IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Липсващи знаци, объркващи светофари... Газят ни, гинем! Виновни?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

67
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До zdfЗа галямя част от шофьорине написаното е вярно. Но наистина пътищата са потресаващи. Хайде да не спорим излишно.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Първо в България трябва да се направят хубави пътища.без да се краде от материали,без да се прави после ремонт на ремонта.Трябва да се правят бързо и качесствено.А сега фирма фаворитка взима примерно 5 държавни поръчки.Захваща 5 обекта с минимален брой работници.Те разкопават за да се каже че се действа.После изписват че се дават най-скъпи материали,а слагат третокачествени.Ремонта се влачи с години,с минимум работници.Фирмата прибира стотици милиони,а за нас остават ниското качество и тапите
отговор Сигнализирай
65
До 66 go4o
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Навсякъде по света начинът на шофиране се определя от контрола за спазването на правилата. Няма държава и никога не е имало, в която шофьорите да спазват правилата само по своя воля, без държавата да им е наложила това спазване. Ако не си съгласен дай пример.
отговор Сигнализирай
64
Ристо Метъло
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
Вчера пред очите ми една бабичка скочи на шосето да пресича, без дори да се огледа (при положение, че на 50 метра имаше пешеходна пътека) и заради нея стана верижна катастрофа...бабичката си тръгна без дори да се обърне, а хората останаха да си скубят косите. Ако масово хората ходят като мухи без глави, то тогава нищо не може да ги предпази от инциденти....
отговор Сигнализирай
63
Питащ
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Някой знае ли кой отговаря за организацията на движението в София? Трябва да е голяма калинка.
отговор Сигнализирай
62
Го4о
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
За нарушенията няма НИКАКВА ВИНА КАТ, а нарушителите! Ако няма нарушители, няма да имаме нужда от пътни полицаи!
отговор Сигнализирай
61
gio
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До АнонименГаня си ти момко, при зелена светлина пешеходеца след като се огледа има право да пресече без значение колко остава докато светне зелено. Ти като водач на МПС си длъжен при зелена светлина обаче преди да навлезеш в кръстовище да се огледаш и прецениш ожстановката преди да тръгнеш и ако е невъзможно да преминеш да останеш на място. Сигурно не знаеш и че непосредствено преди пешеходна пътека нямаш право да спираш, защото ограничаваш видимостта на останалите участници в движението.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
до60 И превозните средства трябва да са със светещи къси светлини да се виждат.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
РЕШЕНИЕТО ЗА ТИЯ ЛИПСВАЩИ РАБОТИ, СТАВА С КОМПЕТЕНТНИ ХОРА И ПАРИ.Тук такива са в дефицит.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
"Този светофар едновременно за пешеходците и за камионите ли светва зелено."Въобще не е рядкост пешеХОД да стъпи на пътеката в последните секунди на зелено. С ясното съзнание, че ще светне зелено за колите преди да е пресякъл. Но *** е най-важният: ще го изчакат.А сега си представи някоя баба, която ходи 3 пъти по-бавно от обикновен пешеходец да направи същото. То докато я изчакаш да пресече и настъпват топологически изменения в ландшафта наоколо...
отговор Сигнализирай
Новини