IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Когато фактите говорят, и кабинетът да мълчи, заръча Станишев


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

67
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
нас червеното знаме роди нинас не ще ни уплаши тиквунние сме на всяка магистралаи така до края на гроб-мама им стара
отговор Сигнализирай
66
добри
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
до 70:Първо, Тракия, Марица, лот 1 и 4 на Струма, отсечките по Хемус, които се правят в момента се финансират сега, в текущия програмен период (2007-2013);Второ, дори и да допуснем, че ще се забавят с няколко години, магистралите и пътищата ще станат! - Това не е фатално - фатално е когато не се правят с десетилетия! Тоя бобър тук ми говори за няколко дни или месец! - Пълен ***!
отговор Сигнализирай
65
Aussie Dude
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Не мога да повярвам,че всички толкова бързо забравихте какво оставиха наглите комунисти след себе си просто всичко окрадено и нагло ошушкано едно голямо нищо,цяла Европа ни се смя за глупавото правителство дето успя да окраде всичко а избирателите бяха в девета глуха в Европейското пространство,аз лично съм много отчаян че няма осъдени от предишното правителство всички са за затвора ако няма възмездие народа ще се саморазправя.Отчайващо е отношението на Съдебната система....
отговор Сигнализирай
64
радой
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Ако серГЕЙ стане пак премиер ще спечеля баса ,че от българина по-тъпо нещо няма!
отговор Сигнализирай
63
Внимание
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Скоро ще изпълзят верните на диктатора и ще обявят всички които са против кухата тиква за мръсни червени ***. Ще ги познаете по крещенето с главни букви или писане на лайняница и чалгарски простоват стил използващи 4 за ч и 6 за ш.ЕЛИ вече е заела позиция.
отговор Сигнализирай
62
ЕЛИ
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 13
СИНЪТ НА КОМУНИСТИЧЕСКОТО ПОЛИТБЮРО ИМА НАХАЛСТВОТО ДА ГОВОРИ ЗА СПРАВЕДЛИВОСТ И ЗА ДЕМОКРАЦИЯ- НАГЛОСТ ОГРОМНА СМЪРДЯЩА НАГЛОСТ.А БЕ СЕРГЕЙЧО ТИ ЩЕ ГОВОРИШ ЧЕ ХОРАТА НЯМАТ ПАРИ ТИ КОЙТО ПРЕХВЪРЛИ ДЪРЖАВНИ ТРИ МИЛИОНА НА ЕДИН АВСТРИИСКИ МОШЕНИК ОТ КОЙТО ПОЛОВИНАТА СЕ ВЪРНАХА В ЧАНТИЧКАТА НА ТВОЯТА ЛЮБОВНИЦА,МНОГО СИ НАГЪЛ
отговор Сигнализирай
61
Епикур
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
Гербери, добре си помислете за кого ще гласувате на изборите, защото ако ГЕРБ спечели, всички кадърни хора ще се изнесат от страната на мутрата и няма кой да има да ви хрантути! За ваше добро е!
