ЕП прие на първо четене пакета "Мобилност"

Следват преговори ЕП, Съвета на ЕС и ЕК
4 апр 2019 13:20, Елка Василева
66
ЕП прие на първо четене пакета "Мобилност"
Снимка: архив, Булфото

Европейският парламент прие днес на първо четене промените в правилата за международните пътни превози.

Гласувани бяха три законопроекта и бяха отхвърлени над 1000 предложения за допълнения към тях.

Още по темата

Отхвърлени бяха предложенията за отлагане на гласуването и възраженията за процедурата на гласуване.

След първоначално гласуване с ръка текст по текст на допълненията и отхвърлянето им ЕП премина към гласуване ан блок и успя за няколко минути да отхвърли останалите изменения и да одобри законопроектите в първоначалния им вид, съобщи БТА.

С днешното гласуване става възможно началото на преговорите между ЕП, Съвета на ЕС и Европейската комисия. Ако тези преговори завършат успешно до следващата и последна сесия на ЕП през април, предстои гласуване на второ четене преди изборите за евродепутати през май.

Предстоящите преговори ще бъдат водени от румънското председателство на Съвета на ЕС. Председателството разполага с две седмици за постигането на съгласие.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


66
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
63
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Tова, което не разбрахте е, че сега фирмите ще са принудени да си направят представителства в Европа, и ще плащат данъци там - не тук. Така че пак по някой параграф губим.
62
0
 
7
 
! Отговори
шматка преди 5 години
До 34 до шматкаНе съм даже и в бранша.Яд ме е че това е лобистки закон който лъщи отвсякъде.За това да се прибират шофьорите съм ОК но защо и камионите.Ето това ще събори дребните превозвачи.Защо шофьорите да не се сменят на място като моряците.
61
0
 
2
 
! Отговори
Петров преди 5 години
За Пловдив става въпрос:)) Моите думи са факт на 95% бъди сигурен. dataport***dir.bg - дай малко инфо, че се замислям за близкото бъдеще:)
60
2
 
2
 
! Отговори
Диспонент преди 5 години
Петров, не знам за къде говориш, за кой град, но малко ме съмнява. Работи се 9 на 3 седмици, правят се и изключения, разбира се, някои остават 10, 11 седмици, после почиват 4, 5 и т.н. Ако на нашите шофьори им кажем 560лв, до края на другата седмицата ще ни напуснат всички. Седмиците в България + отпуските се заплащат на база 500 евро.
59
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Петров"Е пак сте добре, тогава. Аз където и да съм питал отговора е 560лв. командировъчни на устна договорка без нищо черно на бяло, 3 месеца работа, един почивка и никакви пари докато си в Бг, платена отпуска не съществува нашия бранш и т.н. Добре звучи нали, като сметнеш работните часове и месеца без пари, май не си заслужава." Хайде да си поговорим и за болничните. Има няколко фирми, в които осигуряват на повече от минималната, само че там болничните са десетки.
58
1
 
1
 
! Отговори
Факт! преди 5 години
Ква украйна ва то такава държава няма.Ако не си разбрал Крим мина към Русия както и донецк и донбасс а скоро и към унгария някои части.
57
0
 
5
 
! Отговори
Петров преди 5 години
Е пак сте добре, тогава. Аз където и да съм питал отговора е 560лв. командировъчни на устна договорка без нищо черно на бяло, 3 месеца работа, един почивка и никакви пари докато си в Бг, платена отпуска не съществува нашия бранш и т.н. Добре звучи нали, като сметнеш работните часове и месеца без пари, май не си заслужава.
56
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Диспонент 55Петров и аз ти повярвахме, да знаеш!
55
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 56Можеш само да клекнеш и прескочиш преди да ти го натирят БГ "родолюбците", родоглупецо и лайнарец бездушен. Повечето свестни хора след 44-та бяха избити по лагерите и за съжаление повечето станаха слушалки, доностници, връзкари, подле'тци и нагаждачи. Личното достойнство в Българи липсва и скоро няма да се справите с помията която сами си избирате и подържате. Лайнарци сте повечето и за това ви халостав ромите, защото сте по ниши от тях, респективно.
54
6
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 54Слушай, я ми се разкарай от главата.....като работиш за чужда фирма...*** и си работи и не ми бръщолеви приказки по българските сайтове! Как мразя такива "патриоти", които за по-голяма паничка с помия се преместват в друг свинарник! А България не е свинарник, хората тука, поне преди 30г имаха чест, достойнство, вярност към род и Родина, към традициите и ЕЗИКА СИ!!! БЕЗ ЕЗИК НЯМА НАРОД! А вашите "езици" въобще не ме интересуват, защото нямам намерение ДА ХОДЯ НИКЪДЕ!
53
1
 
