IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Асфалтът не се яде, но създава много работни места!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

52
Кукувица
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Добре де..нали освен винетките има и данъци, нали има взимания от контол на движението? Всички плачат за пари. Проблема, който аз виждам е че за парите, които влизат в сферата на пътното стрителство се прави прекалено малко и това малко е некачествено на всичкото отгоре. Аз бих казал следното- по добре е да се направят 10 км качествен път, отколкото 100 км път, който след 3 месеца изглежда като лунната повърхност. Организацията е раздута, неефективна, корумпирана и некомпетентна.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До observerДай пример, иначе звучиш като партиен секретар дето само казва какъв чуден свят ще построи ама не казва как.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До Анонименщото е безсмислено да се дават за БДЖ
отговор Сигнализирай
49
observer
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
До Червените Дописници ---Вие приятели сте толкова неграмотни, че не вярвам Червената централа да ви наеме на работа колкото и да се напъвате.За да пише човек първо трябва да е прочел няколко книги или поне два месеца да изяжда в.Дума. Твърдите неща дето нямат нищо общо с реалността.Ако някой ви каже че с такова писане може да си изкарвате прехраната ви лъже най най безобразно.И пет лева на ден заедно с комисионната са ви много.И пак ще е разхищение на средствата на партията.
отговор Сигнализирай
48
Кирил Софийски
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Точно така ! Каза ли си го! Важното е далаверата да върви ! Да се усвояват едни пари от обръчи от фирми и "бизнесмени " ! Така е и със санирането за което напират на цени десеторно по-високи от реалните!
отговор Сигнализирай
47
ХМТ
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Не знам какво не им стигат парите от винетките, след като само половината отиват за пътища, другата половина само управляващите знаят къде потъват
отговор Сигнализирай
46
Кукувица
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Анонимен #52Не искам да се заяждам и моля репликата ми да не бъде приета като заяждане. Искам само да обърна внимане, гн. Инженер, че думата асВалт се пише асФалт, думата сВера се пише сФера, думата юВка се пише юФка. Изобщо сте сбъркал навсякъде Ф с В. За пунктоацията не искам да пиша.....не е ок. Господине, Вашият коментар, който по същество сигурно е правилен, оставя поне по отношение на правописа впечатление на неграмотност.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До BalakovМалка поправка. За икономиката най-важен е ЖП транспорта. Примери колкото искаш (Германия, Швейцария, и т.н.). Само, че вие "умниците и красавците" още не можете да го проумеете.
отговор Сигнализирай
44
Румбо
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Яде се асфалта и даже е много сладък!Колко БСП,ДПС и ГЕРБ-фирми излетяха на висока орбита покрай тоя асфалт!Фирма-изпълнител,фирма-подизпълнител и накрая краен изпълнител с работници на 500-600 лева!Първите само подписват документи и вземат половината пари,вторите разпределят работата и вземат една трета,а последните с 20% построяват обекта плащат заплати и излизат на печалба!След 1 година всичко е за ремонт!Е така се строи в България!!!!!
отговор Сигнализирай
43
void
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До ДА ЖИВЕЕ РУСИЯ !Така ни помогнаха 45 години "братушките", че сега 25 години по-късно все още не можем да се оправим... Не благодаря. Ще си позволя цитат: "Най-големия трик на Дявола е това да убеди света, че не съществува". В случая с руснаците, най-големия им трик е да заробят страните от Източна Европа и да убедят жителите им, че им помагат.
отговор Сигнализирай
Новини