отговор Сигнализирай
60
МАГИСТРАЛИ
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Бойко Борисов обича да се хвали и да обещава грандиозно пътно строителство. Според дългосрочната програма на ГЕРБ България 2020 след 10-ина години трябва да бъдат напълно завършени 7-те основни магистрали и 7-те бързи пътища. Това е и мой личен план побърза да декларира и новоизбраният президент Росен Плевнелиев. За да станат реалност тези обещания, на България ще са й необходими 6,2 млрд. евро. (Виж по-долу детайлната разбивка на парите б.а.) Големият въпрос е откъде ще се вземат тези милиарди. Експерти, които се позовават на проектобюджета на Европейския съюз за периода 20142020 г., са категорични, че Борисов и Плевнелиев хвърлят единствено голи обещания. Икономическото бъдеще на Европа изисква напълно свързани транспортни, енергийни и цифрови мрежи. Без тях е невъзможен европейският единен пазар. Подкрепата на Брюксел при това ще бъде насочена към приоритетните проекти, които трябва да бъдат реализирани през следващите години. Единният фонд за инфраструктури ще разполага с 40 млрд. евро, с които ще се реализират енергийните, транспортните и цифровите мрежи. Още 10 млрд. евро ще дойдат от Кохезионния фонд на ЕС за транспортна инфраструктура. В голямата игра България присъства много семпло само с мултимодалните връзки (магистрала плюс железопътна линия): КалафатСофияБургас, СофияСолун, СофияСкопие и жп връзките СофияПловдивИстанбул и СофияБукурещ през Русе. Това означава, че гръмките обещания на Борисов и Плевнелиев не са подплатени с необходимия финансов ресурс от ЕС. Още по-тревожно е, че за голяма част от тези пътища нямаме готови проекти, обясняват експерти. Познавачите на бранша допълват, че в същото време е много ниско усвояването на милиардите евро, отпуснати на България за периода до 2013 г. Безвъзвратно вече загубихме 500 млн. евро по програмата ФАР. Те не бяха усвоени по време на Тройната коалиция. Когато Борисов взе властта, ЕС благосклонно удължи срока за оползотворяването им до 2010 г, но въпреки това парите не намериха приложение. До 2013 г. по оперативната програма Транспорт България трябва да реализира 2 млрд. евро. От тях милиард и 70 милиона евро са предназначени за изграждане на пътища. За пет години от тези суми България е използвала едва 195 млн. евро, което прави само 10% от парите по програмата. Анализатори са категорични, че дори при пълна мобилизация на правителството през 2012 и 2013 г. тези цифри едва ли ще надвишат 5060%. Още по-тревожно е, че в Закона за Държавния бюджет за 2012 г. лъсва крайно неблагоприятният факт, че до септември т.г. всички приходи от евробюджета, включително и националното съфинансиране, са нищожните 270 млн. евро по всички оперативни програми и директни плащания. Толкова малко пари, казват запознати, не са постъпвали от далечната 2004 г., когато още не бяхме член на ЕС. В същото време бюджетът за следващата година се гради основно върху доброто усвояване на еврофондовете. Икономическият ръст от 2,9%, заложен в бюджета за 2012 г., се предвижда да дойде от инвестициите, а ниският дефицит в него също се постига благодарение на евросредствата. Отчетът на Министерството на финансите към септември т.г. показва, че са разплатени капиталови разходи едва за 721 млн. лева и до края на годината едва ли ще надминат 1,5 млрд. лева. За 2012 г. инвестициите ще бъдат 5,24 млрд. лева, от които 3,52 млрд. лева ще дойдат от еврофондовете. Приходите в бюджета за 2012 г. надвишават с около 0,3% от брутния вътрешен продукт, а близо 0,6% от евросубсидиите са изчезнали от разходната част, ако сравним 2012 г. с настоящата 2011 г. Това, както каза бившият зам.-министър на финансите Любомир Дацов, намирисва на гръцката история с различните иновационни схеми и фалшивата статистика, включително панацеята, наречена еврофондове. Изводът от всичко това е, че идеите и програмите на ГЕРБ и лично на Борисов и Плевнелиев за 7-те магистрали и 7-те бързи пътища до 2020 г. няма да се състоят и ще останат само хубав блян.---------------------Необходимо финансиране - за довършване на АМ Тракия 350 млн. евро - за СофияКалотина 180 млн. евро - за довършване на АМ Струма 1 300 млн. евро - за АМ Черно море 400 млн. евро - за довършване на АМ Марица 220 млн. евро - за АМ София Видин 1 200 млн. евро - за София Гюешево 200 млн. евро - за довършване на АМ Хемус 1200 млн. евро - за Русе-Шумен 150 млн. евро - за Русе Велико Търново Габрово тунел под Шипка Стара Загора 400 млн. евро - за пълното завършване на Софийския околовръстен път 500 млн. евро - за АМ Рила 400 млн. евро
отговор Сигнализирай
59
добри
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
а, да забравих и 15 км по Хемус, които се правят...Ето ви, да се просветите:bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%B2_%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Кво се карат, и двамата не са построили нищо, строи се с парите, които ни взимат, а те само си предписват заслуги, *** пиявиците боклукчиви. Особено Боко се посра да реже ленти и да си предписва заслуги. Хайде като си издави парите от джоба, като отде цял ден да маха с кирката, тогава да си предписва заслуги моля, то бива бива наглост, ама тва вече на нищо не прилича...
отговор Сигнализирай
Новини