IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

И най-скъпата кола е Москвич! Ама за скрап


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

104
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Ама катастрофа с Москвич и живееш, катастрофа с пластмасова кола и не живееш.
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Не могат да схванат нашенци, че западните фирми правят колите със строго определен ресурс та да се счупи когат трябва та да си купиш нова понеже иначе ше умрат от глад и така са направени, че само в сервиз да могат да я оправят понеже и те ше умрат от глад...а Москучъ кво ? На пътя се разваля - зимаш един камик и го оправяш и го караш докат се разпадне...понеже у соца немаше нужда от напрежение на пазарЪТ...то затва и няма разнообразие *** е друга тема
отговор Сигнализирай
102
lowforce
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
103, тоест всички да караме лади и мосвичи, защото хубавата и нова кола е комплексарска?По тая логика в Германия още да си карат ГОЛФ двойките, щото им вършат работа и им харесват.Иначе руските коли са тотален *** - неуспешни копия, от кофти материали, асемблирани от пропаднали мизерни алкохолици. Обаче нали в българия все още се милее по СЪЮЗА, БРЕЖНЕВ И прочее, та всичко руско се уважава и се приема като най-доброто от най-добрите...
отговор Сигнализирай
101
до 103
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
пич, айде намали малко километрите. 800 хиляди с москвич за 16 години и никъде да не те остави на пътя... смееех.
отговор Сигнализирай
100
до 102
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Тези в Ловеч не бяха добри автомобили.
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 30 Не харесвам 5
От 1976 до 1992г бях минал 800 хил. км . и никъде не ме е оставял на пътя. Колите правени след края на 90-те години са гола вода. Има един млад български диригент и музикант Максим Ешкенази, богат, известен и много готин. Той си кара Москвето и каза по телевизията, че много си го обича. Лъскавите коли са за представителни нужди и за комплексарите. На останалите не им пука каква е колата, щом на тях си им харесва.
отговор Сигнализирай
98
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Голям принос за "качеството" на Москвича имаше и българския работник в Ловеч, там ги сглобяваха 12-ците.
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Это не ВАЗ, это АЗЛК!
отговор Сигнализирай
96
Хм
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
до Жо - 90Ти или НЕ си карал москвич, или не е бил 412! Това е една от колите с най-малък радиус на завой! Я се качи в кое да е Ауди (още карам такова) - не една, а три маневри ше ти трябват на Раковска... разхода от 8-10 на сто за мотор 1500см3 с технология от ония години е напълно в реда на нещата.А че си беше недоразумение - така е, но заради руските изпълнения. Най-хубавото в Москвич 412 беше двигателят, и то щото беше БМВ...
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
По света има само две марки автомобили, които нямат нужда от озвучителна уредба в купето. Това са Порше и Москвич. При тях мелодията, звучаща от двигателя е строго специфична и няма нужда от допълнителен акомпанимент. Дълбок поклон пред произведението на съветския автопром!!!
отговор Сигнализирай
Новини