"Стралджанска" на "Вила Ямбол" спечели приза за любима марка ракия

Онлайн гласуване определи победителите в петото издание на конкурса "Златната изба"
Препоръчан материал | 25 фев 2021 15:02, Мартин Иванов
"Стралджанска" на "Вила Ямбол" спечели приза за любима марка ракия
Красимир Аврамов, управител на изба "Вила Ямбол". Източник: "Вила Ямбол"

"Стралджанска" бе избрана за любимата марка ракия на българина. Тя надделя в онлайн гласуване в конкуренция с други 40 ракии. Наградата се връчва като част от конкурса "Златната изба", организиран от exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката.

"Вкусът е в детайлите, успехът - също. Хубавата ракия се прави от добри професионалисти, с майсторлък и от качествено грозде", сподели след награждаването управителят на избата "Вила Ямбол" Красимир Аврамов и благодари на екипа за положените усилия.

"Стралджанска" отлежава в специално произведени на място в избата бъчви предимно от български дъб. Именно качествената дървесина обогатява и формира финалните нюанси в аромата и вкуса на ракията, казват технолозите. За направата ѝ се използва собствено грозде от сортовете Тамянка и Мускат Отонел. Рецептата ѝ е семейна и се е предавала от уста на уста в региона на Стралджа, а бутилката е точно копие на първото, пуснато на пазара преди близо 40 години.

"Стралджанска" на "Вила Ямбол" спечели приза за любима марка ракия
Източник: "Вила Ямбол"

Консуматорите на "Стралджанска" ракия  са почти по равно разпределени мъже/жени, живеещи в големите градове, с високи доходи и висше образование. Те се определят като успешни хора, за които консумацията на ракия е удоволствие, а не рутина.

"Наградата е резултат на последователната ни политика в развитието и налагането на хубавата, висококачествена българска ракия. Радвам се, че усилията ни в тази посока се увенчават с успех и все повече потребители разпознават "Стралджанска" като тяхна любима марка", коментира още Красимир Аврамов.

Конкурсът "Златната изба на България"се провежда за пети път.

Имиджова публикация

Спонсорирани публикации