Вторият пилот умишлено разбил самолета

Смъртта на пътниците от полета от Барселона за Дюселдорф е била мигновена
Обновена: 26 мар 2015 16:06 | 26 мар 2015 14:26, Елка Василева
208
Вторият пилот умишлено разбил самолета
Снимка: Reuters

Вторият пилот на самолета на Джърмънуингс, който се разби на 24 март във Френските Алпи, е пилотирал сам и е бил в съзнание до удара. Той умишлено е започнал ръчно да снижава самолета и е отказал да отвори вратата на командира, съобщи АП.

Още по темата

Вторият пилот на самолета е действал "по ненормален начин", заяви френски прокурор, цитиран от Франс прес.

Прокурорът от Марсилия посочи, че хипотезата, която се налага, е, че вторият пилот е разбил умишлено самолета.

Пилотът, 28-годишният германски гражданин Андреас Лубиц, поел сам контрола на еърбъса, след като капитанът излязъл от кабината.

По-късно той отказал да му отвори вратата и натиснал бутона, чрез който самолетът започнал фаталното снижаване.

Записите от черната кутия са показали, че вторият пилот не е казал нищо и е продължавал да диша нормално, докато епипажът и капитанът тропали по вратата на кабината, а през това време самолетът се снижавал.

Близки на Лубиц от Монтабаур, цитирани от Асошейтед прес, твърдят, че пилотът не е изглеждал депресиран или притеснен, когато го видели за последен път.

"Той беше щастлив и горд, че е част от екипа на Джърмънуингс”, твърди Петер Рюкер, негов близък. Описва помощник пилота като тих и скромен човек. Мечтаел от дете да бъде пилот.

Вторият пилот умишлено разбил самолета
Андреас Лубиц. Снимка: Twitter

Профилът на Андреас Лубиц във Facebook е вече изтрит.

Френският прокурор Брис Робен заяви на пресконференция, че умишлените действия на втория пилот променят характера на следствието от непредумишлено причиняване на смърт, но добави, че действията му не може да се смятат за терористични.

Робен съобщи, че от записите на черната кутия се разбира, че пътниците са започнали да пищят в последния момент преди удара и смъртта им е била мигновена, пише БТА.

Робен добави, че втората черна кутия още не е открита.

От своя страна германски прокурор потвърди, че само единият от двамата пилоти на самолета на Джърмануингс е бил в кабината по време на катастрофата над Френските Алпи, предаде Ройтерс.

"Единият от пилотите е бил в кабината, а другият не", каза Кристоф Кумпа от прокуратурата в Дюселдорф за Ройтерс по телефона, добавяйки, че информацията е от следователите във Франция. Прокурори от двете страни разследват причините за катастрофата.

Прокурорът на Марсилия каза, че не е известно вторият пилот да е издирван като терорист, съобщи Ройтерс.

От своя страна германският министър на вътрешните работи Томас де Мизиер съобщи в Берлин, че според наличната информация Лубиц не е имал връзки с тероризъм.

"От това, което е известно до момента, и след като проверихме информацията, която имаме в националната полиция и разузнаването, се вижда, че той няма терористично минало."

Де Мизиер добави, че е направена проверка на членовете на екипажа и на пътниците за евентуални връзки с тероризъм, но всички са били чисти, съобщи ДПА.

Самолетът А320, който се разби във Френските Алпи, на 17 март вечерта е бил ремонтиран на виенското летище "Швехат", предаде междувременно ТАСС, позовавайки се на австрийския вестник "Курир".

Повредено е било реле в управлението на самолета, което веднага е било подменено. Вестникът цитира представител на авиокомпания "Луфтханза". Последвалата проверка на самолета с включени двигатели е минала без забележки, казва той.

Самолетът А320 на Джърмънуингс се разби на 24 март в труднодостъпен район във Френските Алпи. Загинаха всичките 150 души, намирали се на борда.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


208
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
55
1
 
2
 
! Отговори
до 60 преди 9 години
Качвай се на иСтребителя и отивай да учиш явно си някое хлапе
54
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Много калпави тези черни кутии,от порцелан ли ги правят,че все се скапват.
53
2
 
