Билла България: Съвременният ритейл играч развива пазара с предложения с добавена стойност

Стартира уникална нова кампания с образователна насоченост
11 апр 2012 11:07, Златко Желев
Билла България: Съвременният ритейл играч развива пазара с предложения с добавена стойност

Българинът е smart shopper и предлагането на най-добрата сделка е същността на модерната търговия.

Това предлага и Билла България с уникалната колекционерска игра „Рекордите в света на животните''. Луксозното издание на енциклопедия Билла стикер-албум съдържа познавателна информация за света на животните-рекордьори.

Всичко това клиентите на BILLA получават по време на регулярното си пазаруване в магазините от веригата – за всеки 15 лв. покупка получават безплатно опаковка с 5 стикера.

Новаторската за сектора у нас активност подчертава отношението на Билла България към хората и техния живот извън фокуса на пазарската количка, а именно разширяване на познанието и стимулиране на желанието за научаване на нови неща.

С любопитни факти като например съществуването на риби, които могат да живеят на Земята и дори да се катерят по дърветата, на стоножка със 666 крака или на странното животно окапи, смесица между жираф и зебра, което спи само 10 секунди, колекционерската игра ще събуди любопитството на децата и техните родители.

Така Билла България ще помогне на своите клиенти да бъдат родители, обичани от децата си – да се забавляват и научават нови и невероятни неща заедно.

Самата енциклопедия се предлага на достъпната цена 3.99 лв., което само демонстрира желанието на компанията да достигне до повече български семейства.

И още един интересен факт, изготвянето на албума е реализирано съвместно със специалистите от столичния зоопарк, като темата на изданието е в унисон с една от темите на лятното училище, организирано всяка година от зоопарка.
 


Спонсорирано съдържание