Идеята за създаване на всъдеходна версия на семейно комби бе реализирана от няколко автомобилни производителя - Audi, Skoda, Subaru и Volvo, и това им донесе успех. Рецептата за подобно преобразяване е лесна - по периметъра на колата се слагат предпазители, вдига се клирънса и се слага система за задвижване на четирите колела. Внасят се още няколко минимални подобрения и нещата се получават.
Горе-долу нещо подобно са направили във Volkswagen със своя Alltrack, който всъщност се явява леко преработена версия на последния Passat комби. Външният вид на двете машини е почти еднакъв и трябва човек внимателно да се вгледа в тях, за да открие разликите. Затова и няма смисъл да се спираме особено на външния вид на колата, но пък няма как да се отбележат две от нейните най-сериозните достойнства - просторния салон и огромния багажник.
Всъщност, всяко запознанство с тази кола стартира от багажника. Защо ли? Просто Alltrack е предназначен за пътуване, при това на сериозни разстояния, и в него има място за много багаж. В нормално състояние обемът на товарната част е 588 л, а при свалени задни седалки може да достигне 1716 л.
Колкото до салона на VW Passat Alltrack, той е типично в германски стил, сякаш е правен от "Мистър педантичност". Седалките са удобни, като разполагат с функция за запомняне на настройките. Има и дисплей с навигационна система, като всеки детайл е изпипан до милиметър, а всяко копче си е точно на мястото. Разлики с комбито Passat почти няма, но трябва да се отбележи наличието на няколко детайла, които са освежили приятно интериора. На декоративните алуминиеви детайли има надпис Alltrack, а блокът за управление на климатика е унифициран с този на Passat CC.
Друга разлика от стандартното комби, е наличието на копче Off Road на централната конзола. Все пак в случая става дума за автомобил, предназначен не само за асфалтови пътища. Именно от тях обаче стартира нашето пътуване.
Тръгваме по магистралата, на която Passat Alltrack се държи отлично. Няма как да се отрече, че заради по-високото си тегло, машината е още по-стабилна и най-вече по-солидна от стандартното комби.
Двигателят, с който е оборудвана предоставената ни за тест кола, бе 2.0 литров TDI с мощност 170 к.с. И не може да се отрече, че се справя отлично. Тези коне са напълно достатъчни както за поддържането на скорост от около 140-150 км/ч, така и за изпреварване. Трансмисията е DSG с двоен съединител, благодарение на която машината ускорява отлично, стига да имате нужда от подобно нещо. Ако не сте фен на дизела, можете да изберете също 2.0 литров бензинов TSI-мотор с мощност от 210 к.с.
Цялата статия четете в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Китай предупреди за риск от балон на пазара на хуманоидни роботи
БНБ запазва нивото на буфера за рисковите експозиции на шест системно значими банки
Експерт: Мигновените плащания ще увеличат ликвидността в икономиката
Без увеличаване на здравната вноска ни очаква доплащане до 40% за здраве
Среброто тихомълком засенчва златото по доходност
Русия за първи път извършва физическа продажба на злато от резервите си
Млад мъж нападна и ограби 65-годишна жена в София
Радев изправя Закона за електронните съобщения пред КС
Бедствено положение в Петрич и Сандански заради проливните дъждове (ВИДЕО)
Турция и Гърция са топ дестинации за българите през октомври
Лекари у нас спасиха живота на 2-месечно бебе с 1 млн. левкоцита
Урибе знае как да измъкне Берое от блатото
Сладко-кисела новина за Барса
Кошмара се събуди и за противниците на ЦСКА става страшно
Без Пулишич срещу Лацио
В Интер са бесни: Не заслужавахме да паднем от Атлетико
Филип Билинг - от Скудетото до Рома - Мидтиланд!
Как да си осигурим финансов резерв, без да ограничаваме живота си?
Какво да кажете на децата, ако ви предстои развод? Съветите на психолога
Тест: Какво ви носи декември?
5 модни тенденции, които ще са навсякъде тази зима
Шарен боб в гювеч за Андреевден
Бърза рецепта: Пиле с чесън и зелен фасул
Франция въвежда доброволна казарма
Ръст на пътуванията на българите в чужбина
ЕС трябва да покаже лидерство в постигането на мир в Украйна
ЕК предлага нова стратегия за биоикономиката
Изложба на унгарска галерия пристига във Варна
Осъдиха варненец, опитал да избегне глоба от "паяка"
Европа се връща към ядрената енергия: Планира инвестиции за 205 млрд. евро
НАСА потвърди подкрепата си за мисията ExoMars
Астероидът 2022 RD2 може да се сблъска със Земята в бъдеще
Как генетичният „хаос“ в нашата ДНК влияе върху стареенето
Астрономи на НАСА и УрФУ откриха хиляди екзопланети: Там може да има живот