Мазна храна не означава вредна храна... 5 полезни изключения

Няма здравословен хранителен режим, който да ги изключва
23 мар 2018 20:42, Антон Асенов
3
Мазна храна не означава вредна храна... 5 полезни изключения
Източник: Reuters

Въпреки негативното отношение към тях мазнините си остават сред жизненоважните хранителни вещества за всеки човек. Тук подчертаваме важността на естествените мазнини, такива, каквито се съдържат в минимално обработени хранителни продукти. 

Няма здравословен хранителен режим, който да изключва напълно приема на мазнини, дори в случаите, когато се цели справяне със затлъстяването.

Нещо повече – при здрав човек с нормално телесно тегло мазнините трябва да съставляват съществена част от дневния прием на хранителни вещества и дори е добре да надвишават количествено протеините.

Здравословното хранене повелява в по-голямо количество да бъдат ненаситените мастни киселини в сравнение с наситените. 

За подсигуряване оптималния прием на мазнини може да се разчита на храни, естествено богати и на двата типа мазнини.  

Риба
Добре известно е, че се препоръчва поне 2 хранения седмично да включват риба като основно ястие. За предпочитане са по-мазните риби, богат източник на омега-3 ненаситени мастни киселини. Това са сьомгата, скумрията и рибата тон.
 
 

3
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Кебапчета Народни с отличен парафин, удобен за отравяне на тъщи.
2
1
 
4
 
! Отговори
на преди 8 месеца
6-то изключение: мазна баница.
1
4
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
това с храните е пълна глупост,нема,нема и като се изтъпанчи някой разбирач и започва да ни дава акъл.Яжте и пиите какво ви иска душата,другото е шаш и лъжа!!!!Яжте и пиите,че горе кръчма няма!

Спонсорирани публикации


Как да разберете, че ви липсва витамин A
Как да разберете, че ви липсва витамин A

Как да разберете, че ви липсва витамин A

Митове за диабета, застрашаващи здравето ви
Митове за диабета, застрашаващи здравето ви

Митове за диабета, застрашаващи здравето ви