Винетка 97 лева, а новата "Марица" вече пропада! Защо?

Дали магистралата не е жертва на некачественото строителство
Обновена: 12 дек 2015 19:50 | 12 дек 2015 19:45,
196

Снимка: Facebook

Едва месец след откриването магистрала "Марица" вече пропадна. Проблемът с качеството на строителството и ремонтите не е софийски, той е национален и силно тревожен, алармира "Спаси София".

По-притеснително е, че пропадането е в аварийната лента, която всъщност е най-слабо натоварена.

"Магистрала Марица е поредната жертва на некачественото и претупано строителство, при което надзорът и контролът са само на хартия. Припомняме, че същата съдба сполетя и магистрала Струма по-рано през годината", написха още от гражданската организация.

Изпълнителите са Пътища Пловдив АД и Агромах АД. На снимките се вижда как фирмата ремонтира и друг участък, пак от същото трасе.

"Спаси София осъзнава, че магистрала "Марица" не е свързана със София, но България няма излишък от пари и време, за да ги пилее по този безобразен начин", завършват будните граждани.

По повод на сигнала за пропадането на аварийната лента от АПИ съобщиха, че трасето при 30-и км на магистрала "Марица" не е компрометирано.

От АПИ уточняват още, че е разпоредено на изпълнителя на обекта за своя сметка да предприеме необходимото за отстраняване на пукнатина от около метър.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


196
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
56
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До ГЕРБ Поршето беше с Пловдивска регистрация е и не участваше в протеста . Просто мина поздрави и си замина.
55
12
 
3
 
! Отговори
Боко Тиквето преди 8 години
А нали тази магистрала се откри при Орешарски,значи там е вината.
54
14
 
5
 
! Отговори
шофьор преди 8 години
Червения *** защо се занимава с магистрали и пътища, нали асфалт не се яде. Ние обикновените хора си караме по магистралите и хвалиме Борисов , че ги направи .
53
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Така е - бърза се предизборно да се направи, да се реже лентичка! И то даже заедно с дупнишко-благоевградската. А там е... нещо също толкова трагично!
52
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Те това ще кажат от АПИ, нали шефът на тази агенция е и собственик на агромах чрез подставени лица....
51
1
 
13
 
! Отговори
За Витков! преди 8 години
Ами питайте бащицата ,какво ни питате нас! Нали сте 4-та власт,ама един въпрос не му задавате на великия,а само се хилите мазно на тъпизмите,сакън да не се разсърди!
50
3
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До ГЕРБНе е лошо,че гласувате за ГЕРБ,не е лошо че сте 37%.Лошо е че сте 37 % от общо гласувалите,които пък от своя страна са по-малко от 2/3 от имащите право на гллас! Тоест,гласуват неориентирани хора,които си мислят,че един или друг политически бандит,ще им поднесе лъскав живот на тепсия!
49
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
BATI VI BOIKO TAKIVA GI PRAVI DA VIIZMIE OCHI CHKITE DA GLASUVATE ZA NEGO POSLE DA VIKA CHE STE NEKOMPETENTNI ZA REFERENDUM A PAK STE KOMPETENTNI DA MU DAVATE GLASA SI PREDIGODINI KATO SI POADDE OSTAVKATA HORA SE PALEHA PO PATISHTATA DA SE MAHNE BOIKO I PAK NEGO IZBRAHTE POSLE SHO TOVA SHO ONOVA
48
3
 
21
 
! Отговори
бай преди 8 години
Лиле, пиле .. само с цомби не става, трябва и акъл!
47
3
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Защото е Тиквена магистрала- тънка ***, а под кората кухо. Но парите са усвоени
46
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Борисов се чумереше и мръщеше,когато хората справедливо и логично казваха,че асфалта не се яде,той имал много по-важна функция,чрез него и по него идвал големия алъш-вериш,пътни артерии,много трафик много такси,големи приходи,абе въобще голям мангиз! Да,ама не,по разбити пътища,па ако ще и магистрали да се наричат,няма кой да плаща високи такси и да си троши колите,за кефа на шепа крадливи ***!
45
2
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Сега става ли ви ясно защо магистралите се строяха бавно едно време? Защото се гонеше качество...
44
2
 
4
 
! Отговори
Не преди 8 години
Важното е да напълня моя джоп пък на народа дето е гласувал за мен да им разклатя родата всичко до преди изборите след това е-б-и им майката това е мотото на тези мутри в парламента
43
2
 
22
 
! Отговори
Георги преди 8 години
В годините когато за пътища не се усвояваха ударно евросредства при строителството на път се държеше на качество! Контрола беше железен, а не както сега-на хартия! Взимаха се проби от построеният път и се изследваха за качеството на вложените материали и за спазване на проекта! И тези пътища изкараха много години без ремонт!
42
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Аз няма да купя винетка от 97 лв. а Вие?
41
1
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Частна фирма на наш човек усвоява евро фондове.
40
1
 
29
 
! Отговори
Вот дю Фак преди 8 години
да не забравяме ,че все още е нямало нито снеговалежи нито минусови студове , представям си как ще "осъмне" магистралата на пролет , цъфнала кат анадолско цвете
39
1
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До до гражданин1 милион средно,без да се уточнява дали е магистрала,първокласен,второкласен или друг кас от пътната мрежа.Обаче как се получава така,че в страни като Австрия,Германия,ако не се лъжа норвегия или Швеция,качеството е в пъти по-добро,а цените в пъти по-ниски?!
38
0
 
5
 
! Отговори
бля преди 8 години
...,а не ве...!
37
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До *** човекАко си ходил някъде по далеч от България,щеше да разбереш,че май-само у нас се случва!