Daimler окончателно спря Maybach

Германците не успяха да се разберат с Aston Martin за спасяването на марката
16 авг 2012 18:41,
35
Daimler окончателно спря Maybach
Легендарната лимузина окончателно се спира от производство. Снимка: Maybach

Германският автомобилен концерн Daimler официално обяви, че спира производството на автомобили под марката Maybach. Слуховете за подобно нещо се носят от доста време, а през миналата година шефовете на  Daimler AG обявиха бъдещето закриване на бранда.

Официалното обяснение бе: "По-добре да се закрие компания, която носи финансови загуби, отколкото да се поддържа марка с неясно бъдеще, която не може да реализира продажби на очакваното ниво".

През миналата година Maybach е продал едва 157 лимузини в цял свят. А шефът на Daimler Дитер Цетче бе обявил, че прагът на рентабилност на марката е 900 коли на година.

От концерна разпространиха сред дилърите си нова ценова листа, в която се съобщава, че 5 модела Maybach - 2012 година, са свалени от производство и вече ще се предлагат само автомобили от миналата година.

 
Още през април компанията обяви намаления от близо $100 000 за седаните 57 и 62. Като се има предвид, че цената им е от около $400 000, то отстъпката е повече от сериозна.

От Daimler се опитаха да спасят марката, като водиха преговори с Aston Martin, откъдето имаха интерес към Maybach.

 
Англичаните бяха готови да поемат разработването и производството на нов модел, като в замяна трябваше да получат платформи, двигатели и трансмисии от Daimler, но споразумението пропадна.

Още любопитни новини от света на автомобилите вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


35
Още по темата: МайбахDaimler
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
12
 
9
 
! Отговори
ОТПРЕД-КИЯ МАДЖЕСТИК преди 11 години
ПРЕДНИЦА КИЯ МАДЖЕСТИК ОТ СТАРИТЕ, ЗАДНИЦА ХЮНДАЙ СОНАТА ОТ СТАРИТЕ, С ТАЯ ДЪЛГАТА ВТОРА ВРАТА, ВСЕ ЕДНО СТОЙЧО В ГАРАЖА Я Е УДЪЛЖАВАЛ, КИТОСВАЛ И БОЯДИСВАЛ, ЕДНАТА ВРАТА НОРМАЛНА, ДРУГАТА НЕСЪРАЗМЕРНО ГОЛЯМА, С КИТАЙСКО-КОРЕЙСКИ ФЕЙС И ЦЕНИ ДО КОСМОСА,АМА ЩЕ КАЖЕТЕ,ТЯ МЕРЦЕДЕС, ММДААА БЕ, ТО И САНГ-ЮНГ Е ПАК МЕРЦЕДЕС ОТВЪТРЕ - С ТЕХНИ ДВИГАТЕЛИ Е,ПЪК И НЕ СТРУВА МАЙКА СИ И БАЩА СИ,НАЛИ,АРЕ У КОША ТОЯ СКЪП ГРОЗЕН ***,ПЪК И ДА ВИ КАЖА, ТОВА НАС ОБИКНОВЕННИТЕ ХИЧ И НЕ НИ КАСАЕ, СНОБИТЕ ДА РЕВАТ
9
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Рик Рос няма да е доволен.
8
5
 
33
 
! Отговори
тихата_стъпка преди 11 години
Не знам колко хора са виждали Майбах на живо, но от моите наблюдения това е една изключително елегантна и стилна кола. Проблемът й от самото начало беше подхода на производителя към клиентелата- изключително завишени изисквания към купувачите (с което сами си сложиха примката около врата), проверки на миналото, доказване на доходи и така нататък. Концепцията "Майбах" която датира още от преди 10 години беше обречена на провал, заради тесния кръг от клиенти, които Мерцедес сам си определи.
7
18
 
16
 
! Отговори
Ssh преди 11 години
Японците отдавна са сложили в малкия си джоб швабите.
6
2
 
13
 
! Отговори
ТОВА ЖИВО МЕ КАСАЕШЕ преди 11 години
ТВЪ ЖИВУ МЪ ИНТИРИСУАШЕ, ЪМ ЧИ КЪК, РЪЪЗБИРЪЪ СЕ, ТЪКМО БЯХ СЪБРАЛ ПЪРИТИ В КАСИЧКАТА - БУРКЪН-БАНК ЗА МАЙ/Е/БАХА ТИЙ ПЪК ЗЕЛИ ЧИ *** СПРЕЛИИ, ЪМ ЧИ СЯ КО ЖЪ ПРАА
5
11
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Огромна грозна брутална.Предницата е нелепа-сякаш са опитали да придадат малко елегантност в последният момент,но не са знаели как и просто са сложили по-нежна престилка и фарове ала евтина киа.Кво от тва,че вътре таблото е направено от благородно дърво с кожа от расов елен.Или пък,че около 200 механизма се грижат за комфорта на един единствен пътник.Който обикновено е тлъст банкер.Апотеоз на грозния вкус подплатен с много пари.
4
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
А колко Майбаха има у нас?!
3
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Ивана е в траур.Eдна мечта рухна
2
5
 
22
 
! Отговори
Балкански хитрец преди 11 години
400 000 долара за една тенекия... Давам 4000 долара и я взимам веднага!
1
2
 
32
 
! Отговори
guza преди 11 години
тъкмо мислех да си взимам ...