Кога най-сетне ще дойде краят на клиентските неволи? Това се питаме ние и наши потребители в платформата на Helpbook.info. В сигнали чрез нас до институциите очакваме да се решат поставените проблеми.
В сигнал до КЗП наш потребител подробно описва неприятната случка, която е преживял поръчвайки стоки от голяма търговска верига чрез фирма за доставки. Хранителните продукти били на стойност над 100 лв.:
"Първоначалното посочено време за доставка изтече, добавиха нови 10 мин. да чакам, като ми изпратиха съобщение, че не могат да намерят куриер (!?!?). Минаха още 20 мин. в търсене на куриер, след което ми изпратиха следващо съобщение, в което ми обясняват, че куриерът току-що пристигнал в обекта и предстои да вземе поръчката ми, обаче това се оказа абсолютна лъжа и измама, защото изминаха още 40 мин., през които статусът на поръчката не помръдна, и пишеше, че в момента куриерът взима поръчката, не знам кой куриер взима поръчка в продължение на 40 мин.".
След близо час чакане авторът на сигнала решил да отмени поръчката, като се обадил по телефона на оператор от куриерската фирма. За голяма негова изненада му било отговорено, че това може да стане само чрез онлайн платформата. При поискване отсрещната страна да се представи такова не последвало, а било инсценирано разпадане на връзката.
"В допълнение искам да кажа също, че съм имала случаи, в които доставка от тази компания е пристигала с липсващи продукти, които фигурират в касовата бележка, но по този въпрос не може да се направи нищо, тъй като, ако клиентът не е прегледал детайлно съдържанието на пликовете, които приема от куриера, в момента на самата доставка, то тогава въпросните липси са недоказуеми, но предвид, че винаги поръчвам около 50 артикула за около 100 лв. не е малко вероятно някой от доставчиците да "щипне" едни чери домати например - както ми се случи при една от доставките.".
Друг наш потребител се оплака от безобразно отношение на служител от Български пощи. След зададен от него въпрос служебното лице е започнало да повишава рязко тон, показвайки тотална некомпетентност. Било подадена грешна информация относно пратка, поради което последвали редица проблеми.
"Държанието и тонът й бяха неприемливи и беше споменато и от други клиенти, които я помолиха да спре да крещи на клиенти. Случва се на 23 февруари към 6 и 30. Жената не беше съгласна да изслушва въпроси, не спря да вика по мен и да се защитава, че не е длъжна да знае нищо и няма как да помогне", пише в сигнала.
Получихме писмо с входящ номер от институцията и очакваме компетентно решение по случая.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Кадър на деня за 25 октомври
Германските компании дават на Китай тайни, които може да им излязат скъпо
Използването на стейбълкойни за плащания е скочило 70% след американските регулации
Кой дари на Пентагона 130 млн. долара за заплати на военните?
Airbus: Европа трябва спешно да подсили военните си способности
Moody's сви кредитната перспектива на Франция на фона на политическата криза
Питка на конци с кисело мляко за Димитровден (РЕЦЕПТА)
Дете на 10 години падна от скала в района на Седемте рилски езера
Пет зодии се отличават с добрината си
България е на второ място в Европа по субективна бедност
Централна прогноза
Ужас! Ново попълнение на Локо Пловдив счупи крак на две места
Бат' Венци: Писна ми от простотии! Дано грешките на Вуцов не са фатални за него
НА ЖИВО: Левски - Добруджа 3:0
Лудост! Съндърланд тресна Челси като гост и излезе втори!
На финал! Пореден "валс" на Синер във Виена
Брентфорд - Ливърпул
Дневен хороскоп за 26 октомври, неделя
Седмична таро прогноза за 27 октомври – 2 ноември
6 рецепти за апетитни кюфтенца
Любовен хороскоп за 27 октомври – 2 ноември
Връщаме часовника с час назад на 26 октомври
Кои билки и подправки, освен босилек и чесън, помагат при високо кръвно?
Волейболният Черно море загуби инфарктно в Монтана
Втора победа за хандбалния Спартак
Дете е паднало от скала в Рила
Над 100 депутати са отсъствали без основателна причина от работа през септември
Черно море изпусна да бие Славия като гост
Няколко чешми край Варна са с негодна за консумация вода
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс
Учените съставиха най-големия в историята каталог на галактическите купове
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.
„Най-евтиният в света“ хуманоиден робот струва само 1370 долара (видео)
Суперземя в съседство може да е най-доброто място за търсене на извънземен живот
Астрофизици са близо до разгадаването на тайната на неутриното