Проникването на интернет у нас в момента е 38%, което е доста високо ниво за региона, но има още много потенциал за растеж предвид това, че в някои западни страни равнищата са над 60-70%.
Това стана ясно от изказване на Маргарита Боева, българския представител на Nielsen Online, в рамките на приключилия през уикенда фестивал на рекламодателя AdMall.
Според представените от нея данни средната възраст на българските интернет потребители е 28 години, с което може да се сложи край на „мита, че мрежата се ползва главно от тийнейджъри“.
Обемът на интернет населението варира от 2,5 млн. до 3 млн. души в зависимост от различните оценки, като според Боева 2,5 млн. е по-коректната цифра, ако се вземе предвид, че за интернет потребител може да се смята човек, който поне веднъж месечно активно сърфира.
Над 80% от хората в тази група са на възраст между 18 и 40 години, а делът на тийнейджърите е 14 на сто. Съотношението между потребителите жени и мъже е равномерно.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.