Сигнали от Helpbook: Кошмарна доставка на храна

Ако видите нередност, пишете в платформата и изпратете снимки
27 фев 2024 20:00, Анисия Иванова
12
Сигнали от Helpbook: Кошмарна доставка на храна
Снимка: БГНЕС

Кога най-сетне ще дойде краят на клиентските неволи? Това се питаме ние и наши потребители в платформата на Helpbook.info. В сигнали чрез нас до институциите очакваме да се решат поставените проблеми.

В сигнал до КЗП наш потребител подробно описва неприятната случка, която е преживял поръчвайки стоки от голяма търговска верига чрез фирма за доставки. Хранителните продукти били на стойност над 100 лв.:

"Първоначалното посочено време за доставка изтече, добавиха нови 10 мин. да чакам, като ми изпратиха съобщение, че не могат да намерят куриер (!?!?). Минаха още 20 мин. в търсене на куриер, след което ми изпратиха следващо съобщение, в което ми обясняват, че куриерът току-що пристигнал в обекта и предстои да вземе поръчката ми, обаче това се оказа абсолютна лъжа и измама, защото изминаха още 40 мин., през които статусът на поръчката не помръдна, и пишеше, че в момента куриерът взима поръчката, не знам кой куриер взима поръчка в продължение на 40 мин.".

След близо час чакане авторът на сигнала решил да отмени поръчката, като се обадил по телефона на оператор от куриерската фирма. За голяма негова изненада му било отговорено, че това може да стане само чрез онлайн платформата. При поискване отсрещната страна да се представи такова не последвало, а било инсценирано разпадане на връзката.

"В допълнение искам да кажа също, че съм имала случаи, в които доставка от тази компания е пристигала с липсващи продукти, които фигурират в касовата бележка, но по този въпрос не може да се направи нищо, тъй като, ако клиентът не е прегледал детайлно съдържанието на пликовете, които приема от куриера, в момента на самата доставка, то тогава въпросните липси са недоказуеми, но предвид, че винаги поръчвам около 50 артикула за около 100 лв. не е малко вероятно някой от доставчиците да "щипне" едни чери домати например - както ми се случи при една от доставките.".

Друг наш потребител се оплака от безобразно отношение на служител от Български пощи. След зададен от него въпрос служебното лице е започнало да повишава рязко тон, показвайки тотална некомпетентност. Било подадена грешна информация относно пратка, поради което последвали редица проблеми.

"Държанието и тонът й бяха неприемливи и беше споменато и от други клиенти, които я помолиха да спре да крещи на клиенти. Случва се на 23 февруари към 6 и 30. Жената не беше съгласна да изслушва въпроси, не спря да вика по мен и да се защитава, че не е длъжна да знае нищо и няма как да помогне", пише в сигнала.

Получихме писмо с входящ номер от институцията и очакваме компетентно решение по случая.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Големите вериги доставят храна само в големите градове. В малките населени места в провинцията няма доставки по домовете.
8
0
 
2
 
! Отговори
До Анонимен 4 преди 1 месец
Научихме се да поръчваме онлайн по време на локдауна, когато в "Билла" и "Лидл" пускаха само по няколко човека и трябваше да се стои на опашка навън на студа. Така свикнахме да ни носят вкъщи по-тежките покупки - картофи, портокали, стекове с шишета изворна вода и за да формираш минималната сума, изискуема за да се направи поръчка, добавяш и други продукти.Освен това, при покупка над 100 лв не се начислява такса за доставка, безплатна е. За стари и трудно подвижни хора тези доставки са спасение
7
0
 
3
 
! Отговори
Аз поръчвам от два преди 1 месец
онлайн супермаркета и мога само да ги похваля. Коректни са, спазват времето за доставка, продуктите са пресни. Ако нещо липсва, донасят ти го допълнително или отбелязват стойността му, за да приспаднат тази сума от цената на следващата поръчка. Сигнализирам за липсващ продукт чак след като куриерът си е тръгнал, защото и аз поръчвам доста неща и ще го забавя, ако започна да преглеждам пакетите в негово присъствие. Ако напиша имената на тези супермаркети, ще ги изтрият ли, защото би било реклама?
6
0
 
3
 
! Отговори
Казва се... преди 1 месец
онлайн обслужване, ама по български! Нащте фирми всичко побългаряват, пък и си искат бакшиш...Няма как хора които мислят "по русский" да ти правят коректно обслужване по западен модел .Случвало ми се е да си поръчам сурови кебапчета, а ми ги носят опечени, и то далеч от пресни. Някои продукти ги заменят с други, а трети въобще "забравят" да ги доставят.
5
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
50 продукта за 100 лв. Значи по 2лв. За продукт. Толкова много стоки за по 2лв? Къде ги намирате? В нашия супермаркет има на повече от 1015. Всичко друго е доста по скъпо.
4
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Може би пък се размърдай и отиди да си напазариш бе брато?
3
0
 
17
 
! Отговори
WTF преди 1 месец
Само се чудя, защо потърпившият продължава и продължава настоятелно да използва "услугите" на въпросната фирма.
2
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
хелпбук = новото бгмама (кокошарник) :)))
1
4
 
6
 
! Отговори
Мазачите обраха наро преди 1 месец
Веднага НАП да го провери тоа откъде има пари да поръчва доставка!!! Майсторите, на които не им знам имената обраха народа!