Ще спаси ли скъпата реклама туризма у нас?

Сезонът е слаб, призна експерт в бранша
24 юли 2019 09:48,
49

Туризмът у нас отчита доста по-слаб сезон спрямо миналата година. Министерството на туризма поиска увеличение на парите за реклама.

Още по темата
"Темата не е само в разходването на средства. Да, нашата реклама е в пъти по-малка. За 5 месеца последната реклама на Гърция има над 3,5 млн. гледания. Българската реклама тече от 4 години и има 185 хил. гледания. Трябва нещо по-съвременно", коментира Николай Данаилов от Сдружение "Туризъм".

Той потвърди информацията, че министър Николина Ангелкова е поискала повече пари за реклама. Данаилов отбеляза, че има две огромни изложения, на които ние трябва да имаме изумителен щанд и малко пари, за да провокираме интереса на чуждите туроператори.

"Не се изискват свръхкапацитети в рекламата. Да, сезонът е много слаб. Има сериозен отлив на основните ни пазари при летния туризъм. Не търсим алтернативи в Индия, Китай и Африка", посочи Данаилов пред Bulgaria ON AIR.

Той отхвърли твърдението на бившия вицепремиер Валери Симеонов, че сме посрещнали по-малко туристи, но те са оставили повече пари у нас. По думите на Данаилов няма как да посрещнем 30% по-малко туристи и да имаме 50% повече приход.

"Законът за устройството на Черноморското крайбрежие е променян 6 пъти за 3 години. Не мога да разбера защо това се случва точно в пик сезона", завърши представителят на Сдружение "Туризъм".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


49
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
3
 
29
 
! Отговори
Успяха преди 4 години
Мутрохотелиерите изгониха персонала си с мижаво заплащане(където изобщо имаше) и грубо селско отношение..изгониха и туристите с мръсни и неподдържани хотели , лоша храна и безхаберно обслужване(от новите евтини кадри), че даже и с кютек по чужденците. На алчните селски мутри им отне 3 десетилетия усилия да погребат туризма, а сега някой се сетил да спасява нещо насила убито. Хайде да не е с нашите(държавни) пари,а!?!
17
2
 
11
 
! Отговори
Рекламата преди 4 години
трябва да бъде за "приключенски ърбън туризъм" - насочена към хора, които обикновено живеят в ниски къщички на чисти и спокойни места с красива природа, където всички хора са любезни, закона се спазва, шофирането е спокойно и паркирането безплатно и уредено, а пиенето и крещенето ограничено, хазарта забранен, както и проституцията. За такива хора в българския туристически продукт ще бъде "неочаквано разнообразие" на "скучния им живот"
16
5
 
10
 
! Отговори
човек преди 4 години
До: номер 4Ти си болен!*** се прегледай!Ама сериозно!Има тук един "австралиец" който като теб пише неадекватно. А може и да си същия, не знам.По цял свят като отидеш в ресторант можеш да помолиш да ти увият част от храната за в къщи.А има и луксозни квартири, апартаменти за туристи с кухня в която МОЖЕШ да си донесеш и ракия, и домати, и краставици, и печено прасе ако искаш!Такава е световната практика.
15
0
 
17
 
! Отговори
Кармен Младенова преди 4 години
Никаква реклама няма да помогне. Това е,метафорично казано да предлагаш на турист в следващия сезон да получи яденето си в чиста чиния след като в минали сезони е получавал храната си в много мръсни чинии и на това отгоре яко скъпо... А и новодошлите алкохолни туристи от Запад прогониха болшинството нормални почиващи...
14
1
 
20
 
! Отговори
Лъжливата преди 4 години
реклама няма да спаси туризма, колкото и да е скъпа и съвременна. Ако се твърди, че в България има природа или че е цените са ниски, а качеството на обслужване добро или, че от прозореца ще виждаш морето или планината - това ще си е лъжлива реклама. Ако се описва Черноморието и Пирин като бетонови жилищни комплекси, морето пълно с "хранителни" вещества, персонала сърдит и неквалифициран, напълно недостъпно за хора, велосипеди и автомобили, на плажовете мутри - ето истина, която може да привлече
13
2
 
8
 
! Отговори
Събаряй преди 4 години
Бетона, Национализация на курортните зони.
12
3
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
От почти 20 години ходя на море само извън България, най-често в Испания и Италия. Не искам бетон, мутри, мръсотия и просташко отношение. Защо да рекламират на мой гръб това, което не искам?!
11
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Митьо хотелиерМута, от писанията то личи що за човек си, а между другото узаки е творение на българските мут.ри, ако имаше пари и разбираше щеше да пиеш узо.., а не малко узинце..
10
0
 
4
 
! Отговори
отговор преди 4 години
Не.
9
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"...трябва да имаме изумителен щанд..." - пълна липса на професионализъм и обективна преценка! Изложенията отслабват с всяка изминала година и все по-малко хора участват в тях - факт, интернет и новите технологии неумолимо изместват изложенията.Друг въпрос е защо държавата трябва да рекламира частния сектор, който генерира милиарди печалба, а същевременно внася минимални данъци, осигуровки и плаща мизерни заплати...
8
4
 
17
 
! Отговори
Иван Иванов преди 4 години
Аз каква полза имам от българския туризъм ,че държавата с мойте левчета да го рекламира ! 0т 30 години не съм стъпвал на Българското Черноморие ! Защото мразя да си давам парите на мутри срещу никакво обслужване ! Мутри от всички категории ! От бабата хотелиерка до министърката !
7
3
 
18
 
! Отговори
Иван Иванов преди 4 години
Аз каква полза имам от българския туризъм ,че държавата с мойте левчета да го рекламира ! 0т 30 години не съм стъпвал на Българското Черноморие ! Защото мразя да си давам парите на мутри срещу никакво обслужване ! Мутри от всички категории ! От бабата хотелиерка до министърката !
6
1
 
14
 
! Отговори
Нане преди 4 години
Колко ли набутаха на скъсаняците с родното море не е демоде...
5
1
 
25
 
! Отговори
Киро преди 4 години
Трябва да смените името на държавата и управлението. Така се прави с бизнес с изградена лоша репутация.Реклама няма да помогне.На ос*Ано бетономорие трудно ще върнете някой. Минал се да отиде веднъж.Жалко. Съсипаха всичко. Включително народа.Критичната точка е мината.
4
29
 
5
 
! Отговори
Митьо хотелиер преди 4 години
Хайде пак същата песен. Аве ей, скъсаняции, двата ми хотела в Созопол с а пълни до 10 септември. Немци, румънци и поляци. Хората си плащат стабилка, не си носят домати и ракия, не завиват от закуската, че да имат и за обяд. Супер стана, българи не земам да ми почиват в хотелите, само мизерии правят и цепят стотинката. Българи земам само да ми слугуват в кухните и да чистят тоалетните. Хайде, наздраве, наливам си узаки, на есен с новата ЕС класа и нови гаджета както се казва
3
1
 
31
 
! Отговори
ДртПрч преди 4 години
Много ми е гот, когато на жлъчните оценки за дадено място, собственикът отговаря с още по-жлъчен коментар, че туристът сам си бил виновен, че е нямал топла вода или пък са го изяли комарите поради липса на комарник, защото си бил направил резервацията в последния момент. Ей на такива места не стъпвам. Един собственик на механа в Банско пък беше отговорил на недоволството на свой клиент, че такива прошляци като него било по-добре да не стъпват в елитното му заведение. Селяния до шия!
2
1
 
19
 
! Отговори
Гинка преди 4 години
Защо държавата да прави реклама на туризма, без той самият да си прави реклама? Някой да е видял реклама в България (вестник, телевизия, интернет, радио и т.н.) на хотел на Черноморието?Държавата защо не рекламира българските домати или вафли?
1
0
 
39
 
! Отговори
ДртПрч преди 4 години
Не, рекламата вече не е това, което беше. Влизаш вTrip Advisor, Google Maps, Booking и т.н., и четеш отзивите на препатилите. Ако мненията са добри - отиваш. Ако не - бягаш надалеч. Вече никой не вярва на реклами.