IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Пакетът за модернизация на F-22 е финализиран като възможен. Какви нови функции получава Raptor?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
Сложно е , защото за да може да кажем, че един човек е функционално грамотен това зависи от второстепенните и третостепенните видове интелигентност в помощ на първостепената. Именно те водят до интерпретация, адаптация , импровизация и сложна когнитивност водеща до иновативност!
отговор Сигнализирай
14
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
Може много да си говорим какво липсва - Според Стив Кайл- игра и интерактивност, според Кен Робинсън осъзнаването стар модел, нов модел, прекалено много информация с разнородно съдържание, но според мен въпроса е не какво го няма (всички тези изброени неща са в недостатъчност) , а какво го има - едно грамадно шимпанзе с лазерен меч знаещо да чете и да пише! Развило само един вид интелигентност за сметка на другите, което води до сложното понятие функционална неграмотност!
отговор Сигнализирай
13
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
Всички изкуства развиват някой от видовете интелигентност, всяко изкуство особено един вид, но и второстепенна и третостепенна... Изкуството царица на всички науки, комуникира знание и познание през всички поколения на света - минали, настоящи и бъдещи (Леонардо до Винчи) И разбира се поради религиозни или индустриални или феодални причини само 2% съотношение към другите в публичното образование!
отговор Сигнализирай
12
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
Съвременната нервно физиология твърди, че от всички видове интелигентност именно вербалната е най-маловажна, защото е пълна с мъртво знание! Пространствена, емоционално, симбиотична, чувствена, математично-абстракна, екологична ...можем да изброяваме много , но в процентно съотношение именно най- маловажната е най-застъпена - към 80 %!
отговор Сигнализирай
11
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 1
В края на 20 век - великата магия от Древна Гърция четенето и писането я владее 98% от населението! И какво от това?
отговор Сигнализирай
10
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
Психология, методика и т.н. Части от вече мъртви модели, а са мъртви поради поредната грешна посока от която никой не си знае мястото - нито ученика, нито учителя! Учителят вече не е основният информационен носител! Википедиа има повече знания от него, той се превръща в медиатор, филтър на информацията, консултант и проверяващ експерт в своята сфера, коуч, тренер... но старите модели, импринта в социокултурният геном изискват анахронична форма или не разбират новата роля....
отговор Сигнализирай
9
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
И стигаме до 20 век (според други 53 век) , където науката е изградила модел - вербален , ренесансово хуманистично светски. Науките стават много към педагогиката - физиология, неврофизиология, знанията нарастват пропорционално за това какво има нужда да знае, да може, да развие съвременния човек - знания минимални във всички науки създали съвременния живот! И все пак до ден днешен преобладават училища основани на религиозни или индустриални цели до средата на века!
отговор Сигнализирай
8
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 1
Като минем през близо 1000 години образование на религиозна основа , реформите през ренесанса, просвещението , индустриалната епоха, където фабриката дава посоката на какво да се учи! Големият проблем е че всички тези епохи особено 1000 годишната, позната още като Тъмните векове са оставили своя белег и ментален импринт отпечатък за това какво е образование! И стигма, стереотип - и тези натрупвания на минали модели изграждат стената между поколенията и знанието, уменията, способностите нужни
отговор Сигнализирай
7
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
За време когато само 2% от населението на планетата е владеело тази магия -да чете и пише се вижда, че това безспорно е било нещо важно, но други неща са били приоритетни! Стотина години по-късно нещата се усложняват, но се запазва стремежа към визуалния образ отколкото към вербалния - като почнем от задължителното за свободните граждани ходене на театър, до образите в мрамор, керамика , платно...обаче едно събитие дава друга посока и всяка епоха слага различни критерии за образование, формира
отговор Сигнализирай
6
Angelov, Valve Corp
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
Термино сам по себе си произлиза от Древна Гърция, където за първи път срещаме понятието педагог - специално обучени роби , които да учат на богатите свободни граждани децата с огромни ограчения, но днес бихме казали, че поне никой не им се е бъркал в работата. И макар смешно тогавашното образование тотално се е различавало от днешните представи. Имало е педагози за бой с меч, за езда , за четене и писане , но тези дисциплини са били най-незастъпени!
отговор Сигнализирай
Новини