IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Велосипедът – ефективно придвижване в неефективна среда


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

55
Софиянец
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
И не само около оживените пътни артерии трябва да има отделени велоалеи, и в парковете също не е лошо да има маркировка за велоалеи! Имаме големи паркове, трябват ни само малко идеи и боя... Това ми напомня... Ако искате да спасите от продажба дървения замък зад Руското Посолство, гласувайте на WoodenCastle.hit.bg
отговор Сигнализирай
54

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Аз пък много се кефя на ентусиастите велосипедисти! Евала за тяхното решение и проявена смелост. От където и да го погледна инициативата да се придвижваш с колело е много добра. Бих искала и аз да се реша, но ми се вижда невъзможно от Младост до центъра и обратно. Няма условия. Пък и много изкачване... Но се възхищавам на тези, които го правят! Желая им да са здрави, и да срещат успех и уважение на пътя! О мен го имате!
отговор Сигнализирай
53
Assen
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
So while I was having a great time riding around the city and doing my bit to preserve the environment, I was also unwittingly serving as an advertising agent for an infamous menace to public health. Така че, докато аз бях като много време, езда около града и това ми малко да се запази околната среда, бях също unwittingly, служещи като рекламен агент на борсата заплаха за общественото здраве. Can't say I was too happy about it. Не може да се каже, аз бях много щастлив за него. *In case you are not aware of how serious the world-wide obesity epidemic has become, look up the September 2007 issue of Scientific American magazine. * В случай, че не са наясно за това колко сериозно в целия свят епидемията на затлъстяването е станало, потърсете на септември 2007 издаване на американска научно списание. That was a special issue on Diet, Health and the Food Supply entitled "Feast and Famine -- The Global Paradox of Obesity and Malnutrition." Това беше специален брой на Диета, здравеопазването и доставка на храни, озаглавен "Празник и глада - Глобалното Paradox на затлъстяването и недохранване." Second photo: A look inside the van at Casinoplatz, where the bicycles are stored overnight. Втората снимка: поглед отвътре на най-ван Casinoplatz, където се съхраняват велосипедите утре. By the way this lending station at Casinoplatz, at the north end of the Kirchenfeld Bridge, is only for the summer of 2008. По този начин за кредитиране на станцията Casinoplatz, на север края на Kirchenfeld мост, е само за лятото на 2008. Starting in May 2009 this station will be back in Zeughausgasse, where it used to be. Започва през май 2009 година тази станция ще се обратно в Zeughausgasse, където тя да бъде използвана. Third photo: I borrowed my bike here in the bicycle station "Milchgässli", right behind the main railroad station. Трети снимка: Аз привлечени моя мотор тук, в станция за велосипеди "Milchgässli", точно зад основните железопътната гара. This is also a place where people can park their own bikes, for a small fee, while they go away on the train someplace. Това е и мястото, където хората могат да парка техните собствени велосипеди, за малка такса, докато те замине във влака someplace. Fourth photo: Entrance and exit ramp in the bicycle station "Milchgässli". Четвъртата снимка: входа и изхода наземна станция за велосипеди в "Milchgässli". This is the one place in Bern where you can get a free bike all year round, not only from May to October. Това е едно място в Берн, където можете да получите безплатно велосипед през цялата година, не само от май до октомври.http:// .virtualtourist.com/travel/Europe/Switzerland/Kant on_Bern/Bern-692592/Transportation-Bern-BR-1.html
отговор Сигнализирай
52
Assen
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Берн е един от девет градове в Швейцария, където можете да заеме един велосипед е абсолютно безплатно за период до четири часа само от тях оставя своя паспорт или лична карта и депозирането на двадесет швейцарски франка, които ви се върна, когато се върнете на байк . Besides Bern, this service is also available in the Swiss cities of Geneva, Lausanne, Neuenburg, Renens, Sion, Thun, Vevey, and Zürich. Освен Берн, тази услуга е достъпна също и в швейцарските градове Женева, Лозана, Neuenburg, Renens, Сион, Тун, Vevey, и Цюрих. The service is funded in part by the cities involved as a means of providing *** for people who would otherwise be unemployed. Услугата се финансира частично от градовете, включени като средство за осигуряване на работни места за хора, които иначе биха били безработни. Thirty new *** have been created this way in Bern and Thun alone. Тридесет нови работни места са били създадени по този начин в Берн и Тун самостоятелно. When you borrow a bicycle the first four hours are free, and after that you pay one Swiss Franc per hour. Когато се заемат колело първите четири часа са безплатни, а след това можете да плащате една Швейцарски франк на час. I kept mine for nine hours and paid only five Swiss Francs. I държат мина за девет часа и плаща само пет швейцарски франкове. (That's a mere three Euros in real money.) (Това е едва три евро в реални пари.) Sound too good to be true? Sound твърде добър за да бъде вярно? Well, it's a great service, but there are two slight catches: Ами, това е голяма услуга, но има два леки улов: First, you have to return the bike by 9.30 pm, so you can't use it to ride home from the opera or theater -- which, as I'm sure you are aware if you have read some of my other tips, is one of the most beautiful things you can do in a European city. Първо, трябва да върне колелото от 9,30 ч., така че не можете да го използвате за пътуване от дома или оперни театри - който, както Сигурен съм, че сте запознати, ако сте прочели някои от останалите ми съвети, е един от най-хубавите неща, които можете да правите в един европейски град. Second, the service is paid for in part by sponsors whose advertising signs are mounted on the bikes. На второ място, услугата се заплаща в част от спонсорите, чиито рекламни знаци са монтирани на велосипеди. Some of the smaller sponsors are quite harmless, like local pharmacies and newspapers, but the main sponsor is a notorious global fast-food corporation which is one of the main culprits in the world-wide obesity epidemic*, not to mention deforestation to raise cattle for their ground beef. Някои от по-малки спонсори са напълно безвредни, подобно на аптеките и местните вестници, а главен спонсор е печално известен световен бързо хранене корпорация, която е един от главните виновници в световен мащаб * епидемията на затлъстяването, да не споменаваме обезлесяването за набиране на едри преживни животни основание за тяхното месо. So while I was having a great
отговор Сигнализирай
51
debnadaviebna
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Шофьорите да не се обаждат, щото изобщо не ви за велосипедистите. През Юли реших един ден да преследвам една мадама на велосипеда, един път на отиване и един път на връщане за малко да ми светят маслото, и двата пъти някакви , които завиват без да дават мигач. Пък на тия, които предлагат крайни мерки против автомобилистите, можете да си наврете мерките там, къде слънце не грее. Не може да дискриминираш човек заради предпочитана форма на придвижване. И не искам да слушам никой да приказва за замърсявания и глобално затопляне в средствие на автомобили, голяма част от тия глупости просто не са верни. Защо трябва да се търси начин просто да се скубят автомобилистите за щяло и не щяло. И най-важното, законът за движение по пътищата както се изразява баща ми е писан с кръв и урина, най-важното е да се спазва и да се уважават предпочитанията за придвижване на другите, дали ще са велосипедисти, хибриди ли ще карат, електрически коли ли ще карат, бензиногълтачи ли ще карат, или ще хвърчат с хеликоптер.И за тези, които си мислят, че по-тежкото превозно средство им дава предимство, на съд за убийство на пътя не дава.
отговор Сигнализирай
50
Gogo
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пич може 2 от 100 колоездачи да не спазват правилата за улично движение но повечето го спазват защото са доста наясно че ако ги блъсне кола си отиват завинаги, докато дриш-льовци като тебе големи карачи не им пука особенно най-много да закривят бронята на 20 годишният си голф. три пъти ме е блъскала кола не по моя вина а по вина на експерта шофьор който блее и си говори по GSM-a да не говори как си отварят вратите копел-даците все едно са сами в София а страничното им огледалото е за красота така че не ми разправяй смешки... неандерталеците са по колите...
отговор Сигнализирай
49

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ПРОЧЕТЕТЕ ЦЕЛИЯ КОМЕНТАР!!!Докато няма здрава законова система в България, нещата няма да се оправят. Здрава = няма корупция, страх от закона и добри условни присъди, а не хора с по 20 присъди да се разхождат по улиците като свободни граждани. Сигурно след 10-тина години, ако не са ни изгонили от ЕС, нещата ще са по-добре ... жалко, че тогава по улиците на родината ни ще има само *** и СТАРИ ХОРА!BTW, днес чух една история ... 2ма българи, работещи в Италия и плащащи там здравна осигоровка, катастрофират в България. До тук нищо интересно ще кажете вие, НО ... здравната им осигоровка не се зачита в БГ, въпреки, че сме в ЕС, та на хората им се наложило да отидат до МВР, да си внесат здравните осигоровки на тамошната каса, че била по-близо, и чак след това влезли да ги оперират от катастрофата ... е вече тфа е непоносимо .. кога ще се надигнем? овцете мълчаливи сме станали му :@ нашите пра-баби и пра-дядовци са се били за нашата свобода, а ние я даваме на *** мутри и *** които ни правят на нищо! До кога ще търпим ....
отговор Сигнализирай
48
AbJeCt
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ПРОЧЕТЕТЕ ЦЕЛИЯ КОМЕНТАР!!!Докато няма здрава законова система в България, нещата няма да се оправят. Здрава = няма корупция, страх от закона и добри условни присъди, а не хора с по 20 присъди да се разхождат по улиците като свободни граждани. Сигурно след 10-тина години, ако не са ни изгонили от ЕС, нещата ще са по-добре ... жалко, че тогава по улиците на родината ни ще има само *** и СТАРИ ХОРА!BTW, днес чух една история ... 2ма българи, работещи в Италия и плащащи там здравна осигоровка, катастрофират в България. До тук нищо интересно ще кажете вие, НО ... здравната им осигоровка не се зачита в БГ, въпреки, че сме в ЕС, та на хората им се наложило да отидат до МВР, да си внесат здравните осигоровки на тамошната каса, че била по-близо, и чак след това влезли да ги оперират от катастрофата ... е вече тфа е непоносимо .. кога ще се надигнем? овцете мълчаливи сме станали му :@ нашите пра-баби и пра-дядовци са се били за нашата свобода, а ние я даваме на *** мутри и *** които ни правят на нищо! До кога ще търпим ....
отговор Сигнализирай
47
AbJeCt
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ПРОЧЕТЕТЕ ЦЕЛИЯ КОМЕНТАР!!!Докато няма здрава законова система в България, нещата няма да се оправят. Здрава = няма корупция, страх от закона и добри условни присъди, а не хора с по 20 присъди да се разхождат по улиците като свободни граждани. Сигурно след 10-тина години, ако не са ни изгонили от ЕС, нещата ще са по-добре ... жалко, че тогава по улиците на родината ни ще има само *** и СТАРИ ХОРА!BTW, днес чух една история ... 2ма българи, работещи в Италия и плащащи там здравна осигоровка, катастрофират в България. До тук нищо интересно ще кажете вие, НО ... здравната им осигоровка не се зачита в БГ, въпреки, че сме в ЕС, та на хората им се наложило да отидат до МВР, да си внесат здравните осигоровки на тамошната каса, че била по-близо, и чак след това влезли да ги оперират от катастрофата ... е вече тфа е непоносимо .. кога ще се надигнем? овцете мълчаливи сме станали му :@ нашите пра-баби и пра-дядовци са се били за нашата свобода, а ние я даваме на *** мутри и *** които ни правят на нищо! До кога ще търпим ....
отговор Сигнализирай
46
CAXATA
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До като няма контрол и има безнаказаност, манталитета няма да се оправи. Свободията в България е почти безплатна, съответно и приходите в хазната прецедени през джобовете на властоимащите са почти никакви.
отговор Сигнализирай
Новини