Шофьорът на автобуса убиец обжалва размера на гаранцията си

В момента той е на свобода срещу 5000 лева
Обновена: 23 юни 2011 13:00 | 23 юни 2011 13:00,
50
Шофьорът на автобуса убиец обжалва размера на гаранцията си
Снимка: БТА

43-годишният шофьор Светослав Димитров, който беше привлечен като обвиняем заради смъртта на осем души при зверската катастрофа на автобус на магистрала „Тракия”, настоява за по-нисък размер на мярката му „парична гаранция”. Това съобщиха за Dnes.bg от Окръжната прокуратура в Пловдив.

В петък шофьорът на катастрофиралия автобус беше освободен от следствения арест с „парична гаранция” от 5000 лева. Парите той трябваше да внесе в 7-дневен срок.

Светослав Димитров обаче обжалва размера на гаранцията, защото няма толкова пари. В мотивите за обжалването той е посочил, че има три деца, съпруга с психични отклонения и живее бедно.

Съдът трябва да се произнесе по искането на шофьора.

Още по темата

До момента разследващите продължават да работят по версиите човешка грешка или техническа неизправност на катастрофиралия на магистралата автобус.

Източници на Dnes.bg сред разследващите инцидента споделиха, че срещу шофьора няма сериозни доказателства да е виновен за инцидента.

Той не е заспивал зад волана, както се твърдеше след катастрофата. Най-вероятната причина за тежкия инцидент е техническа неизправност.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


50
Още по темата: катастрофата на Тракия
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
49
2
 
3
 
! Отговори
до 49 преди 12 години
Добре де - каква е тая дупка дето ще подвърли 15 тона автобус на 2 метра че да удари дъното на моста? Да не е имало мина в дупката? Това са магистралите на агенция Пътища - такива си бяха и преди тиквата, ще си останат такива и след Боко!
48
3
 
3
 
! Отговори
333 преди 12 години
41 не е гадател а преразказва думите на очевидеца,който разказа какво е видял автобуса е подхвърлен от дупка.Тава са магистралите но Тиквата
47
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Гаранцията се възстановява след края на делото.
46
1
 
3
 
! Отговори
Machiavelli преди 12 години
Добре, виновен до доказване на противното, но ако после се докаже, че не е виновен?? Човек вече се е набутал с 5 бона. Хубаво, задържаш го докато не излезнат фактите, ама кви са тия 5 бона, тва е абсурдна работа.
45
1
 
3
 
! Отговори
44до45 преди 12 години
Ами системата е ***, това е истината. Самия факт че е пуснат и има 1 седмица да вмесе парите - предостатъчно време да си набие камшика ако знае че той е сгафил нещо. В много страни при подобни инциденти шофоьора е виновен до доказване на противното, у нас също. Нищо че противоречи на основни правни принципи
44
1
 
7
 
! Отговори
Machiavelli преди 12 години
До 44Добре, има нещо вярно в това, че изисква време тая работа, но тогава за какво са арестували шофьора при положение, че нямат никакви доказателства, че и 5 бона гаранция да му сложат? По същата логика, не е ли по-добре да си свършат работата и чак тогава ако установят, че автобуса е бил перфектен, да се вземат мерки срещу шофьора?
43
1
 
5
 
! Отговори
до 42 преди 12 години
Експертизата се прави от 3ма човека, които нямат връзка помежду си. автобуса се закарва на съхранение, сключват се догвори със тези които ще правят експертизата, и тогава се започва работа. Като цяло бумащината е доста повече от същинската работа. Вероятно ще се правят и металографски проби - това също изисква време. По дорбе да се забавят малко, но да излезе истината. А не да кажат - гръмнала гума - всички невинни! и така до следващия път!
42
1
 
7
 
! Отговори
до 41 преди 12 години
Това е 15 тонен автобус бе - да не е топка за тенис че да поскочи така! Отделно че габарита до моста е поне 6 метра - ба си подскока 2 метра - каква дупка ще подхвърли автобус на 2 метра? Или гумата да е пълна с тротил..
41
1
 
8
 
! Отговори
Machiavelli преди 12 години
Заебете вие дали е шофьора или е бил автобуса или баба ми. Смешното в цялата история е в това, че наще *** немогат да установят нищо. Мина толкова време от катастрофата, а те какво правиха до сега? Толкова ли е трудно да вкарат автобуса в гараж и да го огледат и да отбележат кое как и защо се е счупило и т.н., нали това им е работата. Една гума немогат да сложат на масата и "специалистите" да си свършат работата. Явно такива "специалисти" в бГ няма, има само мазни тюфлеци със смешна униформа
40
4
 
