IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Магистрала "Люлин" готова до май 2011


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

80
zaro
преди 15 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
79
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 10 Не харесвам 15
Евала на ББ, нека да бъде сигурен, че ако продължава все така честно и почтено да управлява държавата, хората пак и пак ще гласуват за него и червената мафия никога вече няма да дойде на власт.
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 5 Не харесвам 14
Бойко трудно обещава,но като обещае нещо го прави.Който е против ГЕРБ да отива в АНАДОЛА само крадци и мързеивци са против ГЕРБ.
отговор Сигнализирай
77
ПЕРНИК
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
Я напиши правилно - как се пише лице с висше техническо образование.
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Е, нали щеше да е готова до Нова година, бе лъжци. А завода за *** трябваше да заработи през м.ноември, ама 2007 година - какво стана, г-н бивш Кмете ?
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Само така Боко - гърч и димки за овчето стадо.
отговор Сигнализирай
74
61
преди 15 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Ами човекът май много ясно ти го е казал, но с гербавата си тиква едва ли можеш да го схванеш. В белите държави когато правиш подобен проект най-първо правиш анализ на ползите и разходите от този проект - т.н. ефект на въздействие. До момента аз не съм чул нищо смислено за ефекта от този проект. Когато някой излезе и ясно каже какви ще са ползите и какви ще са негативите от него и се установи безспорно, че ползите са значително по-големи от негативите бих приел, че тази магистрала е необходима. Защото предполагам ще се съгласиш, че между магистрала и магистрала има разлика. Ако направиш магистрала между село Горно нанадолнище и Долно нанагорнище където автомобилния поток е незначителен това ще си е хвърляне на пари на вятъра. Резултатът към момента от магистрала Свиленград - Тракия за България се изразява в тотална загуба - подръжката и е доста по-скъпа от събраните такси - най-вече за международен превоз и то основно от Турция. Това с прости думи означава, че ние субсидираме износа на турски стоки. Така че аз мога да ти кажа има ли полза от тази магистрала, когато някой даде нещо конкретно. Иначе нямам желание да спонсорирам и субсидирам с моите пари никой.
отговор Сигнализирай
73
kk
преди 15 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Аз мисля,че най-важното в крайна сметка е да видим резултатите в края на мандата му.Ако се справи мисля,че ще върне надеждата и удовлетворението на народа от избора му и ще има очи пак да се кандидатира,а защо не и пак да спечели.Но нека имаме търпение
отговор Сигнализирай
72
инж
преди 15 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
"Една трета от магистрала "Люлин" е направена за три години, а сега за шест месеца половината от магистралата", изчисли премиерът." Е, как точно го изчисли това професор Борисов? Да не би да са я почнали магистралата от едната страна метър по метър, отпред неразкопано и ненасипано, а отзад - с маркировка и мантинела. Нали първо се правят изкопни работи и насипи по цялото трасе, колони на мостове, копаят се тунели. Личи се, че имаме *** премиер, но има по-прости, които му вярват!
отговор Сигнализирай
71
Гражданин за EРБ
преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 9
РазБОЙКО: "Магистрала "Люлин" готова до май 2011"...добреде другарю милиционер, нали предния месец каза, че магистралата щяла да е кодова до 20-ти Декември. Как така за изминалия 1 месец пусковия срок се удължи с още 6 месеца. Може би тогава си ни излъгал мъничко......хей, лъжльо Царистки и Екс-комунистки такъв. Я да ти видим носа...
отговор Сигнализирай
Новини