IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Караджов оптимист: Конкуренцията в жп превозите ще повиши качеството


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Техаcо
преди 4 седмици
Харесвам 3 Не харесвам 1
Узаконяване на поредната kpaжба и uзточване на държавата! Частници ще прилапват наготово печалбата от харизани им обществени собственост и инфраструктура, а разходите и загубите - на сметката на зacnaлия нapog! Колкото се "подобриха" услугите на водното и енергото, толкова ще бъде и това. Ще поскъпне с няколко пъти да се пълнят шкафчета и офшорни сметки. Това е. Този филм сме го гледали. Много нaгъл народ си плаче за утилизиране, много.. Страната на безнаказаните CBИHЬОМYTPИ.
отговор Сигнализирай
23
анонимен
преди 4 седмици
Харесвам 4 Не харесвам 0
Успяха ще закрият БДЖ окончателно и без това нямаха грам желание да се развива под натиска на автобусните превозвачи.Ще стане същия батак като и с автобусния транспорт- липса на автобуси по дадени маршрути, частника ще си върти както си иска транспорта, неудобни часове и прочие.Това е предпоставка за обезлюдаване на още повече места в България.Същите мантри ни ги пробутваха 90те как идва частника и всичко грейва, реалността е разруха и разпад.
отговор Сигнализирай
22
анонимен
преди 4 седмици
Харесвам 7 Не харесвам 0
Каква конкуренция като по една линия в даден час може да се движи само един влак. Това не е път с няколко ленти както при автобусите. Държавата явно не иска да поддържа ЖП транспорта за да даде на приближени частни лица да се уредят със сигурна печалба. Отпадъците в София като ги събират частни фирми какво събират ги по-качествено ли? Стане ли нещо частно фирмата иска да има печалба което значи че работи за пари над цената. Обществените дейности не трябва да са частни.
отговор Сигнализирай
21
Две траверси
преди 4 седмици
Харесвам 8 Не харесвам 0
Тоя бълнува и си вярва! Конкуренция няма да има, ще пуснат гювеч на свои хора! Онова, което се нуждае от капиталови разходи ще остане за държавата!Тоя е хитър като стадо ***!Ще падне яко крадене!
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 4 седмици
Харесвам 5 Не харесвам 1
Тоя се чуди откъде да изкяри някоя пачка за чекмеджето.Дялан камък.Където и да го сложиш,ще намери начин за далавери.
отговор Сигнализирай
19
анонимен
преди 4 седмици
Харесвам 4 Не харесвам 1
До: анонимен София Бургас за 2 часа ама ще платиш 200 евро билета както във Франция.
отговор Сигнализирай
18
анонимен
преди 4 седмици
Харесвам 4 Не харесвам 0
Явно е един мошеник и не казва колко пара бг държава исплаща на барон Хирш.
отговор Сигнализирай
17
анонимен
преди 4 седмици
Харесвам 11 Не харесвам 0
Оптимист е щото не разбира. Този модел доведе до много високи цени на железниците във Великобритания и сега те мислят за национализация. Но някой ще се нагуши добре с този експеримент. Просто исхвърли некъдърното управление и назначи можещо със същите строги условия
отговор Сигнализирай
16
анонимен
преди 4 седмици
Харесвам 2 Не харесвам 1
Да, но и цените. И от двете ще спечели само държавата, но не и клиентите. Конкуренция или не всички ще ползват инфраструктурата на БДЖ. Качество за мен е да пътуваш от София до Бургас за 3 часа, а не над 6. Това няма как да стане пък ако щеш и качествено да стоиш сам в едно луксозно купе. Хората ще продължават да предпочитат пътищата
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 4 седмици
Харесвам 13 Не харесвам 0
На тоя алчността му е изписана на лицето.Добре се грижи за чалгаря и умрелата му кабеларка.
отговор Сигнализирай
Новини