силата на минку рушвета е в това да има палка, трънка и знак 40. Вчера ги гледам от Чирпан до София, на всяка отбивка и храсталак, по един тупань с камера която снима, а оня спи като пор вдовец. Жалко съществуване.
3
7
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Човека говори истината. Аз само ще го допълня защото умишлено го е пропуснал. КАТ е Комунистическа структура която се ръководи от децата на Комунистите и от живите все още такива. Докато Управляващите тази структура не се изметат не очаквайте нищо добро. Тук в Германия полицията не дебне зад храстите а е на пътя и подпомага движението. Да сте видяли в германия задръстване. Не няма и видите. Когато има ремонт по магистрала веднага движението се отбива по алтернативен път.
2
10
 
4
 
! Отговори
на километър-тояга преди 1 месец
Ако вместо отнемане на лихвоточки и глоби се въведе правилото на по-дебелото дърво,и всичко ще се оправи магически!
1
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
ТОЧНО НИКОГА ИЛИ СЛЕД ТОВА.