Когато сте се подложили на диета, не пренебрегвайте шоколада, той спомага за отслабването. Това установи британско изследване, в което са участвали над 2000 души подложени на хранителен режим, пише БТА.
Резултатите сочат, че 86 на сто от запитаните, които не се отказали от любимите си шоколадови лакомства, успешно свалили набелязаните от тях килограми. Според специалистката по здравословно хранене Джейн Ейлът диетите, основани на изключването на широк спектър храни, са обречени на провал.
"Подходът в такива случаи трябва да бъде много по-гъвкав и да се похапва в малки количества от любимите ни лакомства", съветва тя.
Предишни изследвания установиха, че при диети, в които тотално са изключени шоколадът, виното и бисквитите, всъщност се трупат килограми.
Тяхната липса се компенсира с по-голяма консумация на други продукти. Друго изследване констатира, че 65 процента от хората на диета, които изцяло изключват лакомствата, в края на краищата надебеляват.
При проучване на американски учени от Харвардския университет, продължило 65 години и обхванало 8000 мъже, бе констатирано благотворното действие на шоколада.
Тези от тях, които си похапвали от това изкушение най-малко три пъти месечно, живеели с година повече в сравнение с онези, които изцяло го пренебрегвали.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
S&P 500 и Nasdaq затвориха на по-ниски нива, повлечени от технологичните акции
Оптимизмът сред малкия бизнес в САЩ спада до най-ниското си ниво от 2024 г.
Експерти: Ниските лихви ще подкрепят пазара на имоти у нас
Пенсионните фондове ще съобразяват стратегиите си с пазарни индекси
BYD: Скоро делът на електромобилите в Китай ще достигне 80%
Кадър на деня за 9 юни
Защо колата гасне, пали трудно и губи мощност?
Рецепта от тефтера на баба: Кекс с орехи и стафиди
Христо Мутафчиев към шефката на НДК: Абе, моме проста! Кой ти даде поста?
Служители в САЩ отказват да ползват AI по религиозни причини
Късна емисия
Битка за живот: 9-годишната Сиана се нуждае от лечение за агресивен мозъчен тумор
Илиан Антонов на прощаване с ЦСКА: Поклон пред "армейските" фенове
Любо Пенев никога не е играл за Локо София, но му подари място в Европа
Шеф на ЦСКА изригна за безобразията в Разград
Мбапе е забравен: Олисе ще е звездата на Франция на Мондиал 2026
Ан Катрин Брьомел
ЦСКА или Лудогорец ще е шампион, Левски ще спечели Купата
Дневен хороскоп за 10 юни, сряда
Гръцка бугаца (Bougatsa): сладка баница с крем
Лесен трик, с който доматите ще раждат два пъти повече
Семейният филм „Ема и Шоколандия“ с онлайн премиера
5 дизайнерски трика, с които холът става два пъти по-голям
Как всяка зодия преживява раздяла
Куриер де Балкан: България блести на международната сцена с Джирото и победа на Евровизия
Голяма бяла акула е заснета в централната част на Средиземно море
Световните конфликти достигнаха връх през 2025 г.
Директорът на „Евровизия“ : България впечатли с изключително бързата реакция на институциите
Зеленски пред „Гардиън“: Русия губи инициативата, а войната постепенно се обръща в полза на Украйна
Доклад: Над 100 души в България са починали за година след употреба на фентанил
Учени предлагат необичайна защита от слънчевите бури
На 9 юни 1985 г. спускаемият апарат „Вега-1“ се отделя за историческа мисия
Първият чех ще лети до МКС през 2027 г.
Обновиха правилата: Ето как светът трябва научи, ако бъде открит извънземен разум
Изненадва ли НАСА с имената в екипажа на мисията „Артемида III“
Мощен вятър излиза от гигантската черна дупка – какво означава откритието на астрономите