IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Не е важно кога е произведен самолетът, а още колко живот има!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

188
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
АНЮ, АКО САЩ ИСКАТ САМОЛЕТИ- ДА СИ КУПЯТ. ТАКА И ТАКА НИ ИЗПОЛЗВАТ БАЗИТЕ БЕЗ ПАРИ- И ЗА ТЪРГОВЦИ НЕ СТАВАТЕ, САМО ЗА РУШВЕТИ И КОМИСИОННИ МИСЛИТЕ ! А СМЕТКАТА ЩЕ Я ПЛАЩАМЕ НИЕ !
отговор Сигнализирай
187
От Асковохо
преди 12 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
До 4-ти клас наричахме Аню с името Асан. Той е от кв. "Кенана" в Асково. Дядо му имаше гюрук и тенеше мотики, правеше *** пирони. Години по късно Аню беше единственият офицер-*** в армията. Най вероятно е служил за експеримент на МНО. Беше върл привърженик на БКП и член на тази партия. Иначе, беше посредствен офицер, веднъж нисък и дебел и втори път два пъти по ***. А бе, вари го, печи го, на *** миреше.
отговор Сигнализирай
186
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
НЕ Е ВАЖНО, ЗАЩОТО ВАС НЯМА ДА ВИ ИМА И ВИЕ НЯМА ДА ПЛАЩАТЕ. НО ЗА НАС Е ВАЖНО КАКВО ПАЗАРУВАТЕ С НАШИТЕ ПАРИ. ИСКАМ ОТЧЕТ ЗА ВСИЧКИ ПАРИ, ПОХАРЧЕНИ ЗА ЧЕТИРИ ГОДИНИ !
отговор Сигнализирай
185
втора употреба...
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
У нас всичко е втора употреба.Караме коли втора употреба,обличаме се с дрехи втора употреба,ядем вносни храни които в нормалните държави изхвърлят,инвеститорите у нас са предимно фирми втора,трета че и десета ръка що да не си вземем и самолетчета незнайно коя употреба,но излъскани за нас и естествено супер скъпи за поддръжка.Държавата ни се превърна във втора употреба на кой ли не...
отговор Сигнализирай
184
Единия от братя Райт
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Г-н Министър!Аньо!!Предлагаме на твоето министерство един от нашите самолети.Произведен е 1904 година.За без пари...
отговор Сигнализирай
183
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Не е важно кога е произведен самолетът, а още колко живот има!Е НЕМОЖЕ ДА Е ТОЛКОВА НАГЪЛ И ***
отговор Сигнализирай
182
Аман от партсекретар
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Господин министре, не животът на самолета определя качествата му, а доколко той е боеспособен спрямо най-новите постижения на бойните самолети. Неможе една щайга да излезе срещу съвсем нов боен самолет., освен ако може да го тарани. Стария боен самолет ще бъде смлян още при първата среща. Поне се допитайте до специалистите от военната авиация. Така е когато един политически офицер е командващ въоръжените ни сили. Той може само да ги унищожава, друго не е научил.
отговор Сигнализирай
181
до "пак аз&quot
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Ти си герберастки ***. Защо не купят Грипен през офсет сделка където шведите биха инвестирали 120% от парите по сделката в нашата икономика при това получаваме нови новенички самолтчета? При това са толкова евтини а поддръжка. Тези са национални предатели! Преди 4 месеца инвеститор от Белгия искал да инвестира 18млн в България, герпавите му поискали само 42% комисионна и човека боцнал парите в Румъния. Чудете с защо сме зле, още..
отговор Сигнализирай
180
Beско Колев
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
*** министър с още по-*** началник.То, т'тва да не е вино бре хора.Колкото по-стар ,токова по-убав.
отговор Сигнализирай
179
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
"Скъпи части и 2 двигателя, не един като Ф16"Цена нов F16: $34 млн (F-16D Block 52)Цена нов МиГ 29: $11,0 млн (МиГ 29 ОВТ)Нещо бъркаш с математиката. Колкото и да са скъпи частите, сметката пак не излиза - винаги можеш да купиш чисто нов МиГ и пак да си на плюс(отколкото да купиш Фъ-16). Иначе е ясно че ще купим ефки, щото сме у НАТО. Просто не обеснявайте колко са велики самолетите им, като де факто отстъпват по всички параграфи(макар и пренебрежително).
отговор Сигнализирай
Новини