IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Частни пътнически влакове тръгват догодина


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 2 Не харесвам 0
Оставка за чалгарите. Очакваше се това, вълците свалиха овчите кожи.
отговор Сигнализирай
19
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ето защо чалгарският кандидат се прави на загижен за БДЖ от няколко дена. Ще го закрива и дава на приятелите от частните автобусни фирми.
отговор Сигнализирай
18
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 2 Не харесвам 1
В Испания има само две печеливши направления и двете са скоростни отсечки. Ако ще 5-звездни влакове да докарат, ако ще се пътува 7-8 часа до морето се губи всякакъв интерес.
отговор Сигнализирай
17
Ан
преди 2 дни
Харесвам 4 Не харесвам 0
Еми електро-преносната мрежа е държавна ама я ползват частни дружества .Язовирите са държавни ама го ползват частни Вецове.Реките държавни ама не дават на земеделците да напояват.Уж държавата на хората ама е собственост на шепа дерибеи.Тук хората се загрубели за ЖП-то
отговор Сигнализирай
16
Един Българин
преди 2 дни
Харесвам 2 Не харесвам 1
До: 15 Къде го това навсякъде има 4-5 частни превозвача, но там сържавите са достатъчно богати за да си позволят да купят влакове и да поддържат инфраструктура за техните "Пеевски и Борисов". Ние тук фалирахме БДЖ няколко пъти по много причини (например тъмно-зелените не купуват никога билети, краде се гориво и пр), с парите от концесиите на летищата спонсорирахме БДЖ, купуваме нови влакове, а Пеевски ще плаща само минимална на машинистите и кондукторите и ще се самоизточва до 5% печалба и $$$$$
отговор Сигнализирай
15
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 3 Не харесвам 5
Като навсякъде из Европа, хубава новина. Браво!
отговор Сигнализирай
14
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 17 Не харесвам 0
Държавата купува локомотиви и вагони и ги дава на частниците пари да правят с тях! Частни влакове по държавната железопътна мрежа!
отговор Сигнализирай
13
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 5 Не харесвам 1
Интересно защо няма инвестиции в инфраструктурата? Това е най-добрия транспорт за военна техника. Все пак се готвим за война. Редно е ЕС да инвестира в западния фланг на НАТО.
отговор Сигнализирай
12
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 2 Не харесвам 3
В Габрово на мястото на товарната гара построиха Лидъл и със паркинг и търговски център с магазини. Там навремето имаш големи кранове които товареха и разтоварваха влаковете които обслужваха индустрията. Сега вече няма такава индустрия, няма и нужда от влакове и товарна гара. Затова я събориха и нарязах крановете за скрап. Пътническата гара все още съществува но е нещо като паметник. Почти не се ползва. То кой пътува с влак днешно време? Те и децата вече са с коли.
отговор Сигнализирай
11
VladTepes
преди 2 дни
Харесвам 4 Не харесвам 1
До: анонименИнфраструктурата е държавна, но има частни превозвачи наред с държавния.
отговор Сигнализирай
Новини