5
 
! Отговори
Диспонент преди 5 години
До Петров500 евро + 50 евро командировка на ден. Не съм собственик на фирмата, просто служител, имам достъп до цялата информация.
52
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Диспонент 50Айде да видим колко български работодатели ще отворят фирми на запад, защото знаят език! Още, на запад закона се спазва и не се "минава" с подкуп. Българските шофьори които не владеят чужд език са от старата генерация повечето бивши червени връзкари. Младият български шофьор е нещо доста по различно и повечето от тях работят за западни фирми и получават много повече облаги. Знам, защото съм един от тях. За българсрки работодател никога няма да работя.
51
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
50 Абе ти не разбрали че няма кой да те остави, да му вземаш от печалбата. Относно наемните шофьори бъди сигурен че повече от 80%ще се реализират при западни фирми.
50
1
 
13
 
! Отговори
Петров преди 5 години
До диспонент. Шофьорската заплата НЕ Е 2000е., това са командировъчни, заплатата е 560лв и от там всеки може да си направи сметката, колко спестява един български работодател сравнен с всеки друг негов колега. Последствията от този начин на заплащане остават единствено за шофьора и държавата, печеливш е шефа. Нямало нелоялна конкуренция, айде бе!
49
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 49Аман от български нрав:шефът винаги е крив, богатият лош, а пук аз съм най-прав и онеправдан.Тия защитни механизми не ловят декиш. Знаем всички "родолюбието" на голяма част от българските бизнесмени и оправници. Не за друго нямате достатъчно шофьори защото никой българин не ви вярва, познай защо!Щом западно-европайските шофьори са доволни ще трябва да се бръкнете и докарате стандарта като държава от ЕС а не като територия на чалга авангарди.Добре ви изклатиха, ще има още връткане
48
5
 
1
 
! Отговори
Диспонент преди 5 години
до 48И какво спира шофьорите да работят за чужди превозвачи? Езиковата бариера, нищо друго. Никой не ги задължава да работят за Иван, Петкан, Драган. Просто нямат потенциала да са с Ханс, Гюнтер, Клаус. Но ти и такива като теб за това сте тук, да тролите. Евала!!!
47
6
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен"Много шофьори са доволни от пакета, губите от лакомия и лъжи безброй"И от какво са доволни? Да не стане накрая, че взимат по-малко в покупателна стойност?Аман от български нрав:шефът винаги е крив, богатият лош, а пук аз съм най-прав и онеправдан.
46
7
 
3
 
! Отговори
Диспонент преди 5 години
Отделно от това, през целият живот на камиона печалбата на фирмата в никакъв случай не е по-голяма от заплатата на шофьора. Средната заплата на шофьорите е 2000 евро. Ако някой иска, мога да му направя разбивка на разходите. Просто не виждам смисъл от тролене, особено при непознаване на материята.
45
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Отлична наказателна акция за нашите работонаематели. Хленчещи, плачещи всеки ден за всичко и най-вече за правата на работниците, които всеки ден искат да отнемат. Всеки ден настояват да се въведе Дивашки капитализъм. Не мислят за бизнес, инвестиции, технологии, а за въвеждане на Дивашки капитализъм за увеличаване на производителността на труда.
44
7
 
7
 
! Отговори
Диспонент преди 5 години
Работя от 13 години в бранша и мога да ви кажа, че това няма нищо общо с побряването на условията и възнагражденията на шофьорите. Разликата в заплащането между бг фирмите и западните е в порядъка на 500-600 евро. 95% не знаят никакъв чужд език, дори на елементарно ниво. Е, кой тогава ще ги направлява? Не разбирате ли, че ако се поизравнят финансовите условия, родните шофьори няма да са никак интересни на пазара!? Защото немецът примерно, няма да се чуди какво му говорят в Берлин.