4
 
! Отговори
до 53 преди 9 години
Е, ние сега виновни ли сме, че самолета не е съветски, че да се успокоиш! Как може да правиш политика с такава трагедия!!!?
52
20
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Орешарски и Станишев също умишлено разбиха България до финансов фалит!
51
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Разбрали са, че има проблем и са пратили изтребител на място, но докато дойде и те са били вече мъртви.Зачестиха самолетните катастрофи.Всякакви луди има. Хората по света изтрещяха.И филмите са едни... учат на убийства.А при нас все още си е комунизъм.Дали да не напусна България вече?
50
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До 55Ядоса ли се, че си простичък. Хаха.
49
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
ГЕРМАНИЯ Е ЗАВЗЕТА ОТ ИСЛЯМА КОЯТО Е ВТОРАТА РЕЛИГИЯ ТАМ ПО-БРОЙ И ЕТНОС!ТОВА, ЧЕ Е БИЛ ГЕРМАНЕЦ ИЗОБЩО НЕ ЗНАЧИ, ЧЕ НЕ Е БИЛ ВЕРЕН НА ПРОРОКА И НЕ Е ПРИЕМАЛ ФАНАТИЧНО ПОДИГРАВКИТЕ ВЪВ ФРАНЦИЯ!ОПРАВДАВАМ ДЕЙСТВИЯТА НА ФРАНЦИЯ, ЧЕ СА СВАЛИЛИ САМОЛЕТА ТАКА Е РЕДНО НО НЕ ОПРАВДАВАМ ЛЪЖИТЕ ИМ СЕГА, ЧЕ НЯМАТ НИЩО ОБЩО СЪС СЛУЧИЛОТО СЕ!
48
3
 
7
 
! Отговори
до 16 преди 9 години
В случая със сваленият над Украйна самолет няма да има особено полза от черните кутии. Самолетът е бил свален/взривен за секунда и единственото което ще се чуе от тези кутии са последните думи на пилотите които не са знаели, че BUK лети към тях.Преди много години един индийски бойнг беше взривен над Ирландия с бомба в каргото на самолета. Последните секунди на черните кутии сочат, че пилотите са говорили за различни аромати кафе.
47
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Редно е да се вдига изтребител! По NG показват разследване на такива катстрофи. Беше кипърски самолет, от борда не отговарят. Пилотът на изтребителя вижда, че екипажа и пътниците направо спят - разхерметезиране. Само един пътник му помахал с ръка и показал със знак - надолу. Разследването установило, че вероятно е бил някой много трениран алпинист или подобно. На борда е имало такъв.
46
8
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Подобна катастрофа може да означава край за Луфтханза. Особенно, ако се потвърди тази хипотеза. Така навремето фалира Пан Ам, които я загробиха американските летящи ковчези ДЦ-9.
45
2
 
4
 
! Отговори
до 45 преди 9 години
Научи се да пишеш правилно и тогава давай акъл.
44
8
 
14
 
! Отговори
pepe преди 9 години
Болни мозъци населяват тази територия и четат новините. Нямам друг коментар, освен да си ходите в Съветския съюз. При подобна трагедия, която се изяснява все повече, да чета такива нелепи коментари...Срамувам се че имам такива сънародници.
43
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До do 39ПЪТНИЦИТЕ НЕ СА ИЗЛЕТЕЛИ А СА СЕ ПОСИПАЛИ НА КИЛОМЕТРИ ЕДИН ОТ ДРУГ!!!!ТОВА КОЕТО СА ИЗВЪРШИЛИ Е МНОГО СЕРИОЗНО!!! НЕ КАЗВАМ, ЧЕ НЕ Е ПРАВИЛНО!!!КАЗВАМ, ЧЕ Е МНОГО СЕРИОЗНО!!!!!!!!!!!!!!!
42
8
 
16
 
! Отговори
до пухала преди 9 години
Червени - да, но военни пенсионери! Схващаш ли големия? И червените пенсионери са най добрите и честни хора на България! На такива като тях, били червени или не, България още се крепи. Щото с пенсиите и труда си поддържат хайлази като нас тука.
41
14
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Западната демокрация ражда само , ненормалници , гейове , самоубийци..
40
1
 
1
 
! Отговори
знайко преди 9 години
до.анонимен 40.идва краят...това е.
39
5
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До 36Или не четете или не мислите. Стандартна процедура е да се вдигат истребители когато контролната кула не може да се свърже с пътнически самолет за едно определено време. Стандрартна процедура в абсолютна всяка държава която разполага с поне един истребител. Тоест не, този самолет не е бил свален от истребител.
38
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Удара е със 700 км в час!! Как няма да се пръсне!! 700 км. в час!!!!
37
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Слава на СА - 6 и югославската ПВО!
36
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
В "New York Times " пише , че главният пилот първоначално е опитал да отвори вратата , след като не успява , първоначално почуква, а в последствие се опитва със всички сили да разбие вратата и да влезе. От записите се разбира , че в кабината до края или по точно до удара , вторият пилот диша равномерно и е в съзнание.