Метан бликна на Марс! Велик момент е, обяви НАСА

На планетата има източник с биологичен или не биологичен произход
Обновена: 18 дек 2014 14:16 | 17 дек 2014 07:11,
Метан бликна на Марс! Велик момент е, обяви НАСА
Снимка: НАСА

Американският марсоход "Кюриосити" е засякъл изблик на метан на Червената планета. Това съобщиха представители на НАСА, цитирани от Ройтерс и ТАСС, съобщи БТА.

"Това бе кратък изблик на метан, чието количество се увеличи десеткратно, а след това се разнесе”, обясниха учените. Според тях това значи, че на Марс има някакъв източник, от биологичен или небиологичен произход.

"Това е велик момент за мисията. Присъствието на този газ поставя много загадки", категорични са още изследователите.

Марсоходът освен това е открил и органични молекули в проби от древни скали. Учените не могат да определят как органичните съединения са се появили на Марс - дали там е имало условия за живот или те са били пренесени от метеорити.

В началото на декември американският марсоход "Кюриосити" откри нови доказателства за съществуването на древно езеро на Червената планета. Тогава световните агенции съобщиха, че апаратът, който кацна на Марс през август 2012 година, осъществява изследвания на кратера Гейл.

Събраните образци свидетелстват за това, че на повърхността на Марс са съществували обширни езера. Тази теория отрича представите за подземните водоеми или че са съществували само за кратко време в някои региони на Марс. Освен това учените предполагат, че атмосферата на планетата е могла да поддържа температура над нула градуса.

Още по темата: метанМарсКюриосити

Хахахаха. Кой ти каза че сега не могат?!!!!??? Нещо си се объркал. Друг е въпроса дали искат и дали си струват парите.

Е сега Бат'Бойко ще докара метана от Марс до хъб-а край Варна и "десните" *** ще си ударя *** в тавана от кеф - край с руската газова зависимост.

на Марс избликна метан, а тук блика от *** опити за коментар.

Американците започнаха надпреварата в космоса с мощни фалшификаций. Винаги се смея когато видя на снимката развелото се знаме при "кацането на луната". Защо никой не си задава въпросът. Как някога при онези стари технологий са "изпратили" хора на луната а сега при съвременните технологий не могат?.

aaa преди 9 години
Скоро и нефт ще бликне на Марс , само и само да прехвърлим някой друг милиард зелени хартишки от един джоб в друг.

До Анонимен 27Кой ти говори за руснаци бе грапавия? Мани ги теа руснаци дето хвърлиха атомните си бомби върху Япония! Да продължавам ли, че има още много?

Апропо марсианците дали си имат "Майдан"?

Като гледам коментарите ми става ясно, че тролските мозъци са толкова полирани, че и муха да им покажеш друга мисъл освен колко са лоши американците и колко велики са руснаците няма. Кажете как ви плащат, че и аз да се включа да изкарам някоя рубла, пардон тя доста се обезцени и затова злобата нараства.

До 19 Значи като начало американците трябва да започнат с бомбардировки на Македония. Все пак, ич да не е застрашени са "Жизнените им интереси".

Бънди преди 9 години
Трябва да им помогнат. Там няма демокрация. Нека САЩ изпратят "миротворци".

xa преди 9 години
Доганчо е спрял с летящата чиния да а.к.а. по път за сараите, пък те открили биологичен материал. Направете един ДНК анализ и ще се докаже моята теория ;)Добро утро!

Уф преди 9 години
Леле, колко *** пишат тук! Не е истина просто...

Марс е македонски не го пипайте. Вие не знаете ли че първият марсианец е бил македонец и е превзел тази територия и от хилядолетие тя е изконна македонска земя

Значи има условия за демокрация и "американска мечта" на Марс

Анализатор преди 9 години
Ами сега ???? :))) Чия собственост е газа на Марс - руски или американски. ????? Не познахте - на марсианчетата почдготвяйте се скоро скоро ще пазаруваме газ в марсиански парични единици. Да поздравим господата - другари инвеститори марсианци .

Любо Ганев да ходи да го събира.

до 14 Ами може и да си познал...в близко време.

До Анонимен 12Да бе .. Американците даже не съществуват !

Aйде СAЩ идете дa ги бомбaрдирaте тези лоши мaрсиaнци джихaдисти (мaрсиaнисти демек) и ги демокрaтизирaйте.

Чиста висококачествена фалшификация. Нито това нещо е на марс , нито на луната са кацали някога.