IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Дават жп гарата в Пловдив на концесия за 35 години


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 23 Не харесвам 7
българи - продават ни родината - събудете се!!!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
А началник гара ще глобява ли влаковете за закъснения
отговор Сигнализирай
15
petkov
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Влаковете не са празни както си мислят някой.Ще дам един пример който дадох тези дни под някаква друга статия.Автобусния билет в едната посока от София до русе е 29 лева,а с влака в двете посоки е 30.30 лева.Направете си сметката с какво пътува бедния българин.Що се отнася да концесията-дано гарата в Пловдив стане по-чиста и хубава.
отговор Сигнализирай
14
Fur1ous
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Гласувайте още за дебелия *** и му се радвайте , докато мамата на България.Какво да си мисли Европа за нас щом необразован *** ни е примиер ?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Буржоазната олигархия посредством частната собственост подчинява държавата на себе си и получава огромна власт.Държавата се управлява от едри фамилии от частни собственици,така наречената буржоазия и техните най преки помощници-мениджъри ,банкери и други едрокалибрени бизнесмени.С отнемането на държавата си отиват ,образованието,здравеопазването и икономиката ,а трайно се настанява престъпността.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Някой беше написал, че влаковете са празни, а това изобщо не е вярно. Влаковете на БДЖ са пълни до горе и даже не достигат влакове и вагони до поберат всички пътници. БДЖ са поставени в унизителното положение да съкращават пълни влакове, защото нямат достатъчно вагони, локомотиви и персонал и пътниците са принудени да пътуват с автобуси, където цените са няколко пъти по-високи и ще растат заради бензина.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 27 Не харесвам 4
От статията се разбира, че жп гарата ще се приватизира, после събори и накрая ще се строи частна автогара.
отговор Сигнализирай
10
столичанин
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 22
На тия *** филибета, кой ще им наеме тъпата гара.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 29 Не харесвам 6
ЕТО, ДНЕС ДЯНКОВ ПРИЗОВА СПЕШНО ДА СЕ ПРОДАВА ВСИЧКО ДЪРЖАВНО И СЕ ПОЧНА- ЩЕ ИНВЕСТИРА ЗНАЙШ КОГА? ЗА 35 ГОДИНИ Е ПОДАРЕНА ТАЗИ ГАРА, НО ТОВА Е НАЧАЛОТО- ДЪНДИ ПРЕШЪС ВАДЯТ ЗЛАТО ЗА 35 МИЛИАРДА ГОДИШНО И ДАВАТ КОНЦЕСИЯ ОТ 12 МИЛИОНА.ТА ТАКА И С ТАЗИ ГАРА И С ВСИЧКО В БЪЛГАРИЯ. ЕЙ, ФАЛИРАХА Я ТАЯ ДЪРЖАВА- ВЯРНО ДЯНКОВ Е ИЗПРАТЕН ДА ДОВЪРШИ ПЛАНА РАН-ЪТ
отговор Сигнализирай
8
Анонимник13
преди 12 години
Харесвам 33 Не харесвам 4
Браво ! Чудесна идея ! ~11 млн. лева за 35 год. е нищо.И отсега съм убеден, че въпросния концесионер ще иска такса от БДЖ за обслужване на влаковете, подобно на НКЖИ, и въобще далаверата е огромна.
отговор Сигнализирай
Новини