Мазна храна не означава вредна храна... 5 полезни изключения

Няма здравословен хранителен режим, който да ги изключва
23 мар 2018 20:42, Антон Асенов
3
Мазна храна не означава вредна храна... 5 полезни изключения
Източник: Reuters

Въпреки негативното отношение към тях мазнините си остават сред жизненоважните хранителни вещества за всеки човек. Тук подчертаваме важността на естествените мазнини, такива, каквито се съдържат в минимално обработени хранителни продукти. 

Няма здравословен хранителен режим, който да изключва напълно приема на мазнини, дори в случаите, когато се цели справяне със затлъстяването.

Нещо повече – при здрав човек с нормално телесно тегло мазнините трябва да съставляват съществена част от дневния прием на хранителни вещества и дори е добре да надвишават количествено протеините.

Здравословното хранене повелява в по-голямо количество да бъдат ненаситените мастни киселини в сравнение с наситените. 

За подсигуряване оптималния прием на мазнини може да се разчита на храни, естествено богати и на двата типа мазнини.  

Риба
Добре известно е, че се препоръчва поне 2 хранения седмично да включват риба като основно ястие. За предпочитане са по-мазните риби, богат източник на омега-3 ненаситени мастни киселини. Това са сьомгата, скумрията и рибата тон.
 
 

3
Напиши коментар Коментари
3
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Кебапчета Народни с отличен парафин, удобен за отравяне на тъщи.
2
1
 
4
 
! Отговори
на преди 4 седмици
6-то изключение: мазна баница.
1
4
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
това с храните е пълна глупост,нема,нема и като се изтъпанчи някой разбирач и започва да ни дава акъл.Яжте и пиите какво ви иска душата,другото е шаш и лъжа!!!!Яжте и пиите,че горе кръчма няма!

Храни, оказващи влияние върху щитовидната жлеза
Храни, оказващи влияние върху щитовидната жлеза

Храни, оказващи влияние върху щитовидната жлеза

10 суперхрани за здрави очи
10 суперхрани за здрави очи

10 суперхрани за здрави очи