Opel напомпа мускули с Insignia GSi

Спортната версия разчита на 2,0-литров мотор с 260 к.с.
20 юли 2017 13:00, Красимир Ангелов
9
Opel напомпа мускули с Insignia GSi
Снимка: Opel

Германската марка Opel разкри "напомпаната" версия на новото поколение на флагмана си Insignia. Автомобилът е получил добавка GSi към името си, а официалната му премиера ще се състои по време на автосалона във Франкфурт през есента.

Спортната модификация е оборудвана с 4-цилиндров бензинов турбомотор с обем 2,0-литра, който генерарира 260 к.с., а максималният въртящ момент е 400 Нм. Двигателят е комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия, при която предавките могат да се сменят от волана.

Любопитното е, че новата Insignia GSi отстъпва като мощност на предишното поколение на Insignia OPC, но въпреки това е дала по-добро време на Северната дъга на "Нюрбургринг". Това се дължи на няколко иновационни подхода, предприети от инженерите на Opel.

На първо място, машината е по-лека и има по-нисък център на тежеста. В същото време мощността на мотора при по-високи обороти и тягата са по-големи от тези на Insignia OPC. Засега от Opel обаче не разкриват динамичните характеристики на автомобила.

От стандартния модел Insignia GSI се отличава по големите хромирани вентилационни отвори и задния аеродинамичен спойлер, който осигуряма по-голяма прискателна сила. Освен това машината е снабдена с по-ефективна спирачна система, с 20-цолови джанти и адаптивни амортисьори. В салона са се появили спортни седалки, алуминиеви педали и кожен волан.

Не е за пренебрегване и фактът, че най-спортната Insignia от новото поколение на модела използва и модернизирана система за задвижване на четирите колела. Водачът има на разположение 4 режима - Standard, Tour, Sport и GSi. Активацията на всеки един от тях променя работата на окачването, кормилното управление, педала на газта и трансимсията.

Още новини за автомобили четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още по темата: Opel
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
дали ще има проблеми с този изстиска двигател след време?
7
2
 
17
 
! Отговори
До Golf 3 GTi GT28RS преди 6 години
Да, бе! Много по-яко е да се возиш в 30-годишен таралясник, захранен отвсякъде с китайски авточасти, събирани от селските морги и с броня, захваната с тиксо, но харчещ затова пък 18 л. на 100 км. и погълващ още толкова масло. Направо си невероятен тарикат, като 1/2 от шофьорите е България. Сигурен съм, че караш гол до кръста по джапанки и телефонът ти струва повече от *** ти талига, с която не можеш да влезеш в няколко стотин европейско градове.
6
7
 
2
 
! Отговори
курти преди 6 години
Всяка кола накрая става Опел
5
6
 
0
 
! Отговори
Lexus преди 6 години
Френски ***, даже и опаковката не е лъскава
4
1
 
19
 
! Отговори
Men преди 6 години
Колата не е лоша, обаче пък дистибуторите в България са пълна пародия. През онлайн формата им за запитване точно за инсигния никой не си направи труда да ми отговори. Е, поръчах кола на друга марка с перфектно обслужване.
3
13
 
3
 
! Отговори
Golf 3 GTi GT28RS преди 6 години
Ще му обърна огледалата без пощада!
2
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Само да уточня, че подобни спойлери не повишават притискателната сила, а влияят на аеродинамиката като успокояват въздушните вихри при високи скорости и по тоя начин стабилизират задницата. Това, което повишава притискателната сила е антикрило и изглежда точно като обърнато крило - силата на притискане е надолу.
1
20
 
0
 
! Отговори
Къдрева подмишница преди 6 години
Хахахах тфа дето опел го правят,Ягуар са го създали още 1997 година.Например която и да е версия на Jaguar xj!Ягуарчето си тежи 2,5 тона и дърпа кат мъглъъъъъ.Нема пластмаса по нея бацета и какета,хайде със здраве.