IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Проучват за нов мост над Дунав при Русе-Гюргево


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не може ли по-нормално име да измислят.
отговор Сигнализирай
20
Шоп
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До OxooОт София за Будапеща най-бързо и удобно се пътува през Сърбия.-----------Ами пътувай през Сърбия, кой те кара да пътуваш през Румъния.Само дето сърбетата са *** али, та знае ли се.Такава просташка нация, застинала в 19-ти век, едва ли има.Освен може би в ***, но те по-скоро са застинали в 16-ти век.
отговор Сигнализирай
19
ткб
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Ей , правете мост при Силистра, че ще ви е.. п...... майна комунистическа. За 80 г. един мост не можахте да направите. Ако беше нормална държава щеше да има 10 моста на Дунав не 1.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Завършат ли магистралата София-Белград, моста при Видин хептен ще го закъса.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Напоследък има огромен трафик на товарни автомобили през Силистра, които ползват румънски ферибооти за преминаване на реката, като плащат солидни такси.В същото време за нас остават мръсотията и мизерията след чакащите камиони, защото понякога чакат по цяло денонощие за да преминат и познайте през това време къде си хвърлят *** и къде ходят по нужда, тъй като спират на булеварда.И нямало нужда от мост?Някой си взе рушвета явно, за да "не е нужно да се изгради мост тук" при тоя трафик.
отговор Сигнализирай
16
До УФФФФФ
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Точно заради такива настроения направиха втория мост при Видин, с идея да не дублират този при Русе, че да няма сърдити. Но сега е ясно, че сгрешиха и разбраха, че като си беден правиш мост там където имаш трафик и ще изкарваш пари. А като станеш богат, можеш да построиш мостове и за местния бизнес и локално придвижване.
отговор Сигнализирай
15
Oxoo
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До УффффПросто мост в Северозападна България няма нужда, освен за локални предвижвания. От София за Будапеща най-бързо и удобно се пътува през Сърбия. Дори да се направи магистрала до Видин и такава в Румъния пак ще е по-дълъг пътя. Някой го използват защото е по-евтино да пътуват в България и Румъния, отколкото в Сърбия. Но направят ли тол системата нещата се изравняват, а всеки ще избере по-бързия път, който за съжаление не е нашия. И при Лом да направят мост, няма кой да го натоварва...
отговор Сигнализирай
14
Уффффф
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До 12 ОxooКогато избират мястото на даден мост, в България сработват едни критерии, които не са в полза на използващите моста. Примерно, за какъв дявол направиха мост при Видин, а не при Лом, където е естественото му място? Отговорът може би е, че ако при Видин, ще пътуват по-дълго в България и евентуално това щяло да донесе допълнителни печалби за България. Разбира се това никой не го казва, а се измислят всякакви истинноподобни причини. Нещо подобно е и с третия мост на Дунав, пак при Русе.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"пътища се правят" - е до моста във Видин още път няма ;)Правят други 2 ленти до този и става във всяка посока по 2 ленти - нов и стар мост, ще поема не двойно а четворно натоварване, защото като има ремонт на една лента няма да затварят от двете страни.
отговор Сигнализирай
12
Охоо
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До УффффСъгласен съм, че ако направят 10 моста трябва да са разпределени, но когато говорим за трети мост (при положение че един от тях е доста стар и има нужда от все по-голяма поддръжка) и при това доста натоварен е логично третия мост да е на точка, към която има натиск от товари. Свищов остава малко в страни от трафика от Турция, а и румънците не възнамеряват да правят пътища различни от оста Букурещ-Будапеща. Така че мост при Свищов би бил безсмислен следващите поне десет години.
отговор Сигнализирай
Новини