IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Асфалтът не се яде, но създава много работни места!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

62
Чукча читател
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Лазаров, що не споделиш, колко струва на данъкоплатеца вашето ведомство, само като администрация? Ако не искаш за година, ако искаш за месец, ние сами ще си го изчислим. :-D И как изобщо посмя да сравняваш Германия с България ценово? Хората имат стандарти и съвест, не като вас. И там сигурно щипват по малко, ама по малко, не като вас.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Когато ГЕРБ дойде на власт предния път всички фирми собственост на Червената номенклатура като по нареждане почнаха да съкращават бедния народ.Затова другарю безработицата скочи толкова много.Надяваха се с тоя хоз да бутнат Борисов от власт и успяха донякъде.Съсипаха страната с едничката цел да се върнат на власт.Ако парите изнесени от червените преди и по време на кризата се върнат в България няма да ни трябват ни европейски ни американски ни руски инвестиции.Ако са Българи разбира се
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Виждал ли е някой големите камиони с огромна товарна част-гондолите дето возят инертни материали.Та тия камиони като ги напълнят с 50-60тона баластра и като минават в продължение на една година никоя магистрала няма да го понесе колкото и здраво да е направена.Автомобилната инспекция изобщо за нищо не става защото и там са назначени 'едни хора'.
отговор Сигнализирай
59
observer
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Искахте да кажете 'кръвоносната система'
отговор Сигнализирай
58
Това е...
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
... лъжа като всичко от ГЕРБ. През едноличното им катастрофално "управление" на неконтролируемия хаос на Борисов безработицата нарастна рекордно и двойно в периода август 2009-март 2013 година от 6.8% от катастрофалните 13.8% и 245.000 работни места бяха унищожени, и близо 1 милион българи останаха така без доходи и препитание.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Да създава работни места.Само че що не се погледне че че хората които работят там са на минимална работна заплата.И тези пари дори не им ги изплащат навреме. А някой е взел да мрънка моментално е вън .В 90% от случвайте работниците са третирани като роби. Затова е този мерак за "асфалт".Просто се печели като за световно . От ниското заплащане и използването на некачествени матирали. Магистрала "Люлин е вече за ремонт ,отсечката от магистрала "Струма" преди Дупница се сцепи по средата и т.н.
отговор Сигнализирай
56
kuncho
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
аз съм шофьор от преди да има винатеки и тогава и сега няма разлика в асфалта. така че защо да ги вдигаме цените, каква е гаранцията?
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Др.Ленин беше писал едно време "Пътищата са кръвоносната на една страна.Ако някой от тия дето сега реват срещу асВалта беше чел нямаше сега да става за смях на седемте континента.Не харесвам вашия идеолог, но той е знаел кое е важно.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Цената на годишните винетки е напълно сравнима с цените в другите държави. Проблема е, че тук парите потъват в едни фирми, които НЕ изпълняват качествено ремонтите и строителството. Не влагат материалите по стандарт и т. н. Това налага през 2-3 години тези "нови" пътища да бъдат ремонтирани и кърпени. По този начин няма как да се натрупа една качествена инфраструктура, защото "старата" не издържа дори година две и поглъща парите отредени за нова.Този проблем няма да се реши с нови цени за винет
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
По скоро прави пачки с пари за наши хора и то постоянно. Строят некачествено после ремонтират.
отговор Сигнализирай
Новини