Dacia: Great Wall не ни притеснява

Не ги възприемаме като конкурент, но не ги подценяваме, заяви шеф на компанията
Обновена: 14 мар 2012 14:49 | 14 мар 2012 14:47,
119
Dacia: Great Wall не ни притеснява
Снимка: AutoMedia.bg

Притеснява ли се Dacia от китайските коли, които произвеждаме в Ловеч? Могат ли моделите на Great Wall да бъдат реален конкурент на румънската марка, собственост на автогиганта Renault-Nissan?

Отговори на тези въпроси получихме лично от Жан-Кристоф Кюглер - старши вицепрезидент и лидер за региона "Euromed" (България, Румъния, Турция, Мароко и Алжир) за марките Renault и Dacia, от когото AutoMedia.bg взе интервю по време на автосалон Женева 2012.

Без да увърта 51-годишният французин, работещ в компанията от 1984 г., заяви: "Засега не, но преди 20 години корейските марки също не бяха толкова добри. Сега обаче, те са истински, добри конкуренти, така че според мен китайските производители на автомобили вероятно също ще се превърнат в добри конкуренти след време.

Те все още тестват пазара, търсят къде и с какво могат да се наложат. Китайците разполагат с огромен финансов ресурс и могат да си позволят това. Ние не ги подценяваме. Анализираме това, което правят. За нас обаче е по-важно да продължим да се развиваме, предлагайки на клиентите още по-добри коли, на още по-изгодни цени".

Кюглер визира новия модел Lodgy, чиято премиера се състоя в Женева.

"Това е седмият модел на Dacia за последните осем години - заяви Кюглер. - Всичките ни модели пожънаха огромен успех. Очакваме същото да направи и Lodgy. Увеличаваме обемите на производство, въпреки кризата в Европа. Dacia е много успешна марка, тъй като предлага най-доброто съотношение цена-качество. Dacia е умна покупка. Това личи много ясно в новия Lodgy. Той разполага с това, което никой друг не може да предложи за тези пари - седем места, сензорен дисплей, навигация, простор и качество".

Като основен конкурент на Dacia, французинът посочи марките Skoda, Seat и Kia:

"Това са нашите главни съперници на пазара, въпреки, че те не разполагат с конкретен модел, с който да ни конкурират. С Dacia ние създаваме нови сегменти и за наша радост, публиката ги приема много добре".

Dacia стана част от Renault през 1999 г. От тогава до сега румънската марка е произвела над 2 000 000 автомобила, половината от които през последните 4 години.

Най-успешно продаваната Dacia е SUV модела Duster. В завода в Миовени на час се сглобяват по 65 автомобила, като около половината от тях са от модела Duster. От пускането си на пазара през 2010, SUV автомобилът на румънската марка е продал над 100 000 броя в чужбина и около 5000 (само за 2010) в Румъния.

Новите модели на Dacia вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


119
Още по темата: DaciaGreat Wall
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
70
4
 
12
 
! Отговори
unogondurite преди 12 години
А трябва да ви притесняват правените у нас автомобили, защото ще са конкурентноспособни и са пълни с екстри, докато в Дачия трябва да доплащаш за всичко! Родолюбец съм все пак, не бих си купил Дачия пред Great Wall!
69
3
 
3
 
! Отговори
Моника преди 12 години
този Хувър джипа струва ли си?
68
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Да бе, да! Затова и шефовете на дилърства на неуДачия се сцепиха да пишат по форумите за Great Wall...не много положителни неща, без естествено да са видели китайчето...Според мен вече бая са притеснени, а и така трябва. Нека се стимулира родната икономика, а не мамалигарската!!!
67
1
 
3
 
! Отговори
Дедо до Hrisov преди 12 години
Ти си голям разбирач, бе! Ти направо си уникат - разбра, че една кола е добра само по снимка! Дай си координатите, ти си преродената баба Ванга, може да изкараш някой лев.
66
1
 
2
 
! Отговори
...... преди 12 години
Да имат . Също така имат и пикап , но едва ли ще ти трябва . Джипа изглежда доста добре . Не е като Q7 :D но пак става
65
2
 
6
 
! Отговори
varg преди 12 години
Great wall
64
5
 
1
 
! Отговори
Моника преди 12 години
доскоро карах Ауди А8, но ми се иска нещо по-голямо и ми предлагат Q7, та ме интересува тези българските имат ли някакъв вид джип?
63
7
 
