Марката за бельо на Ким Кардашян се удвои до $3,2 млрд.

Инвеститори влагат пари в нововъзникващи марки
27 яну 2022 21:24, Петя Славова
14
Марката за бельо на Ким Кардашян се удвои до  $3,2 млрд.
Снимка: БГНЕС

Лейбълът за бельо на Ким Кардашиян Skims удвои оценката си до 3,2 млрд. долара в рамките на девет месеца, тъй като инвеститорите влагат пари в нововъзникващи марки, от които се очаква да завземат добър пазарен дял, пише Bloomberg.

Кръгът на финансиране в размер на 240 млн. долара бе ръководен от хедж фонда Lone Pine Capital и към него се присъедини инвестиционната компания D1 Capital Partners, заяви в интервю главният изпълнителен директор на Skims Йенс Греде. Участваха и съществуващите инвеститори Imaginary Ventures, Alliance Consumer Growth и Thrive Capital. През април Skims беше оценена на 1,6 млрд. долара.

    "Този последен кръг ще ни позволи да се съсредоточим върху внедряването на повече иновации и решения за нашите клиенти и да се превърнем в още по-надежден партньор за тях", каза Кардашиян в имейл.

Кардашиян и нейният бизнес партньор Греде запазиха контролния пакет акции в Skims след сделката. Кардашиян, която популяризира марката сред огромния си брой последователи онлайн и помага за дизайна и маркетинга, остава най-големият индивидуален акционер. Двойката не иска да продава бизнеса в момента, нито пък има предстоящи планове за подаване на заявление за първично публично предлагане, въпреки че това може да стане в някакъв момент, каза Греде.

От дебюта си през 2019 г. Skims разшири предлагането си от първоначалното оформящо облекло с бодита и къси панталони за момчета до облекло за свободното време като пижами и спортни панталони. Сега тя продава широка гама от базови облекла, които включват пуловери, халати за сън и блузи тип поло. Сега оформящите облекла представляват по-малко от 20 % от продажбите, а по-голямата част от бизнеса е свързана с бельото.

Skims набра скорост, тъй като тенденцията за удобно облекло се запази по време на пандемията от Covid-19, а купувачите все още предпочитат небрежни горнища и меки панталони, въпреки че забраните се вдигнаха и служителите се върнаха в офисите. В областта на дамското бельо компанията се присъединява към множество стартиращи компании, които се опитват да спечелят новото поколение купувачи, докато утвърдени марки като Victoria's Secret се борят.

Марката на Кардашиян увеличи продажбите си с 90% до около 275 млн. долара през миналата година и очаква да достигне 400 млн. долара през 2021 г. Със сделката общото финансиране на базираната в Кълвър Сити, Калифорния, компания достига 402 млн. долара. Ръководството ще използва свежия капитал, за да подсили баланса и да вложи средства в различни планове за разширяване.

 "Виждаме възможност със Skims да създадем своя собствена категория в търговията на дребно, точно както смятаме, че Lululemon и Starbucks създадоха свои собствени категории в съответните области", каза Греде. "Това е истинската причина, поради която правим това, за да сме сигурни, че сме най-добре подготвени за бъдещето."

Вижте още за Ким Кардашян и нейната марка в Bloombergtv.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


14
Още по темата: Ким КардашянSkims
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
0
 
! Отговори
разсмя ме преди 2 години
И как по-точно марка, която генерира продажби за 275 млн долара, ще струва 2,5 млрд?В най-добрият случай нетният финансов резултат от продажбите е 100 млн, което дори по оптимистично оценяване на капитализацията трябва да е към 500 млн долара.При краварите отдавна нещата са мега изкривени, фабриката за балони никога не спира да работи.
8
1
 
5
 
! Отговори
Ми нормално е преди 2 години
Сега най-много се търсят чулове за огромни моторетки.
7
0
 
5
 
! Отговори
Anonimen преди 2 години
Ко каза, ко? Иновации в гащите? Всъщност може би е по-добре, че като видяхме иновациите във фармацията...
6
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
USA BABY.
5
1
 
12
 
! Отговори
Асан преди 2 години
Г ащи XXL
4
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ким Клайстерс
3
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Така е, пазарната ниша за дебели никой не искаше да се излага да я заема...
2
1
 
12
 
! Отговори
Факт преди 2 години
Пазарът на дебел**зите е огромен!
1
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
3.2 млрд ? Когато земното притегляне неминуемо се отрази на това гръцко тяло тип "амфора",ще видим докъде е стигнала капитализацията на г-жа Кардашиян.