IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Превозвач: Предстои агония, ако пакет "Мобилност" влезе в сила


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 21
Болшевиките управляват в Европейския съюз. Болшевиките са Франция, Германия, Италия, Испания. България и Източна Европа са меншевиките.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Водач на ТИР. Не е като да работи в ТКЗС, ЗАВОД. ОТГОВОРНОСТА И РИСКА Е ГОЛЯМ. И ако сам извън колектива, поема цялата отговорност.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Тука на водеща в телевизия и плащат 8000лв. И то да ръси празни приказки.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 55 Не харесвам 1
Шофьорите ще отидат да бачкат в други фирми.Шефчетата ще продадат поршетата и джиповете и ще търсят нови балами.Плащат на шофьор 1500-2000 лв. Във Франция тоя същият шофьор ще прави 6000-8000лв и шефът му ще е доволен няя да циври че ще агонизира.Охх как обичам да гледам как оядените български робовладелци плачат,плачат.Таа година няма нова ес класа ще карат тая от 2015-та мъкаа и агония.
отговор Сигнализирай
18
Цветанов съм
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
От собствения ми асансьор наблюдавах Борисов и Макрон по време на посещението му в България. Бяха цуни, гуни, две кратуни и Макрон, пакета ни го тури.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Бизнесмания е обхванала разни тарикати. Ще шитнат камионите и ще се пенсионират.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Пакетът мобилност ще го бъде за да предотврати "родолюбската" д.е.билност!
отговор Сигнализирай
15
Байо
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 5
Спирането на Тировете в краткосрочен план може и да е зле за някой, но нека да видим в дългосрочен какво може да се промени: 1. Намаляване на трафика по магистрали и първокласни шосета. Намаляване на убийства от недоспали тираджии. Запазване на пътна настилка за по-дълго време със спирането на тежкотоварните. 2. Даване на шанс на възраждане на железницата като карго транспорт, която след водния е втората най-евтина, макар в България е да е по-бавна от автомобилния. 3. Развитие на местно производ
отговор Сигнализирай
14
Митко
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 0
Ми нека предстои агония. Вие да не сте богоизбрани или извънземни? И аз съм минал през месомелачката на живота след 1989-та. Сега просто е настъпил вашият ред...
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 1
амии да ползват железопътния и речния превоз по магистралите в европа е ад магистралите са претъпкани от влекачи
отговор Сигнализирай
Новини