Борис Бонев: Трафикът в София може да стане още по-тежък

Общинският съветник иска да се пуснат автобусите до Витоша
18 май 2020 10:52, Красимир Ангелов
31

До края на епидемичната обстановка няма да се движат автобусите до Витоша и парк "Врана". Независимият общински съветник Борис Бонев настоя автобусите до Витоша да се възстановят поне през уикенда, но градският парламент не се съгласи. Миналата седмица стана ясно, че се закриват и нощните линии.

Още по темата
"Повечето автобуси, които обслужват пътниците до Витоша, са туристически автобуси, което е нормално, тъй като това отнема повече време. Така че тези автобуси ще обслужват линиите, ако се възстановят те до Витоша. Това, което трябва да бъде направено, е организация на качването от страна на ЦГМ, който да не допуска качването на такъв брой пътници, които нарушават мерките за дистанция", каза Борис Бонев в "България сутрин".

Според него другото, което може да бъде направено, е компромис и да се пуснат типичните градски автобуси, които не са толкова комфортни за малко по-дълго пътуване, но ще гарантират, че няма да има струпване на повече хора.

"Това, което обсъждахме и се надявам, че ще бъде прието от колегите, е автобусите за Витоша да не се движат по точен график, а на друг принцип - винаги да има автобус на спирката, той чака и в момента, в който се събере броят на хора, който е максимално допустим, тръгва и веднага след него идва следващият", обясни Бонев пред Bulgaria ON AIR.

Той посочи, че едно от нещата, за които има сериозен риск да се случи, е автомобилният трафик в София да стане много по-тежък, отколкото беше преди кризата.

"Не се прави достатъчно за транспорта, изключително трудно е човек да се сдобие с билет за градския транспорт. Както и не се прави достатъчно за велосипедния транспорт", коментира Борис Бонев.

Независимият общински съветник каза, че в София няма 60 км велоалеи.

"Километрите, които стават за велоалеи, са много малко, а причината е, че в продължение на много години велосипедният транспорт в София беше тотално неглижиран, защото не се разбира способността му да подобри предвижването му. Проблемът е, че няма добра велосипедна инфраструктура ", категоричен е Бонев.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


31
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
2
 
10
 
! Отговори
4 преди 3 години
До спасителчето-Точно! Зеления сигнал трае определено време. Това съответства на определен брой коли. Две ленти, два пъти повече коли. Като разчертаха велоалеята и някой чака пешеходците при десен завой, обикновено минава само той. Направи си сам сметката колко коли работят на място. Преди дори не ги усещахме тия с десен завой. А най-големия бъзик, че по велоалеята я мине колело на половин час, я не.
10
2
 
5
 
! Отговори
Баце Борисоff преди 3 години
Планините РАБОТЯТ, но автобусите не се движат!
9
4
 
17
 
! Отговори
ало, честният преди 3 години
Какво стана с честният, независим, неподкупен Бонев?---Тъжно е да видиш млади хора, без свян и съвест , обладани само от мисълта --да са на върха......
8
6
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
do 4според теб една велоалея е равна на една лента ли ?Ако ще по шест ленти да ви направят в посока, това само ще увеличава автомобилния трафик, защото всички ще се качат на колите. Освен това задръстванията са най-вече на кръстовищата и *** светофари. Докато не направят метрото от край до край, плюс бързи автобуси, плюс безопасни велоалеи из цяла софия така ще е. Не може да правят само шосета и чакат колите да намлеят.
7
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Кой ще спаси София от "спаси софия"
6
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Това е много противно същество
5
2
 
12
 
! Отговори
Seen преди 3 години
Градският не е най-добрият, който съм виждал, но и трафикът не е кой знае какво. Единственото, което го спасява е, че явно и в София има отлив от хора. Аз не очаквам по-лош трафик. Напротив, след ковида, много хора, загубили работата си си тръгнаха. Нови няма и да дойдат скоро. Няма откъде. Провинцията е с изчерпан капацитет. Там останах почти само бразилци.
4
5
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Колко се набута общината от нощния (купонджийски според тоя на снимката) транспорт? И докога такива нпо-та като сПАСИ София ще лансират *** и откровено вредни идеи? Като стесниха платната и от две ленти в посока ги докараха до 1 лента и 1 велоалея, трафика стана още по-ужасен. Което със сигурност увеличава замърсяването. Що не го питат той зимата колело кара ли?
3
4
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Борисе Борисе, говориш колкото вятър да става ... а лятот може ли да стане по топло от зимата?Питам но не ми отговаряй
2
5
 
9
 
! Отговори
KALki4 преди 3 години
След изборите...Борис Бонев - #СпасиФандъкова
1
4
 
4
 
! Отговори
KALki4 преди 3 години
Борис Бонев - #СпасиСофия