11
 
! Отговори
Гадател преди 12 години
Аз си мисля,че е станало така:1. Автобуса минава през гадна дупка2. Гумата гръмва и автобуса подскача, засилен и от дупката3. Задната част на тавана се удря в надлеза4. При падането се счупва стабилизиращата греда5. Наляво дадясно, малко мантинела и готово, вече е по таван6. ТрагедияНо това е само скромното ми гадаене. Всичко може да се случи и по коренно различен сценарий! Но докато не ни информират по-подробно ще е пълно с ***, коментиращи из форумите и даващи "компетенциите" си.
39
4
 
8
 
! Отговори
до 38 преди 12 години
Не е въпрос на шеф, а е въпрос на колегиалност. Шефа не може да изгони всички защото няма да има кои да му кара колите! От 16 год, съм проф. шофьор но още не съм видял колега да си признае че е виновен за катастрофа - все казват че нещо е "гръмнало" изпукало, че "спирачките отказали"... Всичките псуват шефа че не купува чаркове - ами как да купи като колите вървят. Като спре колата и никой не иска да я кара - ще я оправи!
38
1
 
7
 
! Отговори
хм... преди 12 години
Забравих , емм то магистралата е като море,цялата е на вълни ,дупки и кърпежи . нали всички минаваме ..... или не е така? нищо чудно да се счупи нещо на момента .машина е все пак .
37
1
 
8
 
! Отговори
до 34 преди 12 години
Случил си на много любезен и разбран шеф. Това е турска фирма, ако кажеш че искаш да направят ремонт на този автобус, турчина шеф дали първо няма да те изрита като мръсно куче от фирмата или ще те послуша и ще отпусне средства за ремонт?Всеки си натиска парцалките и глед да да не се обажда за да не изхвърчи от работа. Ама то пред компа е много лесно да се вини шофьора.
36
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Задържат го защото така иска прокурора от Пловдив. Има основателни съмнения че катастрофирал поради невнимание или заспиване - което си е негова грешка. Ако се докаже че е имало повреда ще задържат и механика и КТП то, а може и техн. директор на фирмата.
35
1
 
4
 
! Отговори
хм... преди 12 години
като се обърне каруцата пътища много .сериозна гаранция обаче ,горе доло годишната му заплата .Какво сте се хванали като удавници за това ,че автобуса бил на много годи ни , те частите като са му нови какъв е проблема ?
34
2
 
5
 
! Отговори
до 31 преди 12 години
Автобусите минават техн. прегелед за пред държавата веднъж годишно! А иначе се минава ежедневен преглед - преди всяко излизане на път! Виж в някоя книжарница бланка за пътен лист на автобус - ще ти стане ясно кои поема отговорността- механик, КТП и шофоьор! Шофоьора знае че ако подписва че е приел автобуса изправен и стане нещо - с едния крак е в затвора с другия в гроба. Все пак има и понятие "внезптна техн. неизправност която не може да се предвиди" - тогава никой не е виновен
33
1
 
7
 
! Отговори
14 до 31 преди 12 години
Карал съм. И съм отказвал да тръгна на път. Шефа мърмори, извика друг колега, показах и на другия колега какъв е проблема той също отказа да кара, и трети оказа .... накрая закараха буса на сервиз и го оправиха!
32
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Знам колко гадна работа е да си шофьор на автобус/тир и мога само да съчувствам на човека. Бил е най-удобната и незначителна изкупителна жертва, за която са се хванали.
31
2
 
5
 
! Отговори
до 28 преди 12 години
Не собственика пуска автобуса, автобуса за да тръгне на път се подписват: - механик - КТП - лекар (фелдшер) - шофьор Отговорността им се вменява от длъжностните характеристики. Към тях може да прибавим техн. директор (нач. автопарк, нач. транспорт) единствения начин собственика да е отговорен е да не е назначил някое от въпросните лица, или да го е назначил без лицето да има необходима квалификация.
30
1
 
16
 
! Отговори
до 14 преди 12 години
Ти май не си карал никога чуждо превозно средство с цел да си изкарваш прехраната. Нали е минал този автобус технически преглед бе?! Какво искаш да направи шофьора? Основен ремонт на автобуса със собствени средства? А знаеш ли колко хиляди шофьори знаят че управляват амортизирани МПС но няма какво да направят, защото гледат как да изкарат прехраната си. Знаеш ли колко пъти баща ми тираджия връщайки се след курс благодари че изтритите гуми на чужд пак са издържали? К'во да прави? Да купи гуми ли?