Мексико срещу Uber за равни права с такситата

Компанията ще плаща $100 годишно за лиценза на колите
9 юли 2015 21:19,
9
Мексико срещу Uber за равни права с такситата
Снимка: bgonair.bg

Шофьорите на Uber ще имат нужда от разрешителни, за да работят в град Мексико, а компанията ще трябва да плаща на местния транспортен фонд, сочи план на правителството на северно-американската страна. Това ще бъде първият подобен правилник за работа на услугата, оперираща посредством мобилно приложение.

Предложените регулации забраняват Uber и компании като нея да приемат плащания в брой от потребителите, като предлага предплатени планове.

Uber ще трябва да плаща на правителството около 100 долара годишно за лицензирането на всяко едно от превозните средства в нейната платформа и да дава около 1,5% от приходите си от този пазар на новосъздадения транспортен фонд, посочват още документите. Планът все още е в процес на договаряне и може да бъде променен, преди да бъде публикуван официално следващата седмица.

"Uber е щастлива да плаща таксите, които я поставят наравно с местните таксита", обяви говорителят на компанията Ана Паула Бланко. Тя обаче не коментира точните данни, преди да станат официални.

Uber навлезе в Мексико през 2013 г. и твърди, че има 300 000 клиенти там. Град Мексико е дом на около 140 хил. регистрирани таксита, а преди време шофьорите им протестираха срещу Uber и призоваха услугата да бъде забранена.

Фирмата се сблъсква с предизвикателства и в други части на Америка. Властите в Сао Пауло, най-големият град в Бразилия, гласуваха за забрана на Uber след протести на местните таксиметрови шофьори.

Вижте повече във видеото на bgonair.bg:

Гледайте още видео материали от "Свят" на bgonair.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
0
 
0
 
! Отговори
Таксиджия преди 8 години
Юбер са опит на американците да направят таксиметров монопол в целия свят. Чиста борба за пазари, от 15 години работя като такси, плащам на такси компанията си около 30% от оборота си. Юбер взима подобен процент от шофьорите си, като избягва плащането на данъци и такси. В Б-я вече има няколко такси приложения от няколко години са. Най-добрите са Таксистарс, работят в над 20 града, от 1 Юли безкасово плащания с карти и всичко е законно и прозрачно.
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Идеята на Uber е не да возят хората, а да свързват клиентите с шофьорите. Пример: Имам кола и искам да изкарам някой лев преди морето като шофьор за Uber. Използвам моята кола. Няма смисъл да плащам всички разходи за регистрация, ако искам само няколко дни да бъда шофьор.
5
0
 
0
 
! Отговори
Панталеев преди 8 години
До УзуновЗначи без пари става
4
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Щото не могат да си ги платят навсякъде. Особено в Европа.
3
0
 
7
 
! Отговори
Гецата преди 8 години
Просто не плащат такси и лицензи за превоз на пътници. Затова имат възможност да возят малко по-евтино.Лично за предимствата на Юбер са това че си плащаш с карта, съответно няма отговори от тива "Нямам да ти върна". Освен това знаеш точно колко км са изминати, защото маршрута го имаш на телефона.Не ги разбирам Юбер обаче - могат да си платят таксите и лицензите и да разбият всички таксита. Защо се скръндзят - не знам.
2
2
 
8
 
! Отговори
Флексо преди 8 години
Не са особено по-евтини, но са по-добри. Просто и обективно. Чиста кола, учтив човек, вместо кафяв темерут смърдящ на цигари. Това първо, второ - не даваш пари на ръка, съответно не се натъкваш на момента: "Еми, неа дребни, деведесе не моа да върна". Трето - тотално отсъствие на помпи и прочие пособия. Четвърто, даваш оценка на шофьора от Убер; ако тя стане прекалено ниска, не му разрешават да вози.Бакшишите могат само да подсмърчат от безсилие пред всички тези предимства.
1
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Някой ще обясни ли с думи прости с какво е различна услугата на Юбер от такситата на улицата и защо са по евтини?