IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Трети сме в Европа по брой загинали в катастрофи


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Tozi sait vliza v spisuka sys zabraneni
отговор Сигнализирай
32
kvazi
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
"Годишно на пътя умират над 1.3 млн. души у нас"Не бяха ли 5 млн. ?
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
ОБЩО199015671991111419921299199313071994139019951264199610141997915199810031999104720001012200110112002959200396020049432005957200610432007100620081061200990120107752011657201260120136012014660Средно1035жертви на пътя статистика
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
За да намалеят нарушенията, трябва да заработи КАТ, а за да заработи КАТ, трябва да се намали доста размера на санкциите за нарушенията на пътя. В България обаче се прави обратното, все по-огрмни глоби, които почти никога не се налагат, а КАТ работи все по-малко.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Тези 1,3 милиона за целият свят ли е?
отговор Сигнализирай
28
Emil
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Годишно на пътя умират над 1.3 млн. души у нас ?????????????????????????????За щастие, не са чак толкова !!!!!!!1
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Всеки шофьор вижда колко много нарушения се правят на практика от всички и че глобени за тези нарушения няма. Вместо да спира и глобява за опасно шофиране или по-общо за нарушенията, КАТ си прави безмислени акции, а за да си изпълни плана за глобите, КАТ си е направил хранилки за глоби - места, където е безопасно да се шофира и с "200", но там има дивашки ограничения от 40-50 км/час, които никой не спазва и КАТ глобява там, а на опасните места КАТ го няма.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Разбира се,че ще има много загинали поради бездействието на КАТ, лошите пътища и пътните знаци неотговарящи на пътя. Многото нарушения са заради бездействието на КАТ, като интересното е, че най-опасни на пътя са шофьори чужденци, които спазват правилата в държавите, в които живеят, а в България карат като луди. Българите извън България също спазват правилата, както всички останали, значи не е въпрос на манталитет, възпитание или култура, както ни манипулират едни с фуражки.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Ами то още един мандат управление на ГРОБарите и май никой няма да остане ...Много хора също се бесят, скачат от мостовее и покриви, режат си вените ...Първият мандат пък основно се палеха ...Тъжно ...
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Има един-единствен начин правилата да се спазват, като се налагат санкции за всяко нарушение на правилата. Това показва световният опит и не е нужно да преоткриваме колелото. В България обаче заради манипулациите на КАТ се опитваме да намерим под вола теле, с огромни санкции, които се налагат изключително рядко да спрем нарушенията. Е, това никъде по света не е проработило, коклкото и да се харесва на КАТ и на хората без коли.
отговор Сигнализирай
Новини