Автомобилите с индекс "20" са най-важните, а и най-силните модели на френската марка Peugeot. Моделите 205 и 206 направиха истински фурор, но след тях се появи 207, който така и не оправда очакванията. Сега на пазара излезе 208, който има задачата да върне славата на марката в този пазарен сегмент, като повтори успеха на Peugeot 205 и Peugeot 206.
Задачата му няма да бъде лека, тъй като 206 записа над 5 млн. продажби. В днешно време обаче колите от сегмент "В" стават все по-популярни, по-търсени, а и по-универсални. Те имат малки размери, достъпни цени и нисък разход на гориво, като предлагат отлични качества за града и сносен комфорт при извънградско каране.
За да се справи със задачата си Peugeot 208 залага на типичните за марката дизайн, комфортна возия и уникални решения в интериора. Към това трябва да добавим и икономичните мотори, които също не са за пренебрегване.
Въпреки, че 208 е лесно разпознаваем като Peugeot той изглежда доста различно от своите предшественици. Няма и помен от позната от 207 "усмихната предна броя", като при екстериора е заложено на множество хромирани елементи, които придават лукс и усещане за автомобил от по-висок клас.
Промените в интериора също са забележими. Напълно нов е воланът, който е с много малки размери. Новаторско е и арматурното табло, което е разположено над него, за да бъде точно пред погледа на водача. Иначе, приборите са поставени на по-удобни за водача места, като материалите са с много добро качество, а французите са поработили сериозно и върху шумоизолацията.
Друго нещо, което впечатлява, е цветния чувствителен на допир дисплей, който е рядкост при автомобилите от този клас. Той е разположен в центъра на таблото и се достига по удобен начин. Като плюс за интериора може да се добави голямото вътрешно пространство, което лесно приютява четирима възрастни. Интересното е, че 208 е по-малко на размери от 207, но го превъзхожда по обем отвътре. Багажникът му също е по-голям.
Цялото ревю и още снимки вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Германска химическа компания ще съкрати 1500 служители, за да свие разходите
Tesla подчерта връзките си с Китай, докато други фирми загърбват доставчиците от страната
Европа събира смелост да отговори на руските провокации
Митата и други фактори тласкат икономиката на САЩ към "твърдо приземяване"
CATL стартира изграждането на завод за електромобилни батерии в Испания
Лихвите по потребителски и жилищни заеми намаляват през октомври
Коцев се прибира при семейството си - събраха 200 000 лв. за няколко часа
Рецепта за шарен боб в гювеч за Андреевден
Навиците, които могат да ни предпазят от инфаркт
Дъжд вместо сняг за запалването на елхата в центъра на Атина (ВИДЕО)
Русия обяви Фондацията на Навални за терористична организация
Късна емисия
Мачовете по телевизията, днес 28 ноември
Ландо: Заплахата от Макс и Оскар е еднаква
От Селта: Очаквахте да бием с 5:0?! Лудогорец ни изненада много
Хьогмо: Искам такава игра от Лудогорец! Вдигаме се!
Кабаков с важни решения при победа на Астън Вила
Десподов игра 11 минути при хикс на ПАОК
Миро в 360-градусова кръгла сцена – над 7000 души пяха заедно с него
Поверия за Андреевден – 30 ноември
Дневен хороскоп за 28 ноември, петък
Любовен хороскоп за декември
Как да си осигурим финансов резерв, без да ограничаваме живота си?
Какво да кажете на децата, ако ви предстои развод? Съветите на психолога
Тревожно: Птичият грип носи риск за пандемия, по-лоша от тази от COVID-19
Не изпадайте в паника, ако лостът за скоростите блокира
КС: Платилите бързо глобата си, нямат право да обжалват
Автомобилно шоу ще има този уикенд във Варна
Разкриват 5 центъра за настаняване на над 100 възрастни хора у нас
Студенти проведоха практически занятия по право в Административен съд – Варна
CAR-T терапията води до ремисия при автоимунни заболявания
Джеф Безос показа лунния апарат Blue Moon MK1 на Blue Origin
Космическият кораб „Союз МС-28“ се скачи с МКС
Европа се връща към ядрената енергия: Планира инвестиции за 205 млрд. евро
НАСА потвърди подкрепата си за мисията ExoMars
Астероидът 2022 RD2 може да се сблъска със Земята в бъдеще