Готови са първите рекламни брошури по проект ”Промоция България”

До края на месец март ще бъдат готови още имиджовата брошура “Направено от българин”
8 мар 2005 15:27,
Mинистърът на икономиката Милко Ковачев представи пред журналисти първите рекламни брошури по проект “Промоция България”, “Experience Bulgaria”. Те са на английски, немски и френски език, а тиражът им е общо 10 хиляди броя.

До края на месец март ще бъдат готови още имиджовата брошура “Направено от българин” отново на английски, френски и немски език. На трите езика ще бъдат отпечатани и три вида тематични издания “Фолклор”, “Природа”, “История и култура”. Общият тираж на всички брошури е 50 хиляди броя.

Брошурите ще се разпространят в страната и чужбина между държавните институции и представителствата на страната в чужбина. Новото лого на България вече заявиха, че ще използват 30 български фирми, износителки. Първа е държавната фирма “ЕлБи Булгарикум”, която вече сложи новото лого на България върху продукцията си за износ.


Спонсорирано съдържание