IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Германия се задръсти с е-коли, никой не иска да ги купи


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

51
Боби
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 3
До Анонимен 49 - Да бълват разни гадости ако се рециклират по евтиния класически начин. АЛТЕРНАТИВА Вземаш една огромна вана с киселина. Изсипваш батерията която трябва да се рециклира. След това подаваш ток. И полуаваш електролитен Литии, Мед и други метали на съответните електроди и катоди... в зависимост от какво е направена батерията. Да много е скъпо изисква много електричество но не се отделя почти нищо в атмосферата. Най накрая механично събираш остатъците от Пластмасите и ги рециклираш
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 26 Не харесвам 1
Прекалено са хубави и евтини, та затова всеки вика "Ти я вземи, да ти е добре, аз ще се мъча с бензинка/дизеларка!". И накрая хартисали 100 000 електрички така.
отговор Сигнализирай
49
Боби
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 1
До Анонимен 48 Само аз знам за 6 или 7 чисто електрически бренда в Китай. Много повече са. Има брендове които представят коли от класа на Майбах - супер лимозини. Има и такива дето представят играчки с дригатели от 5-6 КС - да двумесна играчка направена почти изцяло от както се казва Велпапе...
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 20 Не харесвам 2
Те тез литовите батерии, ако знаеш колко отрова бълват когато се рециклират, направо бензина ще ти се стори чист въздух Боби :)))
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 14
То има разлика между е-автомобил и е-автомобил. Ония китайски абсолютни бакклуци дето ги продават и дето са ОПАСНИ много ясно че никой няма да ги купува. Те самите китайци вече не ги купуват след суматите инциденти. Не виждам за Тесла да има някакъв отлив
отговор Сигнализирай
46
Боби
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Анонимен 45 Значи защо електриката тежи толкова много? Защото все още капацитета на батерията към масата е в скапано отношение - Реално ако този коефициент се удвои Електриките ще завладеят света.
отговор Сигнализирай
45
Боби
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 13
До Тролей 5 Електриките имат много нисък център на тежеста. При катастрофа са по-безопасни от модерните бензинови. До момента в който в литиевата батерия не попадне вода. Което става много рядко.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 18 Не харесвам 1
Неудобна работа е да имаш е-кола, бавно се зарежда, тежи колкото 5 нормални коли, все едно е танк, язък за усилията на наркомана Мъск, не можа да открие отново толата вода, спряха му парите от държавата :))) То идеята за е-кола е от 40-те, но просто е за фукане, не е за обикновенна употреба :)))
отговор Сигнализирай
43
Тролей №5
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
А, да. А $трилионите ги направиха тези, които изкупиха лития и другите суровини за направа на батериите за петместните тролеи. E класа 2014 г. с 300 к.с. - 1850 кг. Е класа 2024 г. с 300 к.с. - 2250 к.г. Това как се отразява на пътната настилка? Как се отразява при катастрофа с по-лек автомобил?
отговор Сигнализирай
42
Кирчо
преди 1 година
Харесвам 27 Не харесвам 0
Да бе , тя батерията колкото колата и си заминава 5-8 години..... айде ше ви *** и зеления преход !
отговор Сигнализирай
Новини