14
 
! Отговори
Hrisov преди 12 години
Никога не съм харесвал Dacia. Винаги съм намирал колите им за много евтинчарски и дървени. Возих се в Сондеро и като му отворих вратата, тя пукаше и скърцаше. Имах чувството, че ще остане в ръката ми. С тези модели ли се гордеят румънците? Убеден съм, че качеството на Great Wall ще бъде на по-високо ниво. То се вижда от снимките, че на визия е по-добро, а за интериор да не говорим. Все пак е на платформата на Toyota Yaris, а както добре знаем, това е един от най-продаваните модели в този клас.
62
3
 
10
 
! Отговори
Faust2 преди 12 години
Според мен той наистина има основания да се притеснява, но няма как да ги каже директно, защото едва ли не ще излезе, че Dacia я е страх от нашите коли. Много скоро фактите ще започнат да говорят сами за себе си, защото моделите на Great Wall имат по-добро качество на изработка и визия, предлагат се на по-ниска цена и имат екстри, които са фабрични, докато при Dacia се доплащат допълнително и цената скача. Познайте коя е по-изгодната оферта?
61
0
 
7
 
! Отговори
хахах преди 12 години
е то не са само Дачия и Great Wall, има и други много евтини, това Хюндай, Мазди сумати корейски и японски коли, дори и Форд са по-добри
60
3
 
11
 
! Отговори
до 65 преди 12 години
Много е съмнително дали притежаваш дори компютъра, от който пишеш глупости, но хайде, от мен да мине, вярвам ти :-) Да пишеш обаче подобни глупости, само поради факта, че нямаш, а най-вероятно и никога няма да имш възможност да си купиш Мерцедес или друг "висок клас" автомобил е повече от глупаво. Не съм най-големият фен на Мерцедес, притежавам BMW 530 и винаги съм бил фен на BMW, но няма как да не призная, че Мерцедес правят едни от най-качествените и иновативни автомобили, които съществуват.
59
3
 
6
 
! Отговори
twin_peaks преди 12 години
Ниската цена на българските автомобили, с по-доброто им качество от тези на Дачия, определено ще помрачи настроението на мамалигарската ***!
58
3
 
2
 
! Отговори
емос преди 12 години
Баровец докосни се до истината и по малко слушай лакардийте в кварталната кръчма.Притежавам няколко мерцедеса и ако не го налагаха обстоятелствата никога не бих го купил за личен автомобил.
57
0
 
1
 
! Отговори
melodifestivalen преди 12 години
Е ако беше кооперирано с Мазда щеше да има трупове ;)
56
3
 
30
 
! Отговори
Реалист преди 12 години
Great Wall и Dacia се купуват и ще продължават да се купуват предимно за служебни коли или таксиметрови автомобили, където има изискване автомобилът да е нов. По-ниската цена и по-голямата гаранция тук са в ползва на китайците, така че бас държа, че този Жан-Кристоф Кюглер много скоро ще запее друга песен. Успех на момчетата в Ловеч, а на всички българи искам да им кажа едно - ако избирате между Great Wall и Dacia, изберете Great Wall, не че нещо, но все пак се сглобява от българи!
55
5
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Купете си Мерцедес 2004 година и продавача в магазина за части ще ви стане близък приятел.Ще получавате много отстъпки, а шефа на сервиза ще ви даде календар за най-редовен клиент
54
7
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Като знам какво е качеството на Рено, няма да е много трудно на китайците да ги минат! :-)
53
17
 
6
 
! Отговори
Баровец с Г55амг преди 12 години
Колите са Мерцедес и всички останали.По-добре си купете стар мерцедес от колкото нова кола със съмнителна репутация.Хубавото е че в Ловеч има работа и все пак и България се опитва да прави коли.
52
5
 
5
 
! Отговори
От Сенегал преди 12 години
Тук китайците откриха завода през декември 2010г,т.е. най-старите коли са на 14 месеца.Ще ми бъде интересно защитаващите GW да ги погледнат в какво състояние са по пътищата сега-не могат да се сравняват по никакав начин с 5-6г Логан-и(тук се продават като Renault Logan).Ако е сащото и в Бг.,с тези люти зими,не ми се мисли.
51
5
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Аз пари на мутри и комунисти не давам............... иначе Дачия не е лоша кола, в предната фирма карах около 3 г. един служебен Логан за около 100-110 хил. км. не съм имал проблеми