Какво стои в основата на качественото обслужване?

Само за един миг отношенията компания клиент могат да се развалят
Спонсорирано съдържание | 13 ное 2017 15:26, Александър Попов
2

Всеки от нас има забързано ежедневие с много отговорности и не обичаме да си губим времето. Когато става въпрос за животозастраховане, обслужването и комуникацията между компания и клиент е важно да бъде на качествено ниво. Защото доверието може да бъде изгубено за един миг.

Това е сложен бизнес, който обаче трябва да бъде представен към клиента по достъпен начин.

В поредното видео от съвместния ни проект с MetLife "Какво трябва да знаем за..." ни гостува Иван Бешев, мениджър отдел "Обслужване на клиенти" в компанията.

Вижте какво е най-важното при общуването на консултантите и клиента, какво е важно да знаем, какво да изискваме, какво да очакваме.


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
1
 
0
 
! Отговори
Румен преди 6 години
Как може още да има *** да си дават парите за реклама в тоя *** и смешенн сайт??
1
8
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Оле, майко....тоя *** :))))))))))))) Бешката с килийното си велико търновско образование сипе мозък :)))))))