Колорит и абсурди в кметската надпревара през 2019 г.

Кандидатите за местна власт с всевъзможно атракции
30 дек 2019 20:26, Красимир Ангелов
3

Кандидатите за местна власт направиха всичко по силите си, за да привлекат своите гласоподаватели през отминаващата си 2019 година. За абсурдите в кметската надпревара разказва Даяна Георгива и телевизия Bulgaria ON AIR.

Неслучайно кандидат-кметът Георги Георгиев – Готи избира за своята кампания мотото "Да направим от тиквата тиквеник“ и неслучайно се снима гол на плаката за кампанията.

Георги има и ясно изградена Визия за София - за майките, за децата и за тротинетките. Провокацията го привлича. Затова освен в своите песни, той я използва и в кампанията си.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
1
 
2
 
! Отговори
И.Б. преди 3 години
Нима този мъж с тиква в ръка казва истината за себе си? Ако въобще има последователи, съжалявам ги отсега. Нека да продължава с чалгата и преекспонирането си. Ще има кой да му се радва.
4
0
 
6
 
! Отговори
Пилат Понтийски преди 4 години
25.04.2020 г.Каквато държавата, такива и медиите! Дръжте новината поне до следващите избори, и без това положението ще е същото. И приятно спане в летаргията ...
3
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен_1 преди 4 години
Това защо го държите още? От 30.12.2019 вече отдавна не е новина. До края на 2020 все някой от *** и поддържащите сайта ще го забележи, има време.
2
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До истина еВСИЧКИ ЛИ СТЕ?????
1
5
 
5
 
! Отговори
истина е преди 4 години
Всеки в територията иска да е тиква , защото само такива останаха !!