IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

По сделката за изтребителите – топката пак е при Борисов


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

200
без комисионни
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Очевидно най-изгодно е шведското предложение, наред с другите плюсове хората предлагат и инвестиция. А за този ход на Радев - на това му викат "да му измъкнеш килимчето изпод краката".
отговор Сигнализирай
199
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Перфектна ще е сделката . 1 ,5 мррд . е бюджетния излишек , а 13 млрд Резерв за самолетно гориво и съпътствуващи разходи . Само в тази мъглявина не се вижда ясно образът на врага .
отговор Сигнализирай
198
Така е
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Момчето си идва 231 Прав си , руските самолети са несъвместими с натовските , защото фаровете им не могат да светят пре деня...Нали така? Така е .
отговор Сигнализирай
197
Питам
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
След като сме член на НАТО защо трябва да купуваме самолети? Нали въоръжението на НАТО е наше , общо.Защо не преценят в коя държава какво въоръжение трябва да има и силите да се разпределят безплатно.Или да членуваме , ама да се спасяваме сами.Бойко и щаба на армията да дадат това предложение, пък каквото стане.А и ского ще се бием с тези самолети, нали целта е да няма войни в световен мащаб?
отговор Сигнализирай
196
е
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
На Борисов едната топка...
отговор Сигнализирай
195
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Най - дългото разстояние в България по въздух е към 550 км от точка до точка. За такава дистанция дори свръхзвукови самолети не ни трябват, защото не могат да завият в рамките на държавното въздушно пространство, дет се вика. Як 130 е перфектен вариант. Дори Бойко може да транспортира бистришките тигри окачени под крилата. Евтин, универсале, държелив, адаптивен и с евтино и ефективно въоръжение. И не могат да бъдат използвани в мисии на НАТО, за които ние да плащаме. Което е и най - важното.
отговор Сигнализирай
194
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До hypocritical bastardПонеже от години се говори за портокалските трошки, направих си труда да ги открия.Можеш да ги видиш на едно летище до океана на о-в Терсейра от Азорските о-ви.Солената влага сигурно ги е пощадила! Някои от тях са служили в USAF преди да попаднат в PAF.
отговор Сигнализирай
193
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
До Анонимен 229Не се учудвай на СатаНАТО. Ако по-отдавна надзърташ в този форум, знай, че това е новото име на Shopp (TM). Униформен глупец, смърдящ, заядлив, досаден, абе нещо за тепанье! Много съм му мераклия!
отговор Сигнализирай
192
hypocritical bastard
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
параметрите на румънската сделка за F-16 от Португалия - 12 машини в началото на 80-те за 186,2 милиона евро 9 средно по1 5,5 за брой) + още 500 милиона за ремонт и модернизация ,инфраструктура и обучение + още 400 за въоръжение = на обща стойност 1,152 милиарда евро . Нали си говорим в цифри , къде са твоите 12 милиона ?Смяташ ли че 35 годишен самолет проектиран за 25 годишна експлоатация ще издържи още 25 г. без проблеми ? Сериозно ли мислиш че F 16 MLU има някакво предимство пред Gripen E/F?
отговор Сигнализирай
191
Леле мале!
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Анонимен 237Грипен C/D са модели за по-малки държави. Самолетите са по-икономични и по-ефективни в отбранителни, рутинни и патрулни мисии. Има нови варианти на Грипен - Е и F (още известни като грипен NG), като там самолета е малко по-голям и обсега му е доста разширен за държави с по-голяма площ. Като Бразилия, която точно такива си купи. И в двата случая самолетите са създадени така, че да подлежат на модернизация в следващите поне 40 години.Румънците наистина прибързаха.Тяхна си работа.
отговор Сигнализирай
Новини