Оп, без да искам, изрязах част от Пиринско!

Гаф с картата на България в рекламен спот на Агенцията за инвестиции
Обновена: 18 апр 2013 17:05 | 18 апр 2013 16:32,
131
Оп, без да искам, изрязах част от Пиринско!
Снимка: Скрийншот на рекламния спот

Географски гаф спретна Българската агенция за инвестиции в промоционалните клипове, които се показват по CNBC и Bloomberg в Европа и Азия, както и по CNN в САЩ. В 30-секундния рекламен спот на няколко пъти се показва картата на България. На нея обаче е “поорязана“ част от територията на страната – липсват части от Пиринско, както и от област Кърджали.

Интернет потребителите веднага забелязаха разликата и това роди всякакви коментари – от доста злобни до забавни.

Тая карта да не я е правил някой македонист под прикритие - Пиринският край е в Македония, пише в коментар във Facebook страницата на Българската агенция за инвестиции.

Това клипче го е правил някой македонец 100% , се казва в друг коментатор.

Малко са ни резнали от Пиринска Македония, ама другото добре, пък смята друг потребител на социалната мрежа.

Как може толкова елементарна грешка! Реклама било, не топографска карта?! Що за глупост! Ма като правите нещо, изпипайте го докрай, не искам и да знам какъв е бюджетът за този клип! Разбирам да беше правен тоя клип от македонисти, но що за българи правят реклама на България, откровено пък се възмущава друг.

Във Facebook в дискусията се намесва и изпълнителният директор на агенцията Борислав Стефанов.

"Ще оправим картата. А дотук имахме над 200 коментара на българи в чужбина, които казаха, че са горди с това, че България за пръв път се рекламира в тези медии и че печатните реклами и клиповете са много хубави. Даже част от тези коментари са и под тази статия... Грешката с картата наистина е досадна, но ще се обадим на CNBC и би трябвало да я коригират бързо", пише той.

Неприятно е, че се е случил такъв гаф. Каквото можем, ще направим, за да се коригира бързо, заяви пред Dnes.bg  Стефанов. Той поясни, че от агенцията вече са се свързали с консорциума, който отговаря за рекламата и те ще вземат мерки картата да бъде поправена възможно най-бързо. Стефанов уточни, че самият клип е изработен от студио на CNBC.

Директорът на агенцията призна, че не е забелязал гафа с картата.

Тази реклама я бяха видели над 100 души, преди да я излъчим, обясни той и допълни, че никой не е забелязал разминаването. По негови думи самият клип се е въртял три седмици, преди да бъде забелязан гафът с картата.

Не мисля, че това е най-основното нещо в цялата кампания, затова сигурно не е забелязано досега, заяви още Стефанов. По негови думи има хиляди положителни отзиви за кампанията.

Медийната кампания по проекта "Популяризиране на предимствата за инвестиране в България", реализиран от Българска агенция за инвестиции, има бюджет от 4.5 млн. лв. Проектът се реализира с финансовата подкрепа на ОП "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007-2013

Рекламните материали, използвани по време на кампанията, ще включват печатни реклами във формата на инфограми, кратки клипове и документални филми. Осемнайсет рекламни карета ще бъдат публикувани 39 пъти във водещи глобални печатни бизнес издания - FT, The Economist, WSJ, Bloomberg, Business week, става ясно от сайта на Българската агенция за инвестиции.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


131
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
102
0
 
8
 
! Отговори
Мето преди 11 години
Некадърността вече е приоритет на всички администрации и политици. Назначаването на "мои хора", роднини, приятели, бивши шофьори и сернитьори вече е нещо нормално. Неграмотността се шири по всички етажи на държавата, включително и на най-високите нива. Колкото повече партии, толкова повече неграмотници в управлението.
101
3
 
11
 
! Отговори
егати наглите преди 11 години
Поредното крещящо некадърство и наглост от неграмотните герберисти.Че и ни струва и сумати милиони.Супер "реклама"на България,само крадат и за това не ги бива.По-некадърни,нагли и крадливи не сме виждали...
100
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Калинка, калинка, калинка моя!
99
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Bulgaria се пише с V.
98
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
3 млн лева ...... баси ние сме по-добре от дубай.
97
1
 
6
 
! Отговори
por преди 11 години
Ако я бяха разпънали до Симеонова българия на 3 морета, друго щеше да бъде.***, че взимат и пари, да ги ***.
96
1
 
12
 
! Отговори
Анти преди 11 години
Защо вярвате,че 100 души са видели картата?Не вярвам на нито една дума,случилото се е умишлено,как не отрязаха Слънчев бряг,а точно Пиринския край.Трябва да се търси отговорност
95
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Който си мисли,че това е неволна грешка от накадърност,трябва да е наивен ***.Не случайно са отрязали Кърджали и Благоевград.Замислете се защо,това е повод за притеснения.Няма човек,дори със основно образование,който да не забележи,че е орязана здраво България на картата.Да не говорим за 100 души,просто абсурд,правят ни на ***.
94
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
И гербаджиите,и тея,които са сега са продажници
93
0
 
11
 
! Отговори
Не е ли нагъл? преди 11 години
"Тази реклама я бяха видели над 100 души, преди да я излъчим, обясни той и допълни, че никой не е забелязал разминаването"Няма шанс това да е вярно,нагли лъжци.
92
0
 
5
 
! Отговори
TheProducer преди 11 години
losha strategia, oshte po-losha realizacia. sled 3 mes parite sa svarshili i reklamite zabraveni. no po-vajnoto e, che toi e poluchil pohvala ot 200 bulgari. ne e li po-dobre da napravim taka, che da ni pohvaliat investitori?!
91
8
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Голяма работа, някой се е омазал, ще го оправят.
90
1
 
33
 
! Отговори
Възмутен преди 11 години
Уволнение и съд за държавна измяна на виновните за провокацията !!! Тази " грешка " не е и не може да бъде квалифицирана като случайна, това е явна провокация срещу териториалната цялост на Република България.
89
0
 
29
 
! Отговори
РУСЕНЕЦ преди 11 години
А ТИЯ 100 ДУШИЧКИ КОИТО СА ВИДЕЛИ КАРТАТА ПИЯНИ ЛИ БЯХА,НЕНОРМАЛНИ ЛИ БЯХА,РОДООТСТЪПНИЦИ ЛИ БЯХА ИЛИ БЯХА СЪВРЕМЕННИ БЪЛГАРИ БЕЗХАБЕРНИЦИ И РОДООТСТЪПНИЦИ,КОИТО СА СВИКНАЛИ САМО ДА ГРАБЯТ ОТ ВСИЧКО И ПО МНОООГО И ТО САМО И ЕДИНСТВЕНО ЗА ТОВА,ЧЕ ЖИВЕЯТ И КРАДАТ КАКВОТО И КОЛКОТО МОГАТ В СОФИЯ???????????????
88
0
 
47
 
! Отговори
Onzi преди 11 години
Смятай колко са грамотни тия в тази агенция, щом 100 човека са гледали рекламата и никой не е забелязал сгрешенета карта .... нямам думи!
87
1
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
България и Българите ще оцелеят във времето. Няма друго предначертано. Това не значи да се гледат безучастно някакви подигравки с рода Български.
86
1
 
18
 
! Отговори
СТИГА БЕ! преди 11 години
тупани!
85
2
 
9
 
! Отговори
муспи преди 11 години
И все пак има изход, - да докараме Сидеров на власт. Понеже гласовете не се броят, това може да стане с бунт. Такъв бунт, в който ще *** евреите!
84
0
 
27
 
! Отговори
програма на герб преди 11 години
калинка, милиционер, калинка, милиционер...
83
8
 
13
 
! Отговори
нема грижи преди 11 години
След 50г. Българи в България няма да има.

Спонсорирани публикации