IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Метрото вдига стандарта на живот, дава и работа на стотици


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 30 Не харесвам 4
Метрото ти вдига стандарта на живот, плаща ти тока, данъците, следи да не ти дерат кожата от гърба, оправя ти съдебната система и ти вдига заплатата. Добре, че е метрото иначе не знам как България щеше да съществува. Софиянци преди строежа на метрото живееха в пещери и едвам свързваха двата края, но благодарение на него, реки от злато текнаха и задминаха цяла България по стандарт на живота.
отговор Сигнализирай
27
Един българин
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
УТОЧНЕНИЕ:Както гледаме по американските филми, в съда се заклеваш пред Библията да казваш "истината, цялата истина и нищо друго освен истината".Това не е случайно! Премълчаването на част от истината се смята за лъжа/манипулация/пропаганда.А точно тук не се казва че метрото работи още от 1998 г., а "ударно се строи от 2009 г.".Но ние помним Стефан Софиянски.Ние знаем. А и всеки който не го мързи може да види цялата истина на сайта на софийски метрополитен.
отговор Сигнализирай
26
Един българин
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Айде стига лъгахте така тънко!"Само преките инвестиции от строителството на метротунели от 2009 г. досега ще възлязат на над 900 милиона евро, сочи справка на 24 часа. Ударното строителство на метрото започна през 2009 г."Това първото - за тунелите е вярно.Ама това второто е преиначаване. Защо не започнете още от началото - от 1998 г. когато е въведен в експлоатация първия участък от метрото. Или тогава не е било "ударно"? Само при бате Бойко ли се строи "ударно"?
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 44 Не харесвам 4
София и Метрото не означават България бе селянжъри! Отидете в провинцията да видите каква мизерия цари! Всеки ден пътувам по цялата територия това ми е работата и направо се вцепенявам. Разбити пътища. Мърсотия. Опустели села и градове. Е не напълно има по някой оцелял старец и бабичка и ходят като призраци. Разпадащи се сгради къщите се държът на магия. Стопаните им сами са се прогонили след дивата приватизация на ТКЗС-тата и Заводите на оня синият от драгалевци. Разпад цари на всякъде.
отговор Сигнализирай
24
Селянин
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Удобно е спор няма,но за жалост капацитета на метрото не отговаря на броя пътници.А този *** тунел и смешната връзка с две ескалаторчета от линия две към линия едно просто е без коментар.Влакчетата са често без работеща вентилация и припадащите са ежедневие...Така че и аз като видя Фандъкова да се вози ще се ръгам с тълпата.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 13
Метрото само ти съкращава пътуването от точка А до точка Б. Не ме правете на *** да ми обяснявате как ми вдигало стандарта на живот, защото изобщо не е вярно. Ако беше така, цяла България щеше да е опасана от метростанции и щяхме да сме добре. Хайде да баламосвате дечицата в градината.
отговор Сигнализирай
22
някой
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
проблема остава трафика. Решението е да стане като в Сингапур, най-страхотния град, който съм виждал, в сравнение с който Дубай е неразвито село. Та там, за да имаш кола трябва да чакаш няколко годинки за едно листче, което струва 70 хиляди американски долара за срок от 10 г., после да я купиш със 140% данък върху цената и още за да я регистрираш. За това Сингапур е единствения град в света без задръствания, свеж въздух и зеленина навсякъде. Градски транспорт има всякакъв и то евтин
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
До nkavrakov,Те хората, ако живееха добре в провинцията, намаше да идват в София! Лошото е, че в голяма част от провинцията живота за много хора стана невъзможен! Няма работа, затварят се болници, а за капак и на повечето места из провинцията ромите са голяма напаст! Крадат каквото и когато могат, че и други престъпления извършват и изобщо не им пука! Нали Хелзинския комитет ги защитава! Аз засега не съм в София, но нещата върват натам, че скоро време и аз може да стана софиянец!
отговор Сигнализирай
20
Обективен
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
Метрото е едно от най-хубавите неща, които са се случвали в София. Откакто го има - не влизам с кола в центъра или където има метропокритие. Само аз си знам преди 10 години как пътувах от Младост до НДК по час, час и половина и после още 20 минути търсене на място (и вечер същото на обратно). В България преди години колата беше лукс. След това стана необходимост. Целта ми е в града вече дори да не е необходимост - а да се ползва само извънградско.
отговор Сигнализирай
19
Васо
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Голямата работа бил Младост. Един вход от Цариградско и той в тупик с километрични опашки в час пик. Вместо да има по 4 платна в двете посоки застроен покрай пътя. Щото не е имало ограничение за строителство в тая зона. Така беше и Южната дъга та после се вадиха куп пари за отчуждаване от бюджета "сиреч" от джоба ни. Ей управленци, крадете от нас, от децата и внуците ни, но те поне ви разбраха, и хващат пътя.
отговор Сигнализирай
Новини