IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Цвета, обвинена за ада на "Тракия", помагала на ранените! Версията й...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

175
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Аз що нещо не разбирам. Винаги се изпреварва друг автомобил от лявата страна, т.е. дясната част на автомобила трябва да е ударила лявата част на автобуса. Какво е това изпреварване отдясно?
отговор Сигнализирай
174
Обективен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Какво още се знае? Знае се, че шофьорката е от обикновено семейство, а автобуса е на фирма със собственик бивш председател на транспортната комисия в парламента, тогава депутат от ГЕРБ, който не знам дали още е депутат, но подаде оставка като председател на тази комисия заради предишен случай с автобус на фирмата му. Знае се колко са независими българската прокуратура, българския съд и българските медии. зане се пердварително какво ще стане - фирмата не е виновна и няма да плаща обезщетение.
отговор Сигнализирай
173
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До Милена, в случая няма нито един невинен, който е загинал и с спазил закона! Пътниците по закон е трябвало да са с вързани колани.
отговор Сигнализирай
172
Мастер Пупи
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Сигурно този примерен водач е изключение-влязъл е отпочинал, сменил е колегата си, който го няма(няма никакви изявления този човек фантом) и най-важното "не е бързал за никъде", така поне твърди и една от пътничките, помагал е на ранените, като е звънял настоятелно на шефа си.Ама разбира се бил е в шок, така рязко да се събуди и в канафката...Има ли смисъл да продължавам.
отговор Сигнализирай
171
Обективен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Какво се знае до момента? Ударили са се рено и автобус и автобусът се е обърнал на дясната си страна в канавката с предни колела извити крайно вдясно. Причината за удара се твърди, че е реното. Теглото на реното е най-вероятно между 1200 и 1300 кг, а на автобуса не е ясно. Максимално натоварен автобуса тежи около 18-19 тона, този е тежал поне 16-17 тона. Знае се, че няма информация какво точно са правили двамата шофьори, поне може да се провери дали са използвали телефоните си по времето на ПТП
отговор Сигнализирай
170
Иво
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Не мога да разбера защо всеки разбира отговорността като или и или? И двамата шофьори солидарно може да са отговорни за катастрофата! Шофьорката на колата е виновна за това, че се е блъснала в автобуса, а шофьора на автобуса е виновен за това, че не е реагирал адекватно в тази ситуация. Виновни са и пътниците, които въпреки задължението им по закон да си вържат коланите, не са го направили. Ако пътниците бяха спазили закона сега вероятно нямаше да има загинали, а само ранени.
отговор Сигнализирай
169
Мастер Пупи
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До Анонимен Аз автобус на Тракия още не съм успял да изпреваря, но често съм виждал заспалите им водачи да засичат Тирове и коли.За протокола карам с 100 км./ч.Значи карат със 130 поне в средна лента.
отговор Сигнализирай
168
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Мастер Пупи, ти там ли беше та видя, как шофора на рейса влезе в лентата на Цвета. Та това дори и тя и адвокатите и не го твърдят. Опомни се и не се излагай с неадекватни коментари.
отговор Сигнализирай
167
Милена
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Животът е само един и това го энаем всички!!! Много шофьори карат като луди а умират невинни хора, които си спаэват эаконите!!! Апропо, беэопасното иэпреварване эависи от личната преценка на водача, според това в каква ситуация на пътя се намира!!! !!! При иэпреварване сме длъжнии първо да се убедим, че можем да иэвършим иэпреварването эа КРАТКО ВРЕМЕ!!!
отговор Сигнализирай
166
МВР - оня свят
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До 179. Това което твърди този приятел е теоретично възможно. Всичко зависи от скоростта на ударения, от скоростта на удрящия, от ъгъла на удара и мястото на удара, най-зле е, ако след ожулването удара е завършил в лява предна гума (веднага автобуса губи контрол над движението). Разбира се зависи и от това, което коментирате - съотношението на теглото на двете мпс- та, центъра на тежестта им и куп други фактори. Бог да Ви пази всички!
отговор Сигнализирай
Новини