IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над 400 000 софиянци – сами в колата за работа!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

172
Обективен
преди 6 години
Харесвам 63 Не харесвам 4
При тези данни, просто няма как 400 хиляди човека от град София да отиват сами с кола на работа. По-вероятно са около 50 хиляди.Ясно е и че голямо замърсяване от автомобилите в София няма, но след няколко години лъжи, че автомобилите са голям замърсител в София, доста хора вярват, че това е така. Заради задръстванията в София има увеличаване на замърсяването от автомобилите, но за това вината е в кмета и банадата й, че са некадърни да организират транспорта в София и затова лъжат.
отговор Сигнализирай
171
Обективен
преди 6 години
Харесвам 45 Не харесвам 0
Според последните статистики, които намерих, през 2017 година в България е имало 392 "passenger cars" на 1000 човека население. За сравнение в Малта са били 627 на 1000, Финландия - 617, Кипър - 613, Полша - 586, Германия - 562, Чехия - 523, Белгия - 510, Испания - 505. За някои държави данните са за 2016-та: Исландия - 717, Италия - 625, Австрия - 552, Гърция - 479 и други. При тези данни, някакви твърдят, че колите в България били много!!!*Passenger cars са за превоз на до 9 души,вкл.водача
отговор Сигнализирай
170
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 25
Направете платено преминаването през централните зони на автомобили, които нямат Евро 5 или по-висок екологичен стандарт и шушляците с 25-годишните дизели и съмнителни газови уредби се мятат на градския транспорт!
отговор Сигнализирай
169
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 59 Не харесвам 1
Софиянци притежават около 180-200 хиляди автомобила, но според "анализа", 400 хиляди отиват сами с кола на работа.
отговор Сигнализирай
168
Истината
преди 6 години
Харесвам 50 Не харесвам 1
Не на последно място, времето за пътуване с градския транспорт се увеличи много, понякога до 10-12 пъти. Единственото по-хубаво нещо в сравнение с преди е метрото, но то не може да компенсира общото влошаване на градския транспорт в София
отговор Сигнализирай
167
Истината
преди 6 години
Харесвам 59 Не харесвам 3
Истината е, че градският транспорт в София се влоши много в последните 30 години.По моя оценка това се изразява в:- средно увеличение от 6-7 пъти на времето между две превозни средства по една линия- силно влошаване на маршрутната мрежа на градския транспорт- неоправдано голямо поскъпване на пътуването с градския транспорт- намаляване на броя на пътниците, които побира едно превозно средство на градския транспорт- появата на бездомници в градския транспорт и на други хора с лоша чистота
отговор Сигнализирай
166
Младост
преди 6 години
Харесвам 48 Не харесвам 0
До 181Принципно това, което пишеш за кореняк софиянци би било вярно, ако апартамента ти е е разтегателен и побира всяко следващо поколение, което по правило до преди 1990 година беше по-многобройно от предишното. Аз също съм роден и живеех в кооперация на 2 минути пеша от плщад Славейков, но след като се ожених се отделих от родителите ми и отидох в крайните квартали. Най-дълго се заседях в Младост, като във входа имаше хора родени до Съдебната палата, до Петте кьошета, Витоша и Патриарха и т.н
отговор Сигнализирай
165
+++
преди 6 години
Харесвам 42 Не харесвам 2
Според преброяването през 2011 година, 46% от домакинствата имат автомобил. Заради домакинствата с повече от една кола, нека са 50%. 400000 коли всеки ден, плюс още 400000 коли, използвани рядко, предимно събота и неделя, стават общо около 800000 коли, или 800000 домакинства с кола. Средно домакинството е от 2,5 човека, т.е. в София има 2 милиона лични леки коли, което е дивотия. В София живеят около 600-800 хиляди човека, което е около 120-160 хиляди коли и около 70 хиляди отиват с кола на рабо
отговор Сигнализирай
164
ха ха ха
преди 6 години
Харесвам 48 Не харесвам 1
"Ще дам пример живее в Люлин работи в Младост"------------------------Чудесен пример, дай сега и един за човек живеещ в южните квартали и работещ примерно Враждебна или в стотиците сгради по Околовръстното.Много е лесно и заблуждаващо да хванеш 2 крайни точки на метрото и обясниш колко било удобно и бързо, преиначавайки цифрите.
отговор Сигнализирай
163
до 179
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 15
Точно това е проблемът, не всички са като нас, истинските софиянци. Преди писах (но раздразненият провинциалист ме изтри), че кореняците по правило живеем в центъра и работим пак тук. Придвижваме се без коли, освен ако не пазаруваме за седмицата. Вече изнемогваме под натиска на арогантния новодошъл, който не дава пет пари за комфорта в града ни, защото има друга култура - незачитането на околните, неразборията и мръсотията са обичайната му среда.
отговор Сигнализирай
Новини