"Селска" драма в мол: Ще ви наритам, ще ви счупя телефона...

Рускиня изтърпя тирада на собственичка на бутик
Обновена: 1 юли 2015 15:11 | 1 юли 2015 15:07, Александър Попов
394
"Селска" драма в мол: Ще ви наритам, ще ви счупя телефона...
Снимка: YouTube

Пореден грозен случай по оста магазин-клиент се разигра в бургаски мол.

Руска туристка влязла в бутик "Ira Maxima" и си закупила панталони за 210 лв. На следващия ден, след като установила, че размерът е неподходящ, жената, дъщеря й и внучето хванали такси от Созопол до Бургас, за да върнат покупката с надеждата, че им бъдат върнати парите.

Продавачката отказала и извикала на "помощ" собственичката на бутика.

И последвал екшънът, в който доброто възпитание изцяло отсъства.

Собственичката, вече на висок тон, започва да бута рускинята. "Излизай веднага от магазина, взимай си дрехите", подвиква "бизнес дамата".

В същото време рускинята записвала на телефона цялата ситуация, което още повече изнервило обстановката. "Ще ти счупя телефона. Махай се, че ще те наритам", реди ядосаната управителка. И дори не се притеснява, че може да бъде извикана полиция.

На въпроса на клиентката дали у нас важат законите, започва обяснителният режим.

"Ако всички като вас решат да си върнат дрехите какво става, аз имам малък бутик. Не мога да се разправям с такива като вас. Затова и няма да ти върна парите. Ще се научите, че в бутик не се взима и не се връща. Няма закон, който може да ме задължи", убедена е магазинерката.

След което рускините с бебето са изтласкани от магазина със заплахата, че ще извикат охраната на мола.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


394
Още по темата: молбутик
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
166
0
 
5
 
! Отговори
Me преди 8 години
Tazi niama da prosushtestvuva v bisnesa dalgo.Ima si normi na povedenie koito be mogat da se prekrachvat. ""Bisnes Damata" gi mina vsichkite.
165
18
 
4
 
! Отговори
Бранник преди 8 години
Глейте русофилските *** къв език са извадили да излижат "горката рузкиня" ***, която не си знаела номера на гащите, па и не ги пробвала. Ако беше случката с европейка, или американка какви "патриоти" само щеха да се изкарат, магазинерката щеше да е жертва на "западния кАлУниализЪм" ай сиктир ве ***, аз тая руска крава немаше да я пуснем да стъпи в магазина, камоли да и обяснявам
164
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
ЕГАТИ МАЛКИЯТ БУТИК С ЦЕНИ КАТО НА ЦУМ. КАКЪВ Е ТОЗИ ПАНТАЛОН ОТ 210 ЛВ? ТОЗИ ДА НЯМА ЗЛАТНИ НИШКИ? АМА И РУСКИНЯТА НАМЕРИЛА КЪДЕ ДА ПАЗАРУВА БАШ ВЪВ МУТРОЛАНДИЯ!!
163
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До 232Не греша, за дрехи и обувки, които са купени в магазин, а не по интернет може да иска връщане на парите само, ако се е появил някакъв да кажем скрит дефект, като търговеца може да изебре в този случай дали да върне парите или да замени с нова
162
19
 
8
 
! Отговори
асака 18+ преди 8 години
руската па4а е врътнала един стар номер ползван от т. нар "руски туристи". "Купуват" някаква стока (обикновено дрешка или храна) консумират стоката, след което искат "рекламация". За подобна "врътка" в Тесалоники миналото лято наистина биха задружно некакви руснаци .."семейство", биха ги гърците. По- далече от тази руска пасмина, когато се купува дреха първо се пробва
161
7
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Че продавачката си изпуска нервите е видно, ама незнаем как са се развили нещата преди това, иначе рускинята няма право да иска връщане на парите затоав "че размерът е неподходящ" , ако панталоните имат някакъв дефект или са купени през и-нет и тя не е могла да ги пробва преди да ги закупи ДА, но в конкретния случай НЕ, може да поиска смяна с конкретния размер, но връщане на парите осоебнно в случая когато е и платено с кредитна карта :))))само при добра воля на търговеца
160
2
 
10
 
! Отговори
Кофти, но факт преди 8 години
Цялата работа се корени в липсата на оборот в България. Ако имаше достатъчно работа, тази леля нямаше да се сърди на 1-2 върната неща, но повечето малки бг фирми са на ръба на фалита и това довежда до такива абсурди. Не оправдавам мекащата простачка, но положението на малкия и средния бизнес в БГ е плачевно. А повярвайте ми, няма богата страна без силен дребен и среден бизнес. Те са най-важното в една икономика.
159
0
 
10
 
! Отговори
ЕГАТИ преди 8 години
Срам ме е заради тая овца
158
3
 
2
 
! Отговори
До 226 преди 8 години
Определено грешиш ти,лично съм се консултирал с човек от КЗП.
157
1
 
1
 
! Отговори
Do 184 преди 8 години
Въпросът на 184 за Софийската опера едва ли има отношение към материала, но все пак напомняме отговора - това направиха едни красиви и интелигентни протестъри.
156
0
 
7
 
! Отговори
SS преди 8 години
Е за това няма да има туристи - колко нашенци имат 210 лв за панталон...тая на какво разчита като ги гони и не признава закона...а ако дойдат някви ненормални руски батки да и потрошат бутиченцето не знам каква песен ще запее ...
155
8
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Самото видео е леко изрязано, което ме навежда на мисълта, че вероятно рускинята здраво е скъсала нервите на продаавчката, така че само по видеото не бих съдил. Що се отная до това има ли право клиента да върне стоката и да си иска парите, ами по принцип има право, но в конкретния случай НЕ, когато става въпрос за дрехи, клиента има правото да ги пробва и желанието да върнете покупката срещу парите си, затова, че размерът е неподходящ е несериозно и смешно, отделно че е палтено с кредитна карта
154
3
 
24
 
! Отговори
bulmak преди 8 години
Заслужават си трагичния туристически сезон. После същата тази дива *** , ще обяснява, че правителството е виновно да няма руски туристи тази година.
153
0
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Добре го е казала бутиковата кифла: "Ще се научите, че в бутик не се взима и не се връща." Само да добавя, и не се влиза.
152
0
 
4
 
! Отговори
РЕЖИСЬОРА преди 8 години
Ей!Едно видео да ви пуснат и вие изгивате,преди 30_се години такива случай беха формалност....техниката е...ба м...ката на целия свет
151
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Шопе и с просто око е видимо че си ***.В България 90% от бизнеса се управлява от хора с много, много нисък интелект.Тази дама е от този процент.Жалко за България много жалко.
150
2
 
9
 
! Отговори
резил преди 8 години
Пълна дивотия. Каквото и да е, не може така да се крещи и нарежда срещу клиент. Може да се обясни, че няма да върнат дрехата, защото е повредена или друго, ама не може така, хич да не е, разговора може да е друг. Дори да откаже, защо така ще крещи и гони жените.
149
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
За хората в форума, които обичат да ги крадат, че да могат да рогаят из нета или да се оплакват на комшийките - нищо не мога да кажа.За всички останали - научете си правата. Такава нагла магазинерка ще я издрусат със солена глоба, а вие ще си получите обратно парите. Става супер лесно, нужни са Ви само телефон /или компютър с интернет/ и малко смелост.
148
4
 
6
 
! Отговори
Симо преди 8 години
Всеки "уж" знае как и кога може да се върне,обаче НЯКОЙ може ли да цитира закона който позволява да се върнат пари за РЕДОВНА стока закупена от ФИЗИЧЕСКИ магазин.НЯМА ТАКЪВ!!!Срокът важи за интернет магазини и той е 14 дневен.Всичко останало свободни съчинения и измислици
147
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
след това не рИвете,че туристите предпочитат други фестинации.Как така навсякъде по света можеш да върнеш една стока,само за нашите свръхгениални търговци е проблем.Или както е казано-търговията е проста работа,но не е за прости хора.Тази пишман-търговка вероятно е купила тези панталони за 20 лв,продава ги за 200 и очаква да чакат на опашка.Виждал съм едни и същи дрехи,с еднаква материя и качество, в разлика в цената от няколко пъти в